Ja, was prima. We zijn eerst alle hostels afgegaan die in de Footprint/Lonely planet stonden, maar die waren allemaal vol. Toen een willekeurige ingegaan waar nog veel andere hostels in zaten, Girl From Ipanema heette 't volgens mij, in de wijk Ipanema dusquote:
wat betaal je daar nou per nacht ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef sexylexy het volgende:
hotel copacabana palace is uitstekend bevallen, alleen je ontmoet er niet echt mensen
dat weet ik niet was voor ons geregeld. wel hadden we een grote suite met uitzicht op zee met meerde kamers en tapijten en dergelijke, en het ontbijt is fenomenaal, net als in het hotel met de zelfde eigenaarsgroep bij iguacu, hotel das cataratas. met dat hotel heb je de watervallen buiten de openingstijden voor je alleen, fenomenaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wat betaal je daar nou per nacht ?
Het grote 'Ik woon in...' topic (Deel 3)quote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
We kunnen allemaal in Sao Paulo op bezoek bij qwerty_x...
Nog meer FOK!kers die in Brasil wonen?
pau de queijo is lekker he, dat maakt mn moeder altijd :d ze zitten nu in de oven hahaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Even een vraagje, ik ben in april vorig jaar een maand naar mn vriendin in Brasilia (eigenlijk Taguatinga) geweest, en voor wat betreft eten/drinken zijn er 2 dingen die ik eigenlijk wel HEEL GRAAG weer wil proeven!
Pão de queijo (ik heb wel een mix hiervoor staan die zij in oktober meegenomen heeft toen ze hierheen kwam), en guaraná. 3 kwartier na onze eerste ontmoeting had ik er al een glas van op en dat beviel mij zeer goed.
Pão de queijo zaten er elke ochtend een paar (kleine) van bij het ontbijt, en meestal bij de lunch in een soort broodjeszaak at ik er ook wel 1 of 2, heerlijk warm, lekker zacht van binnen, FANTASTISCH.
Weet iemand misschien hoe ik hier aan kan komen (vooral guarana, zou ook leuk zijn voor mn ouders om het te proeven)
Alvast bedankt.
ze zijn echt superlekker!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding is makkelijkerHet zijn een soort kleine harde broodjes met kaas erin, ik vind ze niet lekker maar veel mensen wel
jeps, heb het recept ergens liggen! is helemaal niet zo moeilijk om te maken. ik zal wel morgen ofzo even kijken of ik recept kan vinden dan post ik em welquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef JennyEsther het volgende:
[..]
pau de queijo is lekker he, dat maakt mn moeder altijd :d ze zitten nu in de oven haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |