Niets persoonlijks Lupje, puur zakelijk. Jij mag natuurlijk bij mij in Amsterdam komen wonenquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy!![]()
![]()
Hoe kun je mij zo afvallen?
![]()
![]()
![]()
Nee, want Alicey had mij al uitgenodigd om in Rotterdam te komen wonen tegen de tijd dat Friesland voorgoed onder water komt te staan. Maar ik zal Douwe en Botte (Botte???) doorsturen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:29 schreef Doffy het volgende:
Niets persoonlijks Lupje, puur zakelijk. Jij mag natuurlijk bij mij in Amsterdam komen wonen
evenals al die leuke Friese jongens die luisteren naar geweldige namen als Douwe, Botte, etc![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, want Alicey had mij al uitgenodigd om in Rotterdam te komen wonen tegen de tijd dat Friesland voorgoed onder water komt te staan.
Mjaquote:(Botte???)
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:47 schreef Doffy het volgende:Heeft Alicey je dan ook thee met verse citroen gebracht toen je ziek was?
![]()
Wat heeft hij dat ik niet heb!??quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee.Maar ik wilde ook alleen maar naar Rotterdam omdat daar een leuke man woont die enige weken geleden in mij bed belandde. Dat kun jij toch wel begrijpen? Volgende week vrijdag ga ik er een weekendje heen!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een seksuele voorkeur.
Ja, alleen de verkeerde.quote:
Nee, dat is waar.quote:En seks is toch niet het belangrijkste, Lupje?
Ja, maar die andere man heeft er eentje die Doffy niet heeft. En die is meer geschikt voor mijn doeleinden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Doffy heeft toch duidelijk een seksuele voorkeur hoor.
Maar da's iets anders. Ik heb geen directe sexuele voorkeur, hoewel dat ook wel weer verkeerd zal zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, alleen de verkeerde.
Ah, je bekijkt het zakelijk. Je zoekt een partner waarmee je je doelstellingen kunt waarmaken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar die andere man heeft er eentje die Doffy niet heeft. En die is meer geschikt voor mijn doeleinden.![]()
Nee, jij hebt alleen het verkeerde geslacht.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Maar da's iets anders. Ik heb geen directe sexuele voorkeur, hoewel dat ook wel weer verkeerd zal zijn.
Voor zover die doelstelling 'plezier maken' is, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Ah, je bekijkt het zakelijk. Je zoekt een partner waarmee je je doelstellingen kunt waarmaken.
Het zou wel passen in het kader Make Love, Not War.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, zeg. Ik kan toch niet met iedereen gaan neuken onder het motto 'ik discrimineer niet'?
Ik ben toch niet 'iedereen'quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg. Ik kan toch niet met iedereen gaan neuken onder het motto 'ik discrimineer niet'?
Maar jij wģlt niet eens met mij neuken! Of is het weer zo'n principekwestie? Ben je tevreden als ik zeg dat ik in theorie bereid zou zijn om het bed met je te delen?quote:
Boeiend plot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:24 schreef Doffy het volgende:
Er is btw een briljante film over ongeveer dat topic
Moet het nou altijd op details aankomen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar jij wģlt niet eens met mij neuken!
He bah, nee zegquote:Of is het weer zo'n principekwestie? Ben je tevreden als ik zeg dat ik in theorie bereid zou zijn om het bed met je te delen?
Oh, okee dan. Nou ja, Amsterdam is al een stuk dichterbij Rotterdam dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
Moet het nou altijd op details aankomen?Je kan toch gewoon bij mij in A'dam komen wonen... ik zeg toch niet dat die Rotterdammer er niet af en toe bij mag komen
Ook geen theoretische seks?quote:He bah, nee zegGeen seks voor het huwelijk hoor.
En Doffy'squote:Op donderdag 10 maart 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Met die Rotterdam erbij zouden we ook een kwartet kunnen vormen.
Ik klaverjas lieverquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:
Met die Rotterdamer erbij zouden we ook een kwartet kunnen vormen.
Ja, het duurde even voordat het kwartje viel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
*
Die wil niet eens een trioquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Ohja, die hebben we ook nog.Hmm, complex.
Geweldig. Ik kan het uuuuren volhouden!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, nog nooit gedaan. Is dat lekker?
Maar misschien kan hij gewoon niet tegen oneven aantallen en moeten we er gewoon iemand extra bijzetten?quote:
Inderdaad, maar 's avonds is het hier stil de laatste tijd, dat valt dan weer wel een beetje tegen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:58 schreef Bensel het volgende:
Pfff. normaal gesproken komen deze discussies alleen in onzin voor, diep in de nacht, en hier in WFL gewoon op klaarlichte dag... Niemand die het verwacht![]()
Vanaf daar bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe komen mensen toch aan die hilarische smilies?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:55 schreef Doffy het volgende:
Misschien moeten we deze maar standaard invoeren op dit forum: [afbeelding]
Wach, ik heb het telefoonnummer van Meki ergens...quote:
Dat snappen ze al helemaal niet.quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste veronderstel ik dat daarvoor een aantal gebruikers online moet zijn, ten tweede moeten we zorgen dat er een onderwerp is waar wij over kunnen discussiėren. En dat kan niet, zoals ik nu tracht, een discussie over de mogelijkheid van een discussie zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
Het wordt volgens mij weer een lekker verhitte discussie-vrijdagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |