abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 11 januari 2010 @ 12:42:32 #276
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_76674191
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef JOHAN410 het volgende:

[..]

Hoe beviel het en is het veilig?
Ja, was prima. We zijn eerst alle hostels afgegaan die in de Footprint/Lonely planet stonden, maar die waren allemaal vol. Toen een willekeurige ingegaan waar nog veel andere hostels in zaten, Girl From Ipanema heette 't volgens mij, in de wijk Ipanema dus . Prima wijk, dat is het belangrijkste... Nooit onveilig gevoeld.

Aangezien we een reisgroep van 7 man waren kregen we een dorm voor ons zelf. De dorm was niet heel bijzonder, gewoon bedden en een ventilator. Twee meisjes (ook Nlds) die we hadden ontmoet daar, die hadden wel last van bedbugs, dat schijnt wel flink klote te zijn (google maar eens). Maar dat kan je overal oplopen, zijn nogal hardnekkig. Zelf nooit last van gehad. Zoals bij elk hostel in Brazilië al je belangrijke spullen in een kluisje proppen (zorg dat je eigen goede hangslot hebt), hoef je niet zorgen te maken om je waardevolle shit. Kon verder fatsoenlijk douchen en genoeg wc's, dus ja wat wil je meer? Bij de receptie hadden ze verder veel informatie over waar je kon eten/stappen (+welke dagen het beste waren)/excursies tips/enz enz, twee computers met internet en een grote tv met films. Volgens mij heeft elk hostel dat wel in Rio, tenminste dat is wat ik van andere mensen hoorde. Zijn er uiteindelijk iets van 5 dagen geweest, en 0 problemen gehad. Rio is verder super . Ohja, weet niet meer hoe duur het was. Zal wel tussen de 20-30 pp per dag zijn geweest.

Wat zijn je plannen?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_76693377
Stappen nu Help! dicht is zal niet meevallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76778659
In Rio moet je naar Mellow Yellow gaan. Groot, maar wel gezellig en vlakbij het strand (copacabana)
pi_76795644
Die disco scene in City Of God houdt me nog een beetje tegen..
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76857787
hotel copacabana palace is uitstekend bevallen, alleen je ontmoet er niet echt mensen
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:25:50 #281
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_76858887
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:56 schreef sexylexy het volgende:
hotel copacabana palace is uitstekend bevallen, alleen je ontmoet er niet echt mensen
wat betaal je daar nou per nacht ?
zonnig Brasil
pi_76930324
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

wat betaal je daar nou per nacht ?
dat weet ik niet was voor ons geregeld. wel hadden we een grote suite met uitzicht op zee met meerde kamers en tapijten en dergelijke, en het ontbijt is fenomenaal, net als in het hotel met de zelfde eigenaarsgroep bij iguacu, hotel das cataratas. met dat hotel heb je de watervallen buiten de openingstijden voor je alleen, fenomenaal.
pi_77193964
Klinkt goed, Lex.
Jimmy Carter:
pi_77207328
We kunnen allemaal in Sao Paulo op bezoek bij qwerty_x...

Nog meer FOK!kers die in Brasil wonen?
Jimmy Carter:
  maandag 25 januari 2010 @ 19:09:57 #285
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_77259907
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef NelsonWandelaar het volgende:
We kunnen allemaal in Sao Paulo op bezoek bij qwerty_x...

Nog meer FOK!kers die in Brasil wonen?
Het grote 'Ik woon in...' topic (Deel 3)

Brazilië
qwerty_x, São Paulo
sietserus, Rio de Janeiro
ErwinRommel, Caçapava bij São Paulo
ioish, Niteroi, Rio de Janeiro
zonnig Brasil
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 januari 2010 @ 13:16:09 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_77446575
Even een vraagje, ik ben in april vorig jaar een maand naar mn vriendin in Brasilia (eigenlijk Taguatinga) geweest, en voor wat betreft eten/drinken zijn er 2 dingen die ik eigenlijk wel HEEL GRAAG weer wil proeven!
Pão de queijo (ik heb wel een mix hiervoor staan die zij in oktober meegenomen heeft toen ze hierheen kwam), en guaraná. 3 kwartier na onze eerste ontmoeting had ik er al een glas van op en dat beviel mij zeer goed.
Pão de queijo zaten er elke ochtend een paar (kleine) van bij het ontbijt, en meestal bij de lunch in een soort broodjeszaak at ik er ook wel 1 of 2, heerlijk warm, lekker zacht van binnen, FANTASTISCH.

Weet iemand misschien hoe ik hier aan kan komen (vooral guarana, zou ook leuk zijn voor mn ouders om het te proeven )

Alvast bedankt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:40:10 #287
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_77460017
zonnig Brasil
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 januari 2010 @ 21:50:56 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_77462306
In dat topic is het dus voorlopig ook nog erg moeilijk om er aan te komen (zeker als je maar in Nunspeet woont )
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_77646045
Help dan mee met zoeken?
Jimmy Carter:
pi_77648960
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Even een vraagje, ik ben in april vorig jaar een maand naar mn vriendin in Brasilia (eigenlijk Taguatinga) geweest, en voor wat betreft eten/drinken zijn er 2 dingen die ik eigenlijk wel HEEL GRAAG weer wil proeven!
Pão de queijo (ik heb wel een mix hiervoor staan die zij in oktober meegenomen heeft toen ze hierheen kwam), en guaraná. 3 kwartier na onze eerste ontmoeting had ik er al een glas van op en dat beviel mij zeer goed.
Pão de queijo zaten er elke ochtend een paar (kleine) van bij het ontbijt, en meestal bij de lunch in een soort broodjeszaak at ik er ook wel 1 of 2, heerlijk warm, lekker zacht van binnen, FANTASTISCH.

Weet iemand misschien hoe ik hier aan kan komen (vooral guarana, zou ook leuk zijn voor mn ouders om het te proeven )

Alvast bedankt.
pau de queijo is lekker he, dat maakt mn moeder altijd :d ze zitten nu in de oven haha
pi_77649169
kaas-brood of .. ?
Jimmy Carter:
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:39:25 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77649352

Afbeelding is makkelijker Het zijn een soort kleine harde broodjes met kaas erin, ik vind ze niet lekker maar veel mensen wel
pi_77649398
Nooit gehad.

Ben wel benieuwd.
Jimmy Carter:
pi_77650947
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]

Afbeelding is makkelijker Het zijn een soort kleine harde broodjes met kaas erin, ik vind ze niet lekker maar veel mensen wel
ze zijn echt superlekker!
pi_77651043
Kun jij ze zelf ook maken?
Jimmy Carter:
pi_77653098
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kun jij ze zelf ook maken?
jeps, heb het recept ergens liggen! is helemaal niet zo moeilijk om te maken. ik zal wel morgen ofzo even kijken of ik recept kan vinden dan post ik em wel
pi_77653247
Dat is lief. Ik ben benieuwd.

Jimmy Carter:
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:31:21 #298
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_77676291
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef JennyEsther het volgende:

[..]

pau de queijo is lekker he, dat maakt mn moeder altijd :d ze zitten nu in de oven haha
zonnig Brasil
pi_77677329
fonetisch
Jimmy Carter:
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:27:55 #300
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_77679632
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
fonetisch
het betekent heeeeeel wat anders
en ik weet zeker dat dat toch echt niet bij d'r moeder in de oven ligt ....
zonnig Brasil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')