De hints spreken elkaar af en toe ook tegen, MUUS.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
We schijnen met hints om de oren geslagen te worden, Jane, maar ik zie 'm nog steeds niet..
Kom net binnen, moest piesen,quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Komt nikky dadelijk vertellen dat zij het is.
"Haha, gefopt! Ik ben lekker helemaal niet dyslectisch!"
Sorry.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom net binnen, moest piesen,
hoeft nu niet meer
Het is Krea, opgelost, slotje
Ik ben ook nooit goed geweest in cryptogrammen. Verder dan 'letter van het alfabet die je heet kunt drinken' kom ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:52 schreef Jane het volgende:
[..]
De hints spreken elkaar af en toe ook tegen, MUUS.
Soms denk ik dat ik hem ontmoet moet hebben (of misschien zelfs moet kennen), maar als dat zo is dan snap ik niet dat hij ineens geshockeerd is door de SC-Jane connectie.
En toch dacht je dat P lekker was.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit goed geweest in cryptogrammen. Verder dan 'letter van het alfabet die je heet kunt drinken' kom ik niet..
En we hebben nu allemaal het idee dat we hem moeten kennen..
kan dat niet in je eigen tijd?quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nog wel eens overtreffen.
Geloof het welquote:
Jij moet je muil houden Sjee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is gewoon jouw duistere kant.!
No-fuckin'-way.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Het is Croupouque.
Dat jij Croupouqe bent weten we nou ook welquote:
Ik hak nog liever eigenhandig mijn linker middelvinger eraf dan dat ik iets toegeef, JK.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef nou maar gewoon toe, dan kenne we door met ons leve.
Hell no, mooi dat ik Croupouque dus niet ben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij Croupouqe bent weten we nou ook wel
Maar hij praat beschaafd Nederlands![]()
Ahdoe.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
Ik hak nog liever eigenhandig mijn linker middelvinger eraf dan dat ik iets toegeef, JK.
Nee. Jij praat beschaafd Nederlands. Croupouque ook en Xenomaniac ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hell no, mooi dat ik Croupouque dus niet ben.
Insinueer jij dus dat ìk geen beschaafd Nederlands praat?
Mot je klappies jochie?![]()
Ah!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahdoe.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:17 schreef PDD het volgende:
Whehehe.
Jij moet niet zoveel sambal eten jij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Nee. Jij praat beschaafd Nederlands. Croupouque ook en Xenomaniac ook.
Simpel optelsommetje
Blijf gewoon je lieve zelfquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Ah!!!
Ik kàn het niet hè, ik kàn het gewoonweg niet!
Troost mij.
*snif*quote:
Ben je met je vingers tussen de deur gekomen ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel sambal eten jij.
Daar ga je van hallucineren.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het #wannabecrew-crisisteam is nu ook al een tijdje bezig.
Daar hebben we al de helft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?
Ach, het verdrijft een paar van die eindeloze, tergende minuten die mijn leven vormen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?
Nope, weet ik haast zeker,quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:06 schreef livEliveD het volgende:
Zeg Xenomaniac,
Was je op de 5 jaar meet?
Neuh, maar het houd je postings op peil he.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?
We hebben een signalement.quote:
Tis iig een homoquote:
<<<<--------quote:Op donderdag 10 maart 2005 02:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |