dr zitten een aantal tussen die k niet ken maar t meeste ken k wel. En k heb een aantal CDs die je ook hebt, maar k heb niet zo'n uitgebreide muziekcollectie, zeker niet zoveel alternatief.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ook nog iets dat jij ook hebt / dat je niet kent?
Okee. Ga maar eens wat downloaden dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr zitten een aantal tussen die k niet ken maar t meeste ken k wel. En k heb een aantal CDs die je ook hebt, maar k heb niet zo'n uitgebreide muziekcollectie, zeker niet zoveel alternatief.
Yvonne Jaspers, Marc Marie Huibreghts en ene Lottie waar ik nog nooit van had gehoord maar wel de Mol is denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
Wie kunnen er nog mol zijn?
Dan is het Yvon, gok ik als niet-kijker.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Marc Marie, Yvon en Lottie.
Hoe kan dat nou ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
mm ga jij eigenlijk weleens naar festivals? Want met je muzieksmaak kan je zo een vaste festivalbezoeker worden.
Nee, vind festivals vaak toch te weinig bieden voor dat geld. Dan liever concerten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef rubbereend het volgende:
mm ga jij eigenlijk weleens naar festivals? Want met je muzieksmaak kan je zo een vaste festivalbezoeker worden.
Hellingman heet ze en ik had ook nog nooit van haar gehoord, net als die Yvonne die er al redelijk snel uit lag. Zelf ga ik voor Yvon, maar het verbaasd me niets als het Lottie is Marc Marie vind ik te opzichtig bezig geweest, die valt voor mij af.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Yvonne Jaspers, Marc Marie Huibreghts en ene Lottie waar ik nog nooit van had gehoord maar wel de Mol is denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |