Dat denk ik zelf ook niet maar wou even melden dat inter toch achter hem aan zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:25 schreef jojomen4 het volgende:
LOL, die gaat niet weg hoor.
En hopelijk ook de winst in Camp Nou.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef jojomen4 het volgende:
IID Maar dit jaar pakken we de titel met 10 punten voorsprong!
Teh Real Madrid is gonna pwn n00bsquote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Oeff...toch nog vrij op het laatste momente rond gekomen uiteindelijk, maar hij is binnen en dat is het enige dat telt. Real heeft nu een erg sterke selectie vind ik, als ze nu ook nog goed gaan spelen kunnen ze inderdaad hoge ogen gooien dit seizoen. We gaan het meemaken!!
| 1 2 3 4 5 | Casillas Salgado - Ramos - Woodgate/Helguera - R. Carlos Gravesen - Baptista Zidane - Raul Ronaldo - Robinho |
Ik heb ze ook niet zo gezet waar ze qua breedte zouden moeten staan, alleen in de lengte zeg maar. Ze zullen niet allemaal precies op de as moeten spelen natuurlijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind die opstelling niet uitzien
Je moet toch wel vaste mensen op de vleugels hebben.
Nu staat alles op een hoopje
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Hopelijk laat Real nou niet zoveel punten meer liggen tegen kleinere clubs. Dat kostte ons vorig jaar de titel.
Inderdaad de achterstand is al weer een feit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
2-3 verloren van Celta de Vigo...
[..]
![]()
![]()
Zijn ze hopelijk extra gebrand op een overwinning tegen Lyonquote:Op maandag 12 september 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad de achterstand is al weer een feit.![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 22:17 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Zijn ze hopelijk extra gebrand op een overwinning tegen Lyon
Real wordt dit jaar kampioen hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 22:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar dat schijt Barca weer kampioen zien worden vind ik geen prettig vooruitzicht.
Ik hoop het wel idd. En anders Celta of Valencia. Barca degradeert hopelijk!quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real wordt dit jaar kampioen hoor.![]()
Vrees dat het er niet inzit op deze manier Jojo.quote:Op maandag 12 september 2005 22:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real wordt dit jaar kampioen hoor.![]()
Omdat ie zo leuk isquote:Op donderdag 8 september 2005 21:46 schreef jojomen4 het volgende:
Aankomend weekend rollen we Celta thuis ff op en daarna is het Lyon dat op de slachtbank gaat!![]()
Hoewel ik Realfan ben kan ik toch ook een glimlach niet onderdrukken.quote:
Echte galaticos!quote:
Te veel aanvallend ingestelde spelers te weinig controlerende of verdedigende spelers in het team. En dan ook nog eens matige wisselspelers.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:33 schreef dndiek het volgende:
Ik dacht juist dat Real Madrid het achterin beter voor elkaar zou hebben na eindelijk wat defensieve versterkingen, maar het valt vies tegen![]()
Spuit elf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |