Ik zie hem nu wel hoor!quote:Op maandag 14 maart 2005 06:56 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn userpicje doet het bij mij nietBij jullie wel? Ik zal eens ff kijken
Nee hoor.. de reden is niet vaag. Ze hebben ws de goede backup nog niet teruggezet op de nieuwe machine en daardoor zijn oude instellingen gebleven. Boebiedoe had ineens zijn IP ban weer terug bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:23 schreef Puckzzz het volgende:
Om de 1 of andere vage reden heeft de server het userpicje met de druppels verwijderd, ik heb 'm op mijn werk dus heb ik maar ff voor nood het Kevertje genomen elke keer wanneer ik Kevertje zeg verwacht ik nog steeds Sok met een giga macrolens opspringen![]()
quote:
ZIjn er nóg meer redenen dan???quote:Op maandag 14 maart 2005 08:20 schreef Klonk het volgende:
weer een goeie reden om limburg te wonen, niet krabben
zeker weten:quote:
Dat van die vlaai kan ik beamen, voor de rest kan je beter bij de brabanders zijn natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
zeker weten:
rust, filevrij, goedkoop tanken bij de buren, grotere porties bij de snackbar en echte vlaaien (dus niet de fabrieksvlaai van multivlaai)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |