Die posts over eten zeggen je niks?quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:38 schreef MUUS het volgende:
Een kloon hoort minstens twee mensen te vertellen wie hij/zij is.
Anders is het gewoon een suf spelletje waar niemand meer aan mee wil doen na pagina 3..
Mjah, je bent een roepende in de woestijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:51 schreef Dagonet het volgende:
Ik had gehoopt dat dat een duidelijke aanwijzing zou zijn. Voor iemand.
Misschien moet je iets duidelijker zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, je bent een roepende in de woestijn.
Ik clue me de kolere.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef MUUS het volgende:
Dat verklaart wel waarom ik nog geen avances heb gemaakt.
Oi, weer dat geroep in die woestijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:58 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, je bent een roepende in de woestijn.
Ik clue me de kolere.
Kijk eens aan, hoe later de ochtend, hoe schoner het volk.quote:
Ja, Ray. Noem een voorvechter voor het aardig en vriendelijk posten op dit forum en je denkt direct aan Ray.quote:
Woestijn -- geiten -- Zalm -- Peper --- NWS/POL --- Ray.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Ray. Noem een voorvechter voor het aardig en vriendelijk posten op dit forum en je denkt direct aan Ray.
Echte Amsterdammer ook
Desalniettemin een zeer coole gast.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Ray. Noem een voorvechter voor het aardig en vriendelijk posten op dit forum en je denkt direct aan Ray.
Echte Amsterdammer ook
Daar was er nog een van, maar ook die herken ik niet in de poststijl van Xenomaniac.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Komt nikky dadelijk vertellen dat zij het is.
"Haha, gefopt! Ik ben lekker helemaal niet dyslectisch!"
Sorry.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Sorry.
zou kunnen, of misschien toch niet?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:05 schreef HTT-Thalan het volgende:
Is het niet gewoon een echte user die al enkele jaren lurkt ofzo?
Nee, dat is waar. Tis een soort PR met een slecht humeur. En mindere humor. En meer spelfouten. Zonder punten achter de smileys.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:07 schreef MUUS het volgende:
En Xeno post ook niet altijd even vriendelijk. Een soort kroepoekje is het niet heur.
Is dit weer van dat psycho gedoe?quote:
Nee, dit is realiteit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:15 schreef Dagonet het volgende:
Is dit weer van dat psycho gedoe?
Ik heb ook wat tegen jou.quote:
Geen idee, probeer het eens?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, dit is realiteit.
Door dit kuttopic van jou heeft MUUS weer een dagdeel vergooid. Bij ons kost een dagdeel al gauw een Eurootje of 500, ex reistijd en -kosten. Waar kan de rekening naartoe? dagonet@fok.nl nog steeds valid?
Kroepoek in je neus!quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:21 schreef milagro het volgende:
Jarno!
dan ben je gewoon Deugonietquote:
Sorry.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb ik jou mailadres dan? Behalve dat Xenogedoe in je profiel dan.
Alleen als jij het erin doet popje.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
kroepoek in je hol !
Tuurlijk doet Xeno dat niet. Als die dezelfde mate van raaskalzeiken zou toepassen als zijn eigenaar, zou het niet zo moeilijk raden zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben Xeno niet, Xeno zeikt te weinig.
Xebrozius !!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:20 schreef Dagonet het volgende:
Eerstvolgende Ban, place your bets (deel 12)
Niemand schijnt te weten wie het is hoewel Xeno zelf denkt dat de hele crew ervan op de hoogte is.
Wie denken jullie dat Xenomaniac is?
Ja. Dat is algemeen bekend hequote:Ik dacht dus eerst DP maar die slaapt op dit moment
Restafval.quote:en is unbanned dus heeft geen kloon nodig.
Ha DP. Achterlijke paardelul. Ik wilde graag even melden dat ik de beslissing om jou te unbannen in de zelfde categorie plaats als de beslissing om Tessje onzinmod te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Xebrozius !!!!!
[..]
Ja. Dat is algemeen bekend he
[..]
Restafval.
Dat is een hele brede categorie, Shaolin.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ha DP. Achterlijke paardelul. Ik wilde graag even melden dat ik de beslissing om jou te unbannen in de zelfde categorie plaats als de beslissing om Tessje onzinmod te maken.
Ik ben het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij Snakey was er in stress situaties geen touw aan vast te knopen, die is het niet.
en in zo veel andere situatiesquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben het niet.Daarbij wordt mijn Nederlands alleen onleesbaar als ik dronken ben.
![]()
Sorry.
Ow ja, ik zal eens een lettertje vergeten.quote:
We schijnen met hints om de oren geslagen te worden, Jane, maar ik zie 'm nog steeds niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Jane het volgende:
Ja, hallo!
We zijn er nog steeds niet achter, hè? Of lees ik er weer straal overheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |