Geloof het welquote:

Jij moet je muil houden Sjee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is gewoon jouw duistere kant.!

No-fuckin'-way.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Het is Croupouque.

Dat jij Croupouqe bent weten we nou ook welquote:

Ik hak nog liever eigenhandig mijn linker middelvinger eraf dan dat ik iets toegeef, JK.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geef nou maar gewoon toe, dan kenne we door met ons leve.

Hell no, mooi dat ik Croupouque dus niet ben.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij Croupouqe bent weten we nou ook wel
Maar hij praat beschaafd Nederlands![]()

Ahdoe.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
Ik hak nog liever eigenhandig mijn linker middelvinger eraf dan dat ik iets toegeef, JK.

Nee. Jij praat beschaafd Nederlands. Croupouque ook en Xenomaniac ook.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hell no, mooi dat ik Croupouque dus niet ben.
Insinueer jij dus dat ìk geen beschaafd Nederlands praat?
Mot je klappies jochie?![]()

Ah!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahdoe.

quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:17 schreef PDD het volgende:
Whehehe.

Jij moet niet zoveel sambal eten jij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Nee. Jij praat beschaafd Nederlands. Croupouque ook en Xenomaniac ook.
Simpel optelsommetje

Blijf gewoon je lieve zelfquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Ah!!!
Ik kàn het niet hè, ik kàn het gewoonweg niet!
Troost mij.

*snif*quote:

Ben je met je vingers tussen de deur gekomen ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel sambal eten jij.
Daar ga je van hallucineren.

quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het #wannabecrew-crisisteam is nu ook al een tijdje bezig.

Daar hebben we al de helft.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?

Ach, het verdrijft een paar van die eindeloze, tergende minuten die mijn leven vormen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?

Nope, weet ik haast zeker,quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:06 schreef livEliveD het volgende:
Zeg Xenomaniac,
Was je op de 5 jaar meet?

Neuh, maar het houd je postings op peil he.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
Boeit het jullie, echt?

We hebben een signalement.quote:

Tis iig een homoquote:

<<<<--------quote:Op donderdag 10 maart 2005 02:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Bron?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |