ja ik merk hetquote:
Lyon is ook wel een leuke ploeg (zonder te veraden wie er door is bij de andere wedstrijden)quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:09 schreef VoreG het volgende:
Chelsea, Milan, Juve, PSV en misschien Inter... Wat een spannende loting
Zlatan was bij het eerste doelpunt betrokken, dat vind ik dan wel weer leuk. Baal nog steeds dat 'ie niet meer bij ons speelt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef VoreG het volgende:
Niet dat ik het Juve gun ofzo, maar Real ook niet
Inderdaad, maar nu hebben we Babel!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zlatan was bij het eerste doelpunt betrokken, dat vind ik dan wel weer leuk. Baal nog steeds dat 'ie niet meer bij ons speelt.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psvLyon na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?quote:
Tjah... Ik wou dat ik het wistquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?
Omdat je nu eenmaal niet alle druk op een 18jarige jongen kan leggen zonder daarachter een waardige vervanger te hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, maar waarom moesten we een half seizoen en een dure Griek op hem wachten?
Ik schrijf Harry niet af, ik vraag mij voornamelijk af waarom ze Zlatan verkopen en vervolgens geen alternatief hebben: Babel was en is natuurlijk veels te jong om dat over te nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat je nu eenmaal niet alle druk op een 18jarige jongen kan leggen zonder daarachter een waardige vervanger te hebben.
Ik zie op het moment ook liever Babel, maar je moet Charisteas nog niet afschrijven en je moet inzien dat je met alleen Babel ook niet ver komt, zeker wanneer hij geblesseerd raakt oid.
Ah ok. Zo kwam het niet overquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik schrijf Harry niet af, ik vraag mij voornamelijk af waarom ze Zlatan verkopen en vervolgens geen alternatief hebben: Babel was en is natuurlijk veels te jong om dat over te nemen.
Maar goed, dit wordt wat Ajax-specifiek voor Hools misschien
euhm ja ik ben het met je eens niet echt aansprekende namen vooral niet al die italianenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psv na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
Ja bij elkaar hebben ze denk ik zo'n 15 EC-1 gewonnen valt zwaaar tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:08 schreef tukkeronline het volgende:op psv na geen fatsoenlijke ploeg in de kwartfinale (misschien liverpool, maar verder is het allemaal k*t)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |