If he really plays basketball, his balls wil explode.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
I used mr. Garrison's balls for Kyle's knees
Wiehoe, I'm pregnant, now I can have an abortionquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
If he really plays basketball, his balls wil explode.
Leuke ep, beetje hoog puberaal poep-pies-piemel gehalte, maar redelijk vermakelijk. k Ben i.i.g. blij dat het weer terug is.
Ah dat is het! Hmm, door AZ moet ik wel tot 19.45 wachten voor ik mijn nieuwe Ron Sexsmith album kan draaien.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
Noca gefeliciteerd.
Als jullie me missen op MSN. Ik heb een virus die niet weg te krijgen is en m'n IT-vriend moet XP weer helemaal opnieuw installeren. Hij zou vanmorgen verder gaan maar kwam niet opdagen. En ik mag van hem MSN niet opstarten vanwegen dat virus.
CWS Shredder gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik probeer CoolWebSearch weg te krijgen... Was hem helemaal kwijt, maar is al een tijdje weer terug.
CWS Shredder gebruiken en Hitman Proquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik probeer CoolWebSearch weg te krijgen... Was hem helemaal kwijt, maar is al een tijdje weer terug.
Ja het is best kloten spul als je het er eenmaal op hebt staanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:25 schreef methodmich het volgende:
CWS Shredder gebruik ik ook, maar hij haalt dan wel de .dll weg, maar blijkbaar niet altijd helemaal. Vooral met hotmail en net met de routeplanner had ik er steeds last van.
Ow? Bij mij werkt het goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hitman pro, een dikke no.
Daar door kreeg ik mijn PC niet meer online
Ik kreeg 2 weken geleden het beruchte virus MSNetje in mijn geval via shmoopy.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Tong hoe kan dat nou met die PC, wat stop je er toch in.. hij liep als een tiet
It's a bad girlquote:
http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken geleden het beruchte virus MSNetje in mijn geval via shmoopy.
Waren een paar virussen waarvan er één niet te verwijderen was. Is uren bezig geweest het is zijn beroep maar het lukte hem niet.
Is gisteren begonnen om m'n pc weer helemaal nieuw te installeren omdat dat de enige mogelijkheid was.
Bedankt hoor. Maar Tong waagt zich niet aan dit soort gevaarlijke ondernemingen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/
Een vriendin van me heeft zo'n msn-virus via bovenstaande sitre weten te verwijderen. succes.
Dit kan jij zelfs, het staat erg duidelijk aangegevenquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt hoor. Maar Tong waagt zich niet aan dit soort gevaarlijke ondernemingen.
Als het goed is komt m'n maat morgen verder de boel fixen.
Hoewel het is vrijdag dan gaat ie altijd naar de kroeg
Lastige keuzes, want nu ook Mijn Vrouw, jouw Vrouw weer op de TV.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef tong80 het volgende:
Trouwens jongens om tien uur niet naar SBS 6 vergeten te kijken.
Probleemwijken met vandaag den Haag
misschien is het dan handiger om voor de A ook wat ruimte vrij te houdenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Weer twee nieuwe cd's erbij. Nadeel is wel dat het lang duurt om een CD van een artiest met de B op de goede plaats te zetten..
Coldplay live isquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
kreeg vandaag ook van iemand ook enkele malen steeds zo'n bestand dat via msn wordt verstuurd, na wat research blijkt dat ook dat virus te zijn. Gelukkig niks geaccepteerd
* pascalheister geniet op de achtergrond van de dvd Coldplay Live 2003![]()
waarschijnlijk ben ik 7 juli ook van de partij in 't Gelredomequote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien is het dan handiger om voor de A ook wat ruimte vrij te houden
[..]
Coldplay live isnog steeds één van de beste bands die ik ooit live heb mogen aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |