abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:15:24 #1
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25459195
Ik heb vanmiddag eens na lopen denken (jajajaja ) en ik kwam tot de conclusie dat FOK! heel simpel in hokjes is in te delen... Er zijn echt een aantal standaard groepen die FOK! bevolken... Ik vind het egoïstisch om zulke intelligente gedachten voor me te houden dus ik dacht: 'kom laat ik er eens een topic over openmaken'.

Ik ga bij de stereotypes trouwens geen namen noemen, want jullie weten zelf drommels goed welke namen je bij welk hokje kunt plaatsen...

Sociaal enigzins vaardige IT knaapjes



De standaard IT'ers hangen natuurlijk de ganse dag op GoT rond om daar snoeihard te pimpen met hun watercooled megapjoeter en om elkaar af te zeiken omdat ze de search niet hadden gebruikt. Echter zijn er IT'ers die toch enigzins niet-contactgestoord zijn en daarom op FOK! komen. Die stereotype is trouwens het meest vertegenwoordigd van alle hokjes, denk ik. Om ze niet helemáál in het diepe te gooien is er op FOK! het subforum DIG, wat dan wel weer sympathiek is van FOK! vind ik.

De meeste van deze knullen FOK!ken trouwens de hele dag door, want ze hebben één of andere goedkope kutbaan als systeembeheerder bij een bejaardentehuis, of staan in een computerwinkeltje ergens in de provincie lekker weg te rotten, dus hebben ze genoeg tijd om FOK! lastig te vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BrauN op 10-03-2005 17:25:40 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:17:25 #2
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25459215
Mentaal geschift gothic tuig



Ik vind deze groep een beetje eng. Ik gok dat de gothics die op FOK! zitten eigenlijk niet helemaal representatief zijn voor de gothics in het algemeen. De FOK!kende gothics hebben namelijk nog wél enige behoefte aan contact met andere mensen, dus doen dat stiekem via dit forum. Hoe dan ook heb ik er vrees voor.

Ik weet er het fijne niet van, maar volgens mij voelt dit spul zich goed thuis in TRU, alwaar op vrolijke toon gediscussieerd kan worden over hekserij en allerhande zweverige zaken. Dit soort volk wordt op straat om de 3 meter uitgescholden maar het is hardstikke leuk dat FOK! er voor hun is.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:19:26 #3
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25459232
Ik ga de hele lijst af hoor. Nog 2.304 stereotypes te gaan.

Suïcidale R&P huilie's



Ok, suïcidaal is misschien iets te generaliserend, maar er zitten ook ontzettend veel luitjes op FOK! omdat ze in de echte samenleving zijn uitgekotst, of omdat hun partners ze hebben bedrogen met een veel geilere neger. Ik moet wel eerlijk zeggen, zelfmoordtopics zijn wel het 'spannendst' om te lezen, maar de verleiding is soms te groot om er niet in te posten.

Ik denk dat deze subgroep ook geestelijk enorm instabiel is, want als je op een forum als FOK! raad gaat vragen om je liefdesleven te verbeteren ben je al aardig ver heen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:33:54 #4
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25459406
Kwaliteitsusers



Hier kan ik zelf niet veel over zeggen, maar een of andere kutuser sprak eens als volgt over mij, waar ik het zelf overigens totaal mee oneens ben.

Natuurlijk worden dit soort figuren in het echte leven met hun nek tussen een wipkip geduwt door de plaatselijke buurtpedofiel, maar op fok! gebeurt er kennelijk niks aan.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:42:05 #5
67393 Slaaitjuh
bagger reply -->
pi_25459479
dat stereotype braun is top!
naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:42:06 #6
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_25459480
Dit is toch echt een van je mindere topiques, BrauN!
pi_25459481
WIL JE ONMIDDELIJK MIJN FOTO UIT DE OP HALEN!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:48:13 #8
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25459533
De poepluier-verschonende ouders


Deze mensen komen alleen in OUD om daar de nieuwste babyvoedingsreceptjes uit te wisselen, de Bobo van afgelopen week door te nemen of af te gaan tellen tot Tante Truus haar 33e kind zal baren. Andere subfora van Fok! kennen ze niet en ze zullen er ook nooit komen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_25459658
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef The_Langolier het volgende:
WIL JE ONMIDDELIJK MIJN FOTO UIT DE OP HALEN!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:04:03 #10
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25459726
De hardcore Fok! users.

Zullen wij ooit stoppen met posten op Fok! Nee, voor ons is er geen ander forum dan Fok!
Op elk manier zullen wij ervoor zorgdragen dat Fok! het grootste forum van Nederland is.
Alhoewel Nederland is wel erg klein, Fok! het grootste forum ter wereld.

Is er intussen al een nieuw topic geplaats? Is er een nieuw topic geplaats? Nee, ja, nee, nee dat topic is niet leuk. Oeh, hier kan ik weer eens een lollige post op plaatsten. Haha, die eikel heeft zijn eigen foto's geplaatst, die gaan we eens afzeiken. hahahahahahahahahahahahahahhahahahha.



------------------------------------------------------WE WILL DIE FOR FOK!------------------------------------------------------------
pi_25459738


de Ja knikkers

Zijn grotendeels te vinden in het ONZ forum , ze adoreren sterk aanwezige users als Conflict , Yvonne en Croupouque.
Elke opmerking van deze users wordt door de Ja Knikkers ook gequote met een thumbs up gevolgd door de opmerking hoe goed ze wel niet zijn.
Wanneer er naar hun leukste tijd op FOK word gevraagd is steenvast het antwoord :"de Alberto topics", ongeacht hun registratiedatum van 3 weken geleden.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:10:17 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25459810

De taalpuristen

Zijn overal te vinden op het forum. Klaar om anderen te verbeteren. Ze zijn bikkelhard bij zogenaamde breezah-sletjes en baco-boys die doorgaans niet veel kaas hebben gegeten van de Nederlandse taal.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:12:13 #13
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25459833
Tof! Neem jij het topic even over Bupatih, ik moet zo trainen.

  donderdag 10 maart 2005 @ 18:17:44 #14
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25459894
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:12 schreef BrauN het volgende:
Tof! Neem jij het topic even over Bupatih, ik moet zo trainen.

Whehe
En ik heb huiswerk
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:18:03 #15
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_25459898


De baggeraars

Het volk dat hier komt om met name te baggeren en kut topics openen. Deze mensen zijn met name op [ONZ] te vinden. Deze baggeraars worden over het algemeen die door vrijwel iedereen uitgekots behalve door zichzelf natuurlijk.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_25459913
Rukkers


Zijn vaak te vinden in de B&H forums, altijd op zoek naar meer rukvoer. Ze vallen op door het herhaaldelijk gebruik van de en de en posten herkenbare leuzen als "yummie" en "daar wil ik mijn jongeheer wel in steken".
pi_25459941


de 100000 + users

slechts een heel klein en select groepje , maar zeker gewild voer voor vele psychologen, deze mensen zien een virtueel forum niet meer slechts als leuk tijdverdrijf , maar het is in de loop der jaren uitgegroeid tot een echte obsessie.
Het echte leven heeft geen vat meer op deze mensen , en hun enige doel is ervoor zorgen dat hun cijfermatige honger gestild word door hun postaccount op te krikken.
pi_25459957
De jonge zakenman



De vaak rond de 30 jaar oude in de tertiaire sector werkende vent. Succes op het werk, helaas nog geen vriendin/partner. Daarom hangt hij rond op fok tijdens de saaie uurtjes op het werk en de eenzame avonden.
Ze zijn te herkennen aan hun geklaag over de Nederlandse automobilist en de Nederlandse snelwegen (ze staan immers vaak 2 uur in de file op weg naar hun werk en maken zodoende heel wat mee daar.). Daarnaast zijn zij dikwijls furieus over de luie en softe (linkse) Nederlandse moraal.
Jupiler is goed
pi_25459958
De "Nee, ik ben niet verslaafd!"-Roepers



Verschuilen zich vooral in UVT, andere subfora worden bezocht maar dit meestal in cognito. In UVT spenderen zij vele uurtjes met allerhande slik, spuit en snuif ervaringen te delen. Te herkennen aan de panische ontkenning van hun overduidelijke verslaving.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:26:04 #20
67393 Slaaitjuh
bagger reply -->
pi_25460002
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef Renmaestro het volgende:
Rukkers
[afbeelding]

Zijn vaak te vinden in de B&H forums, altijd op zoek naar meer rukvoer. Ze vallen op door het herhaaldelijk gebruik van de en de en posten herkenbare leuzen als "yummie" en "daar wil ik mijn jongeheer wel in steken".
!!! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ihihih lol !! ! !! 1!!11!!!1
naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:31:01 #21
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25460103
LIF sletjes



Deze meisjes zoeken op Google naar 'leuke kleertjuhs' en komen zo per ongeluk op FOK! uit. "Hey, laat ik me daar eens aanmelden!", denken zijn dan. Hun username is herkenbaar aan het achtervoegsel kUuUhH of tJuuUhH. Ze posten een paar keer wat schattige kleertjes in LIF, reageren een keer serieus in een ONZ topic en worden direct verbaal aangerand en hun carrière op FOK! is weer voorbij.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:32:55 #22
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_25460130

De newbie
Opent voorstetopics, gaat woorden als nuecken verbeteren omdat dat verkeerd gespeld zou zijn, gaan serieus op Braun in... Need I say more?
Alleen geschikt om door bovenstaand voorwerp te tieven.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_25460224
Breezah-sletten die zich te goed voelen voor het Elle-girl en/of Fancy forum..



Ze zijn vooral actief in het R&P en LIF subfora, af en toe komen ze een keer terecht in ONZ en proberen grappig te zijn. Echte FOK!kers prikken daar onmiddelijk doorheen en beginnen flame-topics te openen.
Haar standaard reacties: "NeeJ JiJ d@n!" "L@uW hÉh" "AllEzz GuccI?"

Ze likken zich in met behulp van een webcamsessie.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:39:39 #24
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_25460235
De internethelden



De types waaraan in het dagelijks leven totaal geen aandacht wordt besteed profileren zich 's avonds op FOK! als ware helden. Verbale oorlogvoering is helemaal hun ding. Sommige weten het zelfs zo ver door te voeren dat ze ontslag krijgen op hun werk, doordat hun heldendaden daar minder worden gewaardeerd.

Dit type klootjesvolk kan zich dagen vermaken met rellen in topics en het ene 'scheldwoordenmachine'-scheldwoord is nog niet gepost, of hoppakkee, het volgende floept er al weer uit. Creatiever dan deze mensen kan een normale sterveling niet worden.

Totdat de volgende morgen weer aanbreekt... Dan zitten ze weer in de bus op weg naar hun fabrieksbaantje.
pi_25460670
Geile Fetischisten



Ze zijn voornamelijk actief in SEX en natuurlijk waren ze er als de kippen bij toen het KELDERTJE de lucht in ging. Zo af en toe lurken ze stiekum mee in LIF in een schoenentopic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')