quote:I'm not finished yet
I am enjoying a holiday in Surinam at the moment, spending some quality time with my family and I must admit that I am having fun. My roots are here in Surinam, so it is always a huge pleasure to return whenever I get the chance.
I am however planning to return to Europe shortly, where I will continue my search for a new club. Unfortunately I have still not received a suitable offer since leaving Chelsea, but I do believe that it will come soon. I hope it comes quickly.
I recently admitted that I was considering retirement from professional football and that is still the case, but my first choice remains to stay in the game for a little bit longer. I still have the desire to carry on playing football. I just need to make sure I sign for a team that will suit me.
I will be back as soon as I have any more definite news...
Dat was wel het einde zo ongeveer ik zie het zo nog voor me gebeuren pfffquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal turnde hem om van linksbuiten naar linksachter net zoals ie bij Reiziger deed. Zijn hoogtepunt zou het WK-98 moeten worden maar de dag voor z'n eerste wedstrijd brak ie z'n enkel
Begint hij weer.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begint hij weer.
Hup, in de vuilniswagen met die gozer.
En zo'n beetje de beste speler van het team.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:07 schreef methodmich het volgende:
In 1996 was Brutus wel basisspeler in Oranje als linksback, ASS.
Een goud heden heeft hij allangquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heeft hij wel een gouden toekomst denk ik.
Het begin van het einde of wat??quote:
Johan Neeskens ook.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef forumpie het volgende:
Toch zonde, was nog best een goede verdediger .
quote:Winston Bogarde dreigt weer met stoppen
25/5/2005 11:19
Winston Bogarde geeft zichzelf nog anderhalve maand de tijd. 'Als ik binnen die tijd geen nieuwe club heb, stop ik', aldus de verdediger.
Afgelopen winter liet hij ook al weten wellicht gauw met 'pensioen' te zullen gaan, begin deze week, tijdens de wedstrijd van de Suriprofs in Amsterdam, herhaalde hij zijn voornemen. Binnen nu en anderhalve maand een club, of het is mooi geweest.
Er was de afgelopen tijd belangstelling te over hem, aldus Bogarde in het AD. 'Telkens was het gevoel bij de club niet goed. En clubs die ik wel interessant vond, kwamen niet.'
Feyenoord was afgelopen winter zeer serieus, evenals Vitesse. Bogarde schermt met een aantal aanbiedingen. 'Nu is het zaak te besluiten of die clubs interessant voor me zijn.'
Bron: VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |