Ja, bij Chris Goss dus dacht ik. Stond ergens in een recensie. Qua postuur en houding lijkt deze beer ook genoeg voor een gok.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:16 schreef bukgeit het volgende:
Had Hulk zijn plaat niet bij een grootheid opgenomen in Amerika? ik meen zoiets te hebben gelezen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:16 schreef GLO het volgende:
OK, Chris Goss?
Ik ken 'm niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:21 schreef ranja het volgende:
[..]
je weet toch dat sicsicsics bij de zoekers hoort?
Die nu wel heel nieuwsgierig maakt naar de cd van Hulk. Gauw eens uitchecken.quote:
Wat betreft het ziekenhuis - zie hierbovenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Die nu wel heel nieuwsgierig maakt naar de cd van Hulk. Gauw eens uitchecken.
Erg aardige vent trouwens, Chris Goss (heb 'm wel 's gesproken). Weet iemand hoe het nu met 'm is? Hij lag toch in ernstige toestand in het ziekenhuis?
Dat zou me niets verbazen. Vooral Judy is a real treat, in alle opzichten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef ranja het volgende:
ziet er uit als iets dat ik leuk vind of ga vinden
Misschien dat dit helpt:quote:maar een naam bij dat plaatje bedenken lukt nog even niet.
quote:Formed in Leeds, England in 1979, the pop-punk unitcomprised vocalist Judy Evans, guitarist James Alan and bassist Gerald Swift. Originally dubbed the Butterflies, they kicked around the British punk scene, and recorded two tracks, "Warm Girls" and "Getting Nowhere Fast." In the spring of 1980, the demo was released as a single on Rough Trade under the name
, an appellation taken from a lyric in "Warm Girls." The band soon re-entered the studio to cut their second single, "Politics," which like its predecessor topped the U.K. indie charts. After the permanent addition of former Expelaires drummer Carl Harper,
issued a third single, "Go for Gold," followed in 1981 by the release of their long-awaited debut LP "Pleasure". Though no formal announcement of their break-up ever appeared, the record was the group's last.
En ik ga eten, dus dat komt goed uit. Denk onderweg nog maar even na.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:36 schreef ranja het volgende:
tja, ik ga nu treinen.
Opgezocht, zegt me nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:41 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik ga eten, dus dat komt goed uit. Denk onderweg nog maar even na.
Hint: OOR was indertijd laaiend enthousiast over deze groep, net als John Peel (maar dat zegt niet zoveel natuurlijk). Zangeres Judy (aka Jo) woont tegenwoordig in Den Haag.
quote:
Vermoedelijk Boys of Girls, met iets ervoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:42 schreef GLO het volgende:
Hint: de naam van de groep strookt niet met haar bezetting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |