Polarium is trouwens al te bestellen bij play.com: http://play.com/play247.asp?pa=mchp&page=title&r=DS&title=593517quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium, komt in april, nog niet te bestellen bij DVDBox.
Iets anders nu:
[afbeelding]
Quit your bitching, het valt hartstikke meequote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt tain, maar das met lelijke EU box
Even een potje Project Rub mee doen zekerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:17 schreef Lexie het volgende:
Met die op de laatste foto wil ik wel eens multiplayeren.
Ja, zo snel het oranje lampje uitgaat zit hij volquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:23 schreef michael1986 het volgende:
Heb ook een ds gekocht en heb een vraagje. Als je hem voor het eerst op gaat laaien hoelang moet ie er dan in zitten? Gewoon tot het lampje uitgaat of moet het voor de eerste keer langer?
quote:Hoi Nintendo,
Ik heb lang uitgekeken naar de launch van de Nintendo DS en vandaag is het dan zover. Het is een mooi ding en ik ben er echt blij mee, maar ik ben wel teleurgesteld in de prijzen van de DS games… Tijdens de DS Promo tour is me verteld dat de prijzen van de games tussen de 30 en de 40 euro zouden komen te liggen en ook in Amerika kosten de meeste games zo’n 30 dollar (25 euro ongeveer). Echter, de meeste games kosten 45 euro (http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?actionid=3602). Hoe kan dat?
Zo wordt het importeren van Nintendo games vanuit Amerika natuurlijk wel heel erg aantrekkelijk en zullen de verkopen in Europa tegenvallen.
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben en ik hoop dat jullie er iets aan kunnen doen,
Met vriendelijke groet,
Roy
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium, komt in april, nog niet te bestellen bij DVDBox.
Iets anders nu:
[afbeelding]
klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel irritant dat je echt naar de Media Markt toe moet om te kijken of je gewonnen hebt.
Maar natuurlijk ook erg slim. Als je niet gewonnen hebt, koop je hem waarschijnlijk daar terplekke.
Ik stem vóór!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:36 schreef mikhorst het volgende:
klopt.
als iemand nou even een foto zou nemen van de lijst met namen (voor zover dat mogelijk is) en die online zou plaatsen....
Damn das wel erg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:58 schreef GaF het volgende:
Nou mijn Nintendo DS avontuur is ten einde... vanmiddag terug naar Dixons gegaan om mijn DS die een defecte pixel had om te ruilen... ze deden absoluut niet moeilijk, kudos... meteen even de nieuwe DS gecheckt op dooie pixels en ja hoor die had um ook.... de tweede die ik mocht testen had ook al een dooie pixel! ...![]()
De winkelier had het toen helemaal gehad en zei dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat hij 'deze rommel uit de winkel haalt en niet meer wil verkopen'![]()
Ben eerlijk gezegd na 3 DS-en met een defecte pixel ook mijn vertrouwen een beetje kwijt.
Ik heb een paar maanden geleden ook eens gevraagd hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik in USA minder dan de helft betaal voor een GBA game. Kreeg ik gewoon zo'n standaard lulverhaal over import/export prijzen, markt, reclamecampagnes en geldkoersen. Zal bij jou wel niet veel beter zijn denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |