En nog eens in een overgang van hal 8/7 naar 9 (als ik het me goed weet te herinneren)...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog sterkere glazen nemen![]()
1 vd grotere clubstands..
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:45 schreef Romius het volgende:
@Pepijn: Coole foto's, ik heb ze niet gemaakt, had er toch een paar van die dames moeten maken
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:42 schreef Didiot het volgende:
Hieronder de fototjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht dat je naar stand zou komen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo groot was ie ook weer niet riet...
Die heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die met die rode leerachtige rokjes.
Ik had eigenlijk wel wat gebodypainte dames verwacht op de beurs.
Stond er 1 op de stand van Continental, damn, jij moet echt je ogen opnieuw laten meten he?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die met die rode leerachtige rokjes.
Ik had eigenlijk wel wat gebodypainte dames verwacht op de beurs.
Liep om half 3 al rond..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ik ook geweestom 15.00 uur ofzo...duurde ff voordat ik hem had gevonden
Die heb ik wel gezien, maar de FJR stand ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stond er 1 op de stand van Continental, damn, jij moet echt je ogen opnieuw laten meten he?![]()
lol...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:10 schreef Romius het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien, maar de FJR stand ook niet![]()
Ik vind het juist wel relaxed dat de jas gewoon een neutrale kleur heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Feli met je nieuwe spulletjes, ziet er
uit vooral de helm en de laarzen.
De jas had ik meer in de stijl van de helm gekocht.![]()
Maar het ziet er irl vast nog wat anders uit.
Het zal allemaal sowiezo veeel beter passen bij je SV dan de spullen die je had.
Een helm met een schaal van carbonquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik heb het ook te druk gehad om nog te kijken de afgelopen twee dagen.![]()
Dus de beurs was leuk? De show in ieder geval wel zo te zien.
Didiot mooie kleding gekocht! Het is ons opgevallen dat een dubbel D sluiting alleen bij helmen zitten die heel duur zijn, maar deze helmen (de schaal) blijken dan ook altijd van glasfiber of carbon te zijn. Dus misschien gaat het ze niet alleen om die sluiting, maar de combinatie van de sluiting met een hele stevige, veilige helm.
Mijn helm nieuwe helm is ook van glasfiber (en was maar ¤ 189,- (afgeprijsd voor ¤ 89,-)), dus dat gaat niet opquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:11 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik heb het ook te druk gehad om nog te kijken de afgelopen twee dagen.![]()
Dus de beurs was leuk? De show in ieder geval wel zo te zien.
Didiot mooie kleding gekocht! Het is ons opgevallen dat een dubbel D sluiting alleen bij helmen zitten die heel duur zijn, maar deze helmen (de schaal) blijken dan ook altijd van glasfiber of carbon te zijn. Dus misschien gaat het ze niet alleen om die sluiting, maar de combinatie van de sluiting met een hele stevige, veilige helm.
Precies, en met een 1:1 FJR, een banner van 3 x 1 meter met FJR Club Nederland erop, 2 tafeltjes met FJR 130 erop, tientallen posters en een TV met FJR Promo niet te missen lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef Didiot het volgende:
[..]
En nog eens in een overgang van hal 8/7 naar 9 (als ik het me goed weet te herinneren)...
Oftewel, je heb er waarschijnlijk gewoon tegen aan gelopen...
BMW heeft van de SportsIntegral een carbon versie. Kost alleen wel zegge en schrijven ca. 17x meer dan de helm die ik vanmiddag heb gekochtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een helm met een schaal van carbonNog nooooit van gehoord
Ken alleen polycarbonaat en glasfiber
![]()
Wij hebben best veel helmen bekeken toen we op zoek waren naar een goedgekeurde met DD sluiting,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:18 schreef Didiot het volgende:
[..]
Mijn helm nieuwe helm is ook van glasfiber (en was maar ¤ 189,- (afgeprijsd voor ¤ 89,-)), dus dat gaat niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |