yaha who the hell are you...ben gewoon verliefd op dat lied, zowiezo zijn de meeste van hun erg goed. Dance is zowiezo helemaal geweldig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Don't Call me Baby" en persoonlijk favoriet "Who the hell are you?" zijn wel leuke dancenummers.
jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus at was Mona Fruittoetje Fris&Fruitig Perzik-Passievrucht, dus alleen niet een bek vol yoghurt maar ook vol met woorden, en dat bleek zojuist mega-megazoet!!! Pfffff.......
De bekertjes zijn reeds weggemikten mijn tanden... tja, tanden he?
Zijn die zo interessant?
Nou, gelukkig heb ik nog Roos Vicee Multvit (sinds 1956) Bosvruchten - bevat 10 vitaminen en dat is 25% van de dagbehoefte per glas!quote:
Het spalkje is WEG!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja.. Was jij niet van dat spalkjes-gedoe?
Kvind hun muziek wat weg hebben van Sleaze/Club met een beetje disco en ook echte zomerliedjes.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:55 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
yaha who the hell are you...ben gewoon verliefd op dat lied, zowiezo zijn de meeste van hun erg goed. Dance is zowiezo helemaal geweldig.![]()
![]()
Mja de ortho gaat wat met m'n mond fixen, als het goed is.... Anders gaat m'n mond zo raar staan hequote:
Me Too. Avond allemaal!quote:
Ow.. was je spalkje soms kromgebogen ofzo??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja de ortho gaat wat met m'n mond fixen, als het goed is.... Anders gaat m'n mond zo raar staan he
2 is ook een meervoud.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Me Too. Avond allemaal!
En de hunks van Desperate Housewives? Volgens mij zijn er maar 2![]()
Nee, draadje was gebroken... en de gewone tandarts had er een nieuwe opgezet waardoor ik mijn kaken en gebit niet meer op elkaar kreegquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. was je spalkje soms kromgebogen ofzo??
Da's knudde dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, draadje was gebroken... en de gewone tandarts had er een nieuwe opgezet waardoor ik mijn kaken en gebit niet meer op elkaar kreeg
Trustequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:13 schreef Ryan_R het volgende:
Wat kan een poging om een huis te gaan huren, toch dramatisch zijn .
Maar goed, ik ga slapen. trusten allemaal!!
Ook trustequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:27 schreef BadBadPresident het volgende:
ja iedereen teruste het is laattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ow da's vanavond al?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:20 schreef Vlarp het volgende:
de laatste dag voor het weekend
En nou maar hopen dat ik vanavond naar de Orangerie kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |