abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36792808
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha echt he? Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat ik hoorde "Ja jongeman, kom jij maar even hier" "Waarom?" "Ja, je ziet er verdacht uit" ( Ik had een capuchon op, het vroor ). Dan was ik nu een miljonair.
Vier miljoen keer joh..?! Dat gaat echt te ver.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_45161561
Eindeiljk weer eens groot nieuws van Winston Bogarde:

Straks doet hij mee bij Veronica Poker om 22:50!!!

Dat mogen we dus niet missen
pi_45161956
Whahaha ze kiezen die figuren wel uit he. Deed Glenn Helder laatst ook niet mee?
pi_45163194
Hij komt geheel in stijl aan met z'n BMW 6-serie (M6 Cabrio?)
pi_45178329
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:32 schreef Erasmusch het volgende:
Whahaha ze kiezen die figuren wel uit he. Deed Glenn Helder laatst ook niet mee?
Ja, bij Football and Pokerlegends. Hij speelde als een drol.

Leuk dat Winston hier weer eens opduikt. Slim spel zag ik nog niet, hij probeert wel aggressief te spelen herhaalt ie steeds.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 15:20:28 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45178475
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja, bij Football and Pokerlegends. Hij speelde als een drol.

Leuk dat Winston hier weer eens opduikt. Slim spel zag ik nog niet, hij probeert wel aggressief te spelen herhaalt ie steeds.
we hebben ook pas één hand van hem gezien die hij best redelijk speelde. Alleen had hij even moeten onthouden dat hij tegen amateurs speelt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:22:43 #257
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45178555
Of bange zwans die een all in called met absoluut niks
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45178604
Inderdaad, een niet-amateur had die KK van De Mol gewoon preflop geraised, waardoor Winston beter wist waartegen hij speelde. Nu callde De Mol gewoon en Winston had pech. Kickje naar UVT, Bogarde heeft niets meer met voetbal te maken !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 15:42:36 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45179252
Heeft hij eigenlijk al eens met de oud internationals mee gespeeld op 1 jan.?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:57:55 #260
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45179768
Bogarde is een held.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49878021
quote:
Droom trainer Bogarde: 'Met Suriname naar WK'
door Mike Verweij

AMSTERDAM - Na een indrukwekkende carrière, die hem langs Ajax, AC Milan, FC Barcelona en Chelsea voerde, verliet Winston Bogarde het strijdtoneel met stille trom. De verdediger raakte in conflict met Chelsea, liep de laatste twee jaar in Londen slechts rondjes om het trainingsveld en verkoos na zijn afscheid in 2003 de luwte. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan; ook bij Bogarde. Zaterdag vervulde hij de rol van spelersbegeleider bij de Suriprofs, die het in het Olympisch Stadion opnamen tegen Jong Oranje. " En in september begin ik met de trainerscursus" , aldus Bogarde.

Dat uitgerekend de Suriprofs, de Surinaamse profvoetballers in Nederland, zijn liefde voor de voetbalsport weer aanwakkerden, is geen toeval. " Het is mijn droom om als begeleider of trainer ooit met Suriname op het WK actief te zijn. Maar helaas is het op dit moment niet mogelijk om een Surinaams elftal te formeren van de spelers die hier voetballen. De wetgeving van beide landen laat dat niet toe. Zij hebben in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Marokkanen alleen een Nederlands paspoort. Maar door middel van de Suriprofs kunnen we iedereen nu al laten zien hoeveel talent Suriname voortbrengt."

De oud-Ajacied zegt in de toekomst een bijdrage te willen leveren aan de ontwikkeling van dát, maar ook Nederlands talent. "Ik ga voor het trainerschap en als ik mezelf een doel stel, haal ik dat ook." Toch ziet hij in zichzelf niet eens zozeer een hoofdcoach. "Ik ben ervan overtuigd dat we hier op heel korte termijn met het Amerikaanse model werken, waarin voor elke linie een trainer wordt aangesteld."

Vanzelfsprekend zou Bogarde dan de defensie voor zijn rekening moeten nemen. "Omdat ik jarenlang verdediger ben geweest op het allerhoogste niveau. Als speler, in actie, ontgaan je veel dingen, maar nu ik gestopt ben, zie ik hoeveel blunders er worden gemaakt. Die fouten haal ik eruit."

Ook voor advies kunnen spelers bij hem terecht. "Ik wil die jongens van dienst zijn, ze uitleggen wat ze kunnen verwachten als ze naar een nieuwe club gaan en wat er van je wordt gevraagd als je aan de top staat. Ik ken het klappen van de zweep. Het initiatief moet echter bij hen vandaan komen. Ryan Donk kan me bellen, maar bijvoorbeeld Gijs Luirink ook. Bij de Suriprofs ontferm ik me over de voetballers. Ik stel ze op hun gemak en geef tips. Tijdens de trip naar Suriname ben ik assistent-trainer."

Bogarde genoot van de wedstrijd van zaterdag. "Het was weer een groot feest met heerlijk eten, drinken, goede optredens en topvoetbal. Het duel van de Suriprofs is voor veel mensen een reünie en laat zien dat sport verbroedert."
pi_49878724
Ajax moet hem eigenlijk gelijk aanstellen als verdedigingstrainer.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49882632
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij met de Suriprofs zou spelen tegen Jong Oranje.. een beetje Vlaar omver beuken enzo
pi_49883344
Ben benieuwd of ie nog steeds zo rijk is want smijten met geld doet ie wel.
#2 Sjonnie Heitinga
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:18:56 #265
66130 Erasmusch
easy easy
pi_49883616
Carriere-adviseur Bogarde
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:24:55 #266
148059 Pritt
Atheïst
pi_49885918
Ben ik nou de enige die hem tijdens de wedstrijden met het NL elftal altijd erg zwak vond? Ik was altijd zo blij als Numan niet geblesseerd was en dat Winston gewoon de bank kon warm houden.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49894908
Op het EK van 1996 was Winston één van de beste spelers. Al zegt dat ook wat over de manier waarop de rest speelde. Maar Winston was altijd nuttig en degelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:40 #268
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_49898713
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef Erasmusch het volgende:
Carriere-adviseur Bogarde
"Eeeyy Swa, je moet gewoon die doekoe pakke. Laat dat arbeiden maar aan anderen over!"
pi_49910195
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

"Eeeyy Swa, je moet gewoon die doekoe pakke. Laat dat arbeiden maar aan anderen over!"
En op jaartje op de bank zitten is helemaal niet erg, als de doekoes maar jouw kant op komen! Maakt niet uit dat je versleten word voor geldwolf
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:24:17 #270
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_49910297
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef DeTolk het volgende:

[..]

woensdag 30 mei 2007 @ 14:54:07 #271
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49928057
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef Pritt het volgende:
Ben ik nou de enige die hem tijdens de wedstrijden met het NL elftal altijd erg zwak vond? Ik was altijd zo blij als Numan niet geblesseerd was en dat Winston gewoon de bank kon warm houden.
Ik vond Winston eigenlijk wel goed spelen in Oranje, ik vond hem ook meer uitstraling hebben dan Numan had.
pi_49929524
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vond Winston eigenlijk wel goed spelen in Oranje, ik vond hem ook meer uitstraling hebben dan Numan had.
Numan was een absolute topper. Legendarische sliding had hij ook.
pi_54594913
quote:
Bogarde geeft trainingen bij VVV Venlo
14 november 2007

Winston Bogarde gaat enkele trainingen verzorgen bij de jeugdopleiding van VVV Venlo. De oud-international moet in zes sessies de verdedigers van de A-jeugd de fijne kneepjes van het vak leren.

De 37-jarige Bogarde kwam tijdens zijn loopbaan onder meer uit voor Ajax, AC Milan, Barcelona en Chelsea. In de toekomst wil VVV vaker bekende oud-voetballers gastlessen laten verzorgen.
pi_54594999
Zal dat onderdeel van een taakstraf zijn?
pi_54595047
Denk het wel, er staat "moet in zes sessies". Anders zou er wel "gaat in zes sessies" hebben gestaan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')