thank BHFH, ik heb je reisverslag ook al eens gelezenquote:Op zondag 25 december 2005 12:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de LP van Brazilie is prima, ik zie dat er dit jaar ook een nieuwe is uitgekomen (editie 2005) die van mij was uit 2003 en op sommige punten wat gedateerd. Verder had ik ook een Trotter bij me (was wat recenter dan mijn LP) , die beviel me ook uitstekend.
http://shop.lonelyplanet.com/product_detail.cfm?productID=2658&affil=lpdp
Nog wat wijzer geworden?quote:Op zondag 25 december 2005 12:04 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat topic heb ik al uitgecheckt![]()
niemand die mijn vraagjes kan beantwoorden?quote:Op zondag 25 december 2005 12:01 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik ga eind januari naar Brazilië. Het is een reis die ik aangeboden kreeg, ik weet wel nog niet waar we juist heengaan, het is ook maar voor 1 week maar alles is inbegrepen.
Enkele vraagjes:
1. EInd januari is midden in de zomer dus met het weer zal alles wel OK zijn, ik weet dat er grote verschillen zijn in Brazilie zelf maar ik denk dat we toch naar een bekend oord zullen gaan (Rio?)
2. Wat kosten sigaretten daar?
3. Ik neem aan dat ze dezelfde stopcontacten gebruiken als in de Verenigde Staten (2 platte pinnetjes)
4. Zijn daar echt mooie gewillige vrouwen te vinden of is dat weer zo'n fabeltje?
Dat is het zo wat voor nu, alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vragen.
weet je soms of ze deze sigaretten hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 11:53 schreef qwerty_x het volgende:
2. Wat kosten sigaretten daar?
dat ligt aan het merk; een pakje Marlboro kost R$ 2,75 (1 Euro), en de rest is goedkoper
OK thanks qwerty_xquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:09 schreef qwerty_x het volgende:
in de grote steden: ongetwijfeld
maar vraag me niet wat ze kosten, al zal het een heel stuk goedkoper zijn dan in NL
nou heb ik gehoord dat als je Brazilië binnenkomt je moet kunnen aantonen dat je ingeënt bent tegen de gele koorts door middel van een vaccinatieboekjequote:Op donderdag 29 december 2005 09:07 schreef Hik het volgende:
Voor andere delen van Brazilië zou ik óók vaccinaties nemen (geen malaria, dat alleen voor de Amazone). Als je daarentegen in een resort blijft zitten is het zonde om dat hele takke-eind naar prachtig Brazilië te vliegen kun je volstaan met je aspirientjes.![]()
Of het verplicht is hangt af of je in andere landen bent geweest. Of het verstandig is hangt af van de regio waar je naar toe gaat. Neem ff contact op met de GGD voordat je gaat reizen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou heb ik gehoord dat als je Brazilië binnenkomt je moet kunnen aantonen dat je ingeënt bent tegen de gele koorts door middel van een vaccinatieboekje
Aspirientjes moet je juist niet nemen in Brasil! Die verdunnen je bloed. Als je een an sich onschadelijke dengue besmetting hebt, kan dat in combinatie met aspirine tot dodelijke interne bloedingen leiden. Gebruik een pijnstiller die het bloed niet verdunt.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:07 schreef Hik het volgende:
Voor andere delen van Brazilië zou ik óók vaccinaties nemen (geen malaria, dat alleen voor de Amazone). Als je daarentegen in een resort blijft zitten is het zonde om dat hele takke-eind naar prachtig Brazilië te vliegen kun je volstaan met je aspirientjes.![]()
Dat is niet waar. Zonder die inenting kun je daar echt wel naar binnen. Malariapillen zou ik ook niet zo snel nemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou heb ik gehoord dat als je Brazilië binnenkomt je moet kunnen aantonen dat je ingeënt bent tegen de gele koorts door middel van een vaccinatieboekje
malariapillen neem ik zowiezo niet, die kosten meer dan 100 ¤![]()
Iets korter dan Amsterdam - Săo Paulo lijkt me. Dat was 11 uur van de zomer.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef Little_Meanie het volgende:
hoelang duurt een vlucht van Lissabon naar Rio eigenlijk?
Help is afschuwlijk!! Constant word je daar aangeklampt door hoeren en als je ze geen dure drankjes wilt geven en aangeeft niet met ze mee te willen word je behandeld als rotte vis. Je kan beter naar een zon feest gaan met live muziek, daar komen tenminste ook normale Brazilianen en kun je zelf bepalen met wie je contact maakt. (zonder dat dat ooit moeilijk is)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef Little_Meanie het volgende:
juist terug van Rio, wat een wonderlijke stad
en wat een lekkere vrouwen daar, vooral in Discotheek HELP
ik ben helemaal depressief nou, zo\'n dingen vindt je niet in Europa
In Help zijn 95% van de vrouwen hoer en de meesten komen niet uit Rio maar uit andere staten van Brazilie. Dit was toch wel algemeen bekend dacht ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 07:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Help is afschuwlijk!! Constant word je daar aangeklampt door hoeren en als je ze geen dure drankjes wilt geven en aangeeft niet met ze mee te willen word je behandeld als rotte vis. Je kan beter naar een zon feest gaan met live muziek, daar komen tenminste ook normale Brazilianen en kun je zelf bepalen met wie je contact maakt. (zonder dat dat ooit moeilijk is)
en van die 95% is 50% ex-man of bezig ex te worden !quote:Op maandag 6 februari 2006 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Help zijn 95% van de vrouwen hoer en de meesten komen niet uit Rio maar uit andere staten van Brazilie. Dit was toch wel algemeen bekend dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |