yaha who the hell are you...ben gewoon verliefd op dat lied, zowiezo zijn de meeste van hun erg goed. Dance is zowiezo helemaal geweldig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Don't Call me Baby" en persoonlijk favoriet "Who the hell are you?" zijn wel leuke dancenummers.
jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wat ik dus at was Mona Fruittoetje Fris&Fruitig Perzik-Passievrucht, dus alleen niet een bek vol yoghurt maar ook vol met woorden, en dat bleek zojuist mega-megazoet!!! Pfffff.......
De bekertjes zijn reeds weggemikten mijn tanden... tja, tanden he?
Zijn die zo interessant?
Nou, gelukkig heb ik nog Roos Vicee Multvit (sinds 1956) Bosvruchten - bevat 10 vitaminen en dat is 25% van de dagbehoefte per glas!quote:
Het spalkje is WEG!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ja.. Was jij niet van dat spalkjes-gedoe?
Kvind hun muziek wat weg hebben van Sleaze/Club met een beetje disco en ook echte zomerliedjes.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:55 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
yaha who the hell are you...ben gewoon verliefd op dat lied, zowiezo zijn de meeste van hun erg goed. Dance is zowiezo helemaal geweldig.![]()
![]()
Mja de ortho gaat wat met m'n mond fixen, als het goed is.... Anders gaat m'n mond zo raar staan hequote:
Me Too. Avond allemaal!quote:
Ow.. was je spalkje soms kromgebogen ofzo??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja de ortho gaat wat met m'n mond fixen, als het goed is.... Anders gaat m'n mond zo raar staan he
2 is ook een meervoud.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Me Too. Avond allemaal!
En de hunks van Desperate Housewives? Volgens mij zijn er maar 2![]()
Nee, draadje was gebroken... en de gewone tandarts had er een nieuwe opgezet waardoor ik mijn kaken en gebit niet meer op elkaar kreegquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. was je spalkje soms kromgebogen ofzo??
Da's knudde dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, draadje was gebroken... en de gewone tandarts had er een nieuwe opgezet waardoor ik mijn kaken en gebit niet meer op elkaar kreeg
Trustequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:13 schreef Ryan_R het volgende:
Wat kan een poging om een huis te gaan huren, toch dramatisch zijn .
Maar goed, ik ga slapen. trusten allemaal!!
Ook trustequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:27 schreef BadBadPresident het volgende:
ja iedereen teruste het is laattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ow da's vanavond al?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 07:20 schreef Vlarp het volgende:
de laatste dag voor het weekend
En nou maar hopen dat ik vanavond naar de Orangerie kan
I was minding my businessquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:47 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Is het vanavond alweer feest in de kerk? Tijd gaat snel![]()
Ik dacht dat het jou manier was om te zeggen wat je vanavond aan gaat doenquote:
En dat is nou weer zwak. Ons eerst een beetje nieuwsgierig maken en dan niet verder pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:59 schreef Semisane het volgende:Mogge
Wat een interesante ochtend...vooral als ik de topic titel vergelijk met wat ik net hoor over een collega (Van de collega zelf trouwens...) De overeenkomst is beangstigend groot.
en verder ga ik er maar niet op in
Tja...moet ook een beetje denken aan haar privacy...al vraag ik me af of het haar iets kan schelen, gezien het feit dat ze dit verhaal doodleuk in een nieuwsgroup poste...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is nou weer zwak. Ons eerst een beetje nieuwsgierig maken en dan niet verder praten![]()
Dan kun je toch een linkje sturen naar dat bericht op die nieuwsgroup?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...moet ook een beetje denken aan haar privacy...al vraag ik me af of het haar iets kan schelen, gezien het feit dat ze dit verhaal doodleuk in een nieuwsgroup poste...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:04 schreef wizarddragon het volgende:
In de originele pilot van desperate housewives werd tuinier John door iemand anders gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mary Alice werd trouwens ook door iemand anders gespeeld.
tvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |