quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef GLO het volgende:
Nu ik nog 's goed kijk: is het soms Gijsbert Kamer als dj?
Ja, Gijsbert dus. Maar dan omdat-ie de Pop Pers Prijs heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:43 schreef Z het volgende:
Meneer houdt op de foto een toespraakje omdat hij een prijs heeft ontvangen. In 2001 meen ik.
Bukgeit + 2quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Between 10th & 11th van The Charlatans is dat.
Ja, dat telt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:53 schreef ranja het volgende:
Maar je hebt toch altijd letters op een achtergrond ofzo... als je een album in 1 kleur hebt waarop in letters bv. alleen de bandnaam + titel staan, telt dat dan?
Beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Noordkaap natuurlijk
Tocotronic heeft twee pijltjes aan weerszijden, die telt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Mark Kozelek - White Christmas Live
Tocotronic - Tocotronic
Beatles - White Album
Gorki - Vooruitgang
Black Sabbath - Master Of Reality
Alle vijf goedquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:58 schreef ranja het volgende:
zoiets?
The pursuit of happiness - Love junk
Beatles - White album
Talking heads - Fear of music
Simple minds - Reel to real cacephony
Texas - Southside
Eigenlijk zit ik gewoon in het verkeerde topic, ik weet veel meer van films dan opscure muzikanten, producers en DJ's!quote:
Ook mooie voorbeeldenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
RATM - Renegades of Funk
Mylo - Destroy Rock n Roll
Pet Shop Boys - PopArt
Pet Shop Boys - Bilingual
Volgens mij zie ik op The Faust Tapes nog ergens een cijfer staan in de vorm van een paragraafnummer??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:23 schreef ranja het volgende:
Interpol heeft ook een vaag ietsje naast de bandnaam![]()
Er is ook een Movie Trivia, check 'm uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik gewoon in het verkeerde topic, ik weet veel meer van films dan opscure muzikanten, producers en DJ's!![]()
Oeps, dat zie ik nu pas. Je hebt gelijk. Gelukkig deed ik niet mee voor de puntenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:23 schreef ranja het volgende:
Interpol heeft ook een vaag ietsje naast de bandnaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |