Voor de race, onder Quick-Tunequote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef el_nuno het volgende:
ik krijg die anti slip zooi niet weg, hoe doe ik dat?
in het race menu van Arcade Modequote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:17 schreef el_nuno het volgende:
waar zit dat quick tune?
ook al staat Auto Save uit, dan nog saved GT4 automatisch wanneer je in een auto stapt, erg irritante 'feature'quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fijn... broertjes
Heeft al m'n geld opgemaakt met het tunen van auto's in Gran Turismo mode, want Auto-save stond toch niet aan.
Wel dus hè.. gvd
Jep de banen zijn coolquote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:44 schreef P-Style het volgende:
Ik ben erg tevreden over de vele nieuwe banen!Al die nieuwe banen geven de Gran Turismo serie weer een nieuwe impuls. En ook over alle ouwe bekende banen trouwens die er stuk voor stuk beter uit zien dan de GT3-versies en om de een of andere reden een stuk lekkerder (niet per se makkelijker, maar wel lekkerder) rijden!
Ook leuk om te horen dat die menu-deuntjes weer remixen zijn van de menu-deuntjes van GT3, waarvan de meeste ook weer remixen waren van de menu-deuntjes van GT2.
Er zijn idd wel periodes geweest dat ie stof heeft staan happen, maar ik heb de lens laatst ook al wel schoongemaakt met alchol. Het loopwerk heb ik niet ingevet, alleen de ergste vuiligheid eraf gehaald. Dit voelde nog wel vet genoeg aan toen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:28 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
mijn ps2 is van 2 maanden na de launch, en ik heb nergens last van, ik denk dat die van jou gewoon te veel stof heeft staan happen, je kan m ff open maken en met een wattestaafje met wat alcohol je lens schoonmaken, en je cd loopsysteem schoonmaken en misschien ff smeren met kogel lagervet. (niet te veel)
honda s2000 is lekkere driftbakquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:00 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Driften kan met iedere GT versie, maar je moet iedere auto apart afstellen om goed te driften
(er zitten nu zelfs een paar echte drift bakken in)
Hiervoor moet je eerst de replay opslaan en dan in theatre / photomode bekijken. Hier kun je dan met select in de photomode komen om zo een foto te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:05 schreef washandje het volgende:
Vraagje: kan je screens maken in een replay (en met welke knop)
Ik wil dat jij leert typen.....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:22 schreef mustisuc het volgende:
ik ben egt zow pissed off kheb um nog niet stelletje klootzakkenik wil me GT4
Order annuleren, en NU naar de winkels rennenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:22 schreef mustisuc het volgende:
ik ben egt zow pissed off kheb um nog niet stelletje klootzakkenik wil me GT4
Ja dat is idd klote, nu kan je geen auto's meer testen voordat je ze echt wilt kopen+saven.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:24 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
in het race menu van Arcade Mode
[..]
ook al staat Auto Save uit, dan nog saved GT4 automatisch wanneer je in een auto stapt, erg irritante 'feature'
dat kan wel: als je een auto koopt moet je niet instappen maar gelijk naar Arcade Mode gaan en dan daar je auto op een circuit testen, als het niks is reset je je PS2 en ben je geen geld kwijtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:45 schreef Gravit het volgende:
[..]
Ja dat is idd klote, nu kan je geen auto's meer testen voordat je ze echt wilt kopen+saven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |