Het begin van het einde of wat??quote:
Johan Neeskens ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef forumpie het volgende:
Toch zonde, was nog best een goede verdediger .
quote:Winston Bogarde dreigt weer met stoppen
25/5/2005 11:19
Winston Bogarde geeft zichzelf nog anderhalve maand de tijd. 'Als ik binnen die tijd geen nieuwe club heb, stop ik', aldus de verdediger.
Afgelopen winter liet hij ook al weten wellicht gauw met 'pensioen' te zullen gaan, begin deze week, tijdens de wedstrijd van de Suriprofs in Amsterdam, herhaalde hij zijn voornemen. Binnen nu en anderhalve maand een club, of het is mooi geweest.
Er was de afgelopen tijd belangstelling te over hem, aldus Bogarde in het AD. 'Telkens was het gevoel bij de club niet goed. En clubs die ik wel interessant vond, kwamen niet.'
Feyenoord was afgelopen winter zeer serieus, evenals Vitesse. Bogarde schermt met een aantal aanbiedingen. 'Nu is het zaak te besluiten of die clubs interessant voor me zijn.'
Bron: VI
Die kopen liever door zaakwaarnemers op de boot gezette Chilenen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Frikandel, Winston wilde wel naar Feyenoord, Feyenoord wilde hem niet.
Vraagt zeker nogal veel geld en goud van Feyenoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Frikandel, Winston wilde wel naar Feyenoord, Feyenoord wilde hem niet.
Alsof iemand hem mist als hij stopt........ echt een geldwolf die gast. Those players ruin the game!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef pfaf het volgende:
" Dreigt weermet stoppen."
Net een klein kind. " Nu stop ik hoor, durf ik echt wel" "Als hunnie mij nu geen contract geven stop ik, lekker puh"
I love himquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:15 schreef Slasher het volgende:
[..]
Alsof iemand hem mist als hij stopt........ echt een geldwolf die gast. Those players ruin the game!
Maar wat doet ie nuquote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef Duder het volgende:
Hij zal altijd in mijn hart blijven
60 mille per week geloof ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:40 schreef Zwansen het volgende:
Hij mocht niet eens op de tribune zitten met wedstrijden? En alleen looptrainingen doen? Voor miljoen of 2 per jaar?
las ergens dat hij iets van 4 wedstrijden in de laatste 4 jaar had gespeeld. kwam op iets van een miljoen per wedstrijd neer!quote:
Feitelijk verandert er nu natuulijk helemaal niks voor hem, dus hij zal hetzelfde gaan doen als gisteren denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:16 schreef hroswith het volgende:
[..]
las ergens dat hij iets van 4 wedstrijden in de laatste 4 jaar had gespeeld. kwam op iets van een miljoen per wedstrijd neer!
Wat gaat zo'n gast nu dan eigenlijk doen?
rentenierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:16 schreef hroswith het volgende:
[..]
las ergens dat hij iets van 4 wedstrijden in de laatste 4 jaar had gespeeld. kwam op iets van een miljoen per wedstrijd neer!
Dit:quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:16 schreef hroswith het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan Golfquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
kan hij zich mooi bezig gaan houden met zn nieuwe hobby, poker
Voetballers en gokken is wel vaker misgegaan, kan hij beter gaan golfen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
kan hij zich mooi bezig gaan houden met zn nieuwe hobby, poker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |