ik heb ze ooit nog eens live gezien, was best goed, skin was erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Correct! BARTRID + 2 Als je goed naar het logo kijkt, herken je misschien wel een S en een A. Mooie achtergrond in ieder geval
Eeehhhm, er ligt niemand op de voorgrond op zijn knieen hoor. Ze staan allemaal netjes overeindquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:48 schreef ranja het volgende:
Die op de voorgrond op z'n knieen ligt doet me vermoeden dat het in de shoegazer hoek zit. Ik kan alleen niks van die zanger(es) maken.
Straks ga je nog zeggen dat er maar 4 mensen op de foto staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Eeehhhm, er ligt niemand op de voorgrond op zijn knieen hoor. Ze staan allemaal netjes overeind
Awakenings!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik mag 15 April weer! Ik ga nog steeds liever naar een goed concert maar Awakenigns in de Westergas kon echt niet meer onderuit!Maar dan wel met een pilletje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |