nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.quote:
Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja we kregen het opgedrongen en we moesten het nemen.
Export huwelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Hey! Een potentiele Wilders stemmert.
Ik ben straks ook een gevalletje import huwelijk, geen problemen mee toch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Stuur mij eens naar bed, hools, sla die koptelefoon met Jamiroquai van mijn kop, schenk me bij met ZA
alleen het tijdstip van uitzenden in Nederland is vaak beroerd. Vanavond was op de BBC op prime time een hondenshowquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:15 schreef tong80 het volgende:
Genoten van een mooi Docu ze zeggen altijd dat ze bij de BBC de besten zijn maar ik zie steeds meer van die juweeltjes bij de Nederlandse omroepen.
Heb MSN al uit, knap hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:16 schreef rubbereend het volgende:k denk k kom t ff op msn melden maar dat gaat niet dus dan maar hier. Haal die verderfelijke herrie van een jamiroquai eens snel uit je cd speler
quote:Yesterday I was
Half the man I used to be
Oh, maybe that's because
You're the other helf of me
Like the spring in bloom
The summer of our love is soon
Every bird will sing
The melody of our love tune.
Send down from above
Unconditionally love
Likened to a flower
Stronger love grows by the hour
Stormy weather days
Make us go our separate ways
Where our love was so at ease
Now you got me down on my knees.
Yesterday I was
Brighter than the morning sun
Now my love is lost
And lonely days have just begun
A solitary chair
For a silent love affair
A king lost his throne
And now he sits alone.
k denk dat ik niet kan op die dag van de meetquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb MSN al uit, knap he
Jamiro heeft zich wel een mooi nummer aangemeten met "half the man". Ik zal het voor jullie zingen tijdens de miet
Ben jij al klaar met al je schoolwerk?
WTFquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat ik niet kan op die dag van de meet
gemeentehuis?quote:voor nu ff wel janu is t ff tijd voor realxen, vandaag een dag lang nix gedaan, heerlijk, beetje gefokt en vanavond nog even naar het gemeentehuis geweest maar nix voor school
ja als jij dat gaat zingen kan k niequote:
Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmietsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:28 schreef popolon het volgende:
Meets are bad.
Als je kijkt wat voor rotzooi er elke keer weer van komt
Fok is eigenlijjk een best behoorlijke inteelt digitale pipo de clownshow.
Wel vermakelijk om te lezen soms hoe sommige drollen op hun bek gaan
k zal wat kroos voor je meebrengenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Jij gaat mij alles maar eens uitliggen eendje op de meet.
Snoer me de mond, ik zing niet, jij spettert ok ?
Ok, kan ik me héél iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Popje, we hebben het hier over een samenkomst der hooligans, niet te vergelijken met de reguliere fokmiets
Waarom denk je datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef rubbereend het volgende:
idd op normale fokmeets wordt nogal wat geneukt en speeksel uitgewisseld als ik de verhalen mag geloven dat zal hier lastig worden
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh over emigreren gesproken, het oudste bluezzekind is in de weer met visa voor een half jaar 'vakantie' Down Under. Om daar zijn emigratie in voor te bereiden
De 'groep' waar ie bijna een jaar in heeft gezeten heeft verschillende belangrijke projekten die het welzijn van de aboriginals aangaan. Daar wordt ie uiteindelijk voor gevraagd en is het makkelijk binnenkomen. (zeer kort/beknopt)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:37 schreef popolon het volgende:
In Aussieland kom je alleen met een heel goede reden, net zoals de VS en NL tegenwoordig.
Welke is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |