Heb mijn stem uitgebracht,quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef PogueMahone het volgende:
goedemorgen
biertje na al dat werk
voor de liefhebbers: Het Fok! Jaren '70 Album toernooi 2004/2005 - Finale
Je houdt wel van plannen dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een beknopt strategisch marketingplan en daarop aansluitend een zeer uitgebreid communicatieplan met een plan van aanpak voor de verdere invoering van de plannen
Dat ligt ook een beetje aan de situatie. Mijn begeleider binnen het bedrijf was erg moeilijk te bereiken, had wel contact met een andere maar die mocht geen beslissingen nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat ik fout doe met mijn afstudeer... maar ik ben alleen maar aan het werken en werken en werken..... ach nog maar 61 dagen.
Ik ben eerlijk gezegd best blij dat ik er bijna vanaf benquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nog minstens 4 jaar mag studeren
Al is de tentamenperiode nu wel erg kut![]()
aaaaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ligt ook een beetje aan de situatie. Mijn begeleider binnen het bedrijf was erg moeilijk te bereiken, had wel contact met een andere maar die mocht geen beslissingen nemen.
Mijn begeleider is nu eindelijk akkoord gegaan met het onderzoeksplan en wil vanmiddag het een en ander doornemen zodat ik daarna helemaal los kan![]()
En dan is het voor mij ook werken, werken, werken.
Welk terras ga jij zitten dan ?? hier is het echt geen mooi weer... laat staan dat ik een zon ziequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn colleges voor vandaag zijn klaar, ik heb alweer weekend ivm met de vrijdag-college-vrije-dag
Ik ga even lekker in het zonnetje op het Hools-terras zitten, en bestelt een biertje
Op het Hools terras is het altijd goed vertoeven hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Welk terras ga jij zitten dan ?? hier is het echt geen mooi weer... laat staan dat ik een zon zie
IK WIL LENTE!!! ZON!!!!
zo...
Komt er ook eentje d'r bed uit rollen hoorquote:
k ook, nog wat tentames ishalen en dan ben ik er ook helemaal vanaf, kan neit wachten op het eindequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd best blij dat ik er bijna vanaf ben
uit dr bed rollen...........quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:02 schreef Vom het volgende:
[..]
Komt er ook eentje d'r bed uit rollen hoor![]()
quote:
quote:
quote:Effect Full Monty-training is alweer uitgewerkt
10/3/2005 12:47
Mark McGhee leek het lek boven te hebben bij Brighton & Hove Albion nadat hij een revolutionaire trainingsmethode had geïntroduceerd. Maar na twee knappe overwinningen in het Championship, lijkt het effect alweer uitgewerkt.
De tijdelijke gouden greep bestond eruit dat de spelers van Brighton van hun coach de opdracht kregen op de training een kledingstuk uit te trekken na ieder schot dat geen doelpunt opleverde.
McGhee hoopte daarmee de reeks van zes wedstrijden zonder zege te doorbreken. Met succes. Allereerst ging Sunderland, de nummer twee van de voormalige Engelse First Division, er met 2-1 aan. En vervolgens wonnen the Seagulls met 1-0 van Millwall.
'Ik wist niet meer wat ik moest doen en toen herinnerde ik me de film The Full Monty', legde McGhee de inspiratiebron achter zijn motivatietruc toe. In The Full Monty kiest een groep werkloze Engelse mannen ervoor om bij te klussen als stripper, wat tot hun eigen verbazing uitstekend uitpakt.
'Het lijdt geen twijfel dat de stripverplichting effect heeft gehad', zei McGhee trots. 'Vooral omdat enkele spelers in hun onderbroek trainden en zich daar een beetje voor schaamden.' Of ze hadden het gewoon steenkoud aangezien de temperatuur ook in Zuid-Engeland de laatste weken niet al te aangenaam was.
Afgelopen weekend kwam er voorlopig een einde aan de succesformule. Brighton verloor uit bij Stoke City met 2-0. McGhee realiseerde zich dat de nederlaag terecht was. 'Het is nu aan ons om weer op te staan.'
voelt primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |