Gefeliciteerd met je rijbewijsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:29 schreef Mr.Happ-E het volgende:
IK HEB M'N RIJBEWIJS GEHAALD!![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat ik nu mn DS helemaal eerlijk heb verdiend en er het hele weekend mee mag spelen van mezelf!
Bij E-Plaza zag ik Polarium ook voor die prijs staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:06 schreef zeepsop het volgende:
[..]
Nog een tip:
Bij de Dixons hadden ze Polarium voor 32.99.![]()
Ik zie nu inderdaad dat Polarium overal zo goedkoop isquote:Bij E-Plaza zag ik Polarium ook voor die prijs staan.
Bij de FRS niet. Daar kost Polarium ¤39,99. Maar het is volgens mij wel het goedkoopste spel op het moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:19 schreef zeepsop het volgende:
[..]
Ik zie nu inderdaad dat Polarium overal zo goedkoop is![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium, komt in april, nog niet te bestellen bij DVDBox.
Iets anders nu:
[afbeelding]
Ga ik morgen wel doen... Ik vind MP: hunters niet zo leukquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:49 schreef dapluiz het volgende:
nu is het wel moeilijk om morgen niet voor mario64 ofzo te gaan kijken
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met online met de DS.. Kan je thuis vanaf je eigen wi-fi modem/router ook online?
de winnaars van een ds? volgens mij is dit het:quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
de winnaars van een ds? volgens mij is dit het:
http://home.planet.nl/~korst220/media-markt-ds.jpg
Helemaal mee eens! Jammer dat de demo snel gaat vervelen, want hij speelt heerlijk. Je moet wel in de goede houding zitten btwquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Metroid speelt trouwens verassend goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |