quote:
Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest, maar het zal wat dat betreft niet enorm veranderd zijnquote:
Dan was het 5 jaar geleden dus ook al een kutstad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest, maar het zal wat dat betreft niet enorm veranderd zijn
Nou ik vind het wel een leuke stad, wel vies en gevaarlijk maar ook gezelligquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan was het 5 jaar geleden dus ook al een kutstad.
Ik stel voor dat alle villeros uit Argentinie emigreren naar Rio
Lijkt me een prima plen
Ik vond het geen leuk stad maar ik moet wel zeggen dat de meeste buitenlanders die er zitten prima het gemiddelde niveau benaderen van de Carioca, dus ook wat dat betreft is het een prima matchquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een leuke stad, wel vies en gevaarlijk maar ook gezellig
Dat zal het inderdaad zijn, maar ik geloof best dat jij meer recht hebt op een mening dan ikquote:
Tuurlijk heeft Rio heel veel wijken voor ellende, daarvoor zit ik hier uiteindelijk ook een half jaar. Maar Rio heeft zeker prachtige plekken. Bijvoorbeeld Ipanama, Urca of de schilderachtige wijk Santa Theresa waar ik nu woon. Echt geweldig.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zal het inderdaad zijn, maar ik geloof best dat jij meer recht hebt op een mening dan ik
Een kinderhand is snel gevuld schijnbaarquote:Op donderdag 3 september 2009 21:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Rio heel veel wijken voor ellende, daarvoor zit ik hier uiteindelijk ook een half jaar. Maar Rio heeft zeker prachtige plekken. Bijvoorbeeld Ipanama, Urca of de schilderachtige wijk Santa Theresa waar ik nu woon. Echt geweldig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook super lelijk trouwens
Genoeg plekken waar wel mooie vrouwen zitten maar daar kost een avondje flink stappen minimaal 100 euroquote:
Huisvesting (vorige groep heeft met 5p. op een hostelkamer gezeten) en nog een beetje dat ik iedere keer (dit zou mn 3e keer half-jaar buitenland zijn) afscheid moet nemen, nieuwe vrienden maken, weer gedag zeggen, weer wennen in NL etc etc.quote:Op maandag 14 december 2009 14:52 schreef NelsonWandelaar het volgende:
run, je zegt dat je nog moet beslissen. Waar hangt het van af? Als je de kans krijgt, moet je het zeker doen!
Sinds wanneer weet jij of ik wel of niet vrijwilligerswerk doe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |