The Ultimate Hitchhiker's Guide to the Galaxy heeft alle delen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:49 schreef Ang3l het volgende:
I know. Ik ga pup de boeken geven voor z'n verjaardag want hij heeft allen deel 1 op z'n palmtop... dat leest toch niet fijn?!
riekJe heevt splaakgeblekquote:Hey !
Ik ben ricard0, maar noem me maar gewoon riekje ofzo.. veel beter !
Ik m0et hier dus ff tekstjj neerzette met inf0rmatiej 0ver móii..:
riekjE iz:
# Riekje (g0h..?)
# 14 jaar
# Vissen
# 9 maart jarig
# Maro0n5-verslaafd
# supprrrsuuuppprrsuuuuupppprrr vliefd 0p myn mo0ie j0ngetjj Mittie http://www.gay.nl/boy14 h0u van je sgattiie
# de superzus van kim, ze bedankt my vo0r haar prachtige haren en make-up (jaa.. is dus gejat van judiith)
# .. #
riekjE..
# heevt aparte hum0r.. 8-|
# heevt f0ute cd's in zyn kast
# heevt 2 vliendinntjz die heewl móói kunne singe
# heevt n wasmiddelallergie
# heevt n Armbandjesverzameliing
# heevt 13 p0tjes gel in de badkmr (n me haar sit no0oit..-_-'..)
# heevt 3 fietsen (jaa.. tégelyk (H))
# heevt 1 mama # 1 0ma # 1 0pa
# heevt één v0gel
# heevt 3 m0biele telefo0ns versl0nden (in half jaar (A))
# heevt een p0ster van Id0ls in zn kaztjj hange
# heevt s0epele heupjzz
# .. #
Het is gewoon On-Nederlandsquote:
Op Fok! had toch ooit iemand zo'n vertalter gemaakt?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het is gewoon On-Nederlands.
misschien ff een online woordenboek BrEeZaH-nederlands raadplegen
Hmmz. Een idee ja. maar geen bol.com meer... heb al een bestelling staan sinds dec 04. Geprobeerd te annuleren vorige weke en dan ineens is ie spontaan weer "in behandeling".quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
The Ultimate Hitchhiker's Guide to the Galaxy heeft alle delen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Die waren trouwens best schattig
[afbeelding]
nee, republica dan, dat mens zingt zo vals als een kraaiquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:10 schreef Jerruh het volgende:
ik haat savage garden, van die enge, plakkerige zeiknummers enzo zoetsappig gezongen.
volgens mij brachten die ook singels uit toen ikin mijn republica-periode zat.
meet my puberperiodequote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, republica dan, dat mens zingt zo vals als een kraaiEen schattige kraai, met 1 goed nr, maar desalniettemin ene kraai
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik had van tante Pret een zip-file gekregen met 100 albums (links via Media Player) en daar staan ook 2 albums tussen van Savage garden: Savage Garden & Affirmation.
I knew I loved you, Crash and Burn, The Animal Song, Two beds and a Coffee machine () etc......
Mij hoor je niet klagen over breezah-taal van 15-jarigen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:55 schreef Jerruh het volgende:
als ik oud ben, wat ben jij dan?
een iets te 3D uitgevoerde hyrogliefe?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |