Vanaf daar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen mensen toch aan die hilarische smilies?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Misschien moeten we deze maar standaard invoeren op dit forum: [afbeelding]
Wach, ik heb het telefoonnummer van Meki ergens...quote:
Dat snappen ze al helemaal niet.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste veronderstel ik dat daarvoor een aantal gebruikers online moet zijn, ten tweede moeten we zorgen dat er een onderwerp is waar wij over kunnen discussiëren. En dat kan niet, zoals ik nu tracht, een discussie over de mogelijkheid van een discussie zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
Het wordt volgens mij weer een lekker verhitte discussie-vrijdagmiddag.
Ah, je hebt de 5 topics over evolutie/creationisme en de feedback-topic over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste veronderstel ik dat daarvoor een aantal gebruikers online moet zijn, ten tweede moeten we zorgen dat er een onderwerp is waar wij over kunnen discussiëren. En dat kan niet, zoals ik nu tracht, een discussie over de mogelijkheid van een discussie zijn.
Nee hoor, maar ik heb niet de gelegenheid ale die topics te lezen of bij te houden. Ben verdorie geen student meerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:13 schreef Alicey het volgende:
Ah, je hebt de 5 topics over evolutie/creationisme en de feedback-topic over het hoofd gezien?
Kom maar naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil seks en een pizza.
Of hou je niet van pizza?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil seks en een pizza.
Ik ben toch ook geen studente?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb niet de gelegenheid ale die topics te lezen of bij te houden. Ben verdorie geen student meer. Ik heb zaken te doen
.
Volgens mij mis ik iets?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lees jij soms ook de Leeuwarder Courant?
In de Leeuwarder Courant stond een tijdje terug een artikeltje met 'pick-up lines'. Waaronder die met 'Of hou je niet van pizza?'. M'n pa vond die nogal leuk (lees: hij barstte elke keer dat hij 'm aan iemand vertelde uit in hysterisch gelach).quote:
Neej, jij bent o.a. mod en dan ben je toch min of meer overeengekomen dat je nogal een grote aanwezigheid hebt op 'je' forum. Dergelijke overeenkomst kun je alleen aangaan als je daar de gelegenheid voor hebtquote:
Ik vind het superinteressant, als ik gelegenheid heb duik ik er zeker in, maar is er nog niet van gekomenquote:Maar ik kan me best voorstellen dat je dat niet allemaal bijhoudt, het is best eigenlijk veel![]()
Regelmatigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lees jij soms ook de Leeuwarder Courant?
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de Leeuwarder Courant stond een tijdje terug een artikeltje met 'pick-up lines'. Waaronder die met 'Of hou je niet van pizza?'. M'n pa vond die nogal leuk (lees: hij barstte elke keer dat hij 'm aan iemand vertelde uit in hysterisch gelach).
Ergens wel waar. Ik heb geen contract met de FA's getekend ofzo, maar natuurlijk is het logisch dat ik behoorlijk aanwezig ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Neej, jij bent o.a. mod en dan ben je toch min of meer overeengekomen dat je nogal een grote aanwezigheid hebt op 'je' forum. Dergelijke overeenkomst kun je alleen aangaan als je daar de gelegenheid voor hebt.
Veel succes, maar helaas een hoog gehalte klok/klepel-posts..quote:[..]
Ik vind het superinteressant, als ik gelegenheid heb duik ik er zeker in, maar is er nog niet van gekomen.
Kopje koffie Luups?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blaat. Foutje.
Heb al een tosti en een glas sinaasappelmangosap, dus ik bedankt even.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:31 schreef ReCreative het volgende:
Kopje koffie Luups?
En niet zitten editten.
Ik zag het wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blaat. Foutje.
Nou, ik kan me toch voorstellen dat ze willen weten of je überhaupt wel tijd hebt als je je aanbiedt of voorgesteld wordt als moderateur?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
Ergens wel waar. Ik heb geen contract met de FA's getekend ofzo, maar natuurlijk is het logisch dat ik behoorlijk aanwezig ben.
Ja dat hou je tochquote:Veel succes, maar helaas een hoog gehalte klok/klepel-posts..
D'r zitten wel wat verrassende kloontjes in de LFC, maar deze niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
Zo alomtegenwoordig ben ik nou ook weer niet.
Dat klopt wel, on-line-tijden worden ook altijd gevraagd aan moderator-kandidaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:35 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou, ik kan me toch voorstellen dat ze willen weten of je überhaupt wel tijd hebt als je je aanbiedt of voorgesteld wordt als moderateur?
Nouja, van sommigen zou je haast tot een willekeurige God gaan bidden dat ze eens iets lazen.quote:[..]
Ja dat hou je toch. Maar met Wikipedia en Brittanica onder de knop lijkt het soms nèt alsof je er echt iets vanaf weet
.
Over het algemeen ga ik pas cloontjes jagen als ze een beetje lastig beginnen te worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
D'r zitten wel wat verrassende kloontjes in de LFC, maar deze niet hoor.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:41 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkie... Een wereldwijd handelsmerk kost me bijna 9000 euro.
Ja, de doelstelling is dan ook dat het enige economische waarde heeft.. Heb je echt een beschermd merk nodig? Ook zonder een beschermd merk kun je in veel gevallen toch redelijk sterk staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:41 schreef ReCreative het volgende:
Verdikkie... Een wereldwijd handelsmerk kost me bijna 9000 euro.
Onbeschermde merken hebben toch ™ erachter staan? Tja, ik vraag me dus hogelijk af wat je 'bescherming' is als je je merk niet deponeert. Auteursrecht. En misschien locaal iets op handelsnaamgebied... Maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:
Ja, de doelstelling is dan ook dat het enige economische waarde heeft.. Heb je echt een beschermd merk nodig? Ook zonder een beschermd merk kun je in veel gevallen toch redelijk sterk staan.
en waarvoor wil je dat aanvragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |