je bent een dreamerquote:
oohhhhh hij zei "lijk"quote:op donderdag 14 april 2005 02:27 schreef nagz het volgende:
naja nu we dan toch bezig zijn.
lepra is voor lozers. letterlijk.
ik zeg het niet alleen, ik bevestig het zelfs.quote:op donderdag 14 april 2005 02:28 schreef lazz het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je mij niet kent?
gelukkig spreek je me wel met u aan, je intuïtie heeft je bijgestaan deze keer. dat is het toch het fijne van vrouwen, niet mannen?
kijk naar je zelf en al je vragen zijn beantwoord.quote:op donderdag 14 april 2005 02:29 schreef knowall het volgende:
[..]
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?quote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef printscreen het volgende:
[..]
kijk naar je zelf en al je vragen zijn beantwoord.
* slok hj neemtquote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef hansjans het volgende:
[..]
ga jij eens je mond spoelen en vlug!
zei je vader dat altijd tegen je nadat je hem had geholpen met zijn 'behoeftes'?quote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef hansjans het volgende:
ga jij eens je mond spoelen en vlug!
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jijquote:op donderdag 14 april 2005 02:32 schreef knowall het volgende:
bron? onderbouwing? argumenten? voorbeelden?
wiskundig ontwijken..... de bastaardenquote:op donderdag 14 april 2005 02:35 schreef livelived het volgende:
[..]
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jij
ja, en dan nog, wat op tegen?quote:op donderdag 14 april 2005 02:34 schreef livelived het volgende:
[..]
zei je vader dat altijd tegen je nadat je hem had geholpen met zijn 'behoeftes'?
mja gezien je uiterlijk moet je anders door het leven zonder seks dus dit is idd een redelijk tussenoplossing. alhoewel een keertje gratis over je moeder heen misschien ook niet verkeerd is.quote:op donderdag 14 april 2005 02:36 schreef lazz het volgende:
ja, en dan nog, wat op tegen?
omdat appel.quote:op donderdag 14 april 2005 02:35 schreef livelived het volgende:
[..]
waarom treft een spontane hersenbloeding nooit mensen zoals jij
dude, ik zou us maar eens checken om mijn geile kop te zien. dan piep je wel anders.quote:op donderdag 14 april 2005 02:38 schreef livelived het volgende:
[..]
mja gezien je uiterlijk moet je anders door het leven zonder seks dus dit is idd een redelijk tussenoplossing. alhoewel een keertje gratis over je moeder heen misschien ook niet verkeerd is.
dat jij tijdens het kijken van een laat-op-de-avond-tmf-clip je cam aan laat staan hoeven we niet te weten heurquote:op donderdag 14 april 2005 02:42 schreef lazz het volgende:
dude, ik zou us maar eens checken om mijn geile kop te zien. dan piep je wel anders.
quote:op donderdag 14 april 2005 02:45 schreef livelived het volgende:
[..]
dat jij tijdens het kijken van een laat-op-de-avond-tmf-clip je cam aan laat staan hoeven we niet te weten heur
goed zo jongen. ambieer de hobby's van je vader maarquote:op donderdag 14 april 2005 02:47 schreef lazz het volgende:
![]()
je wilt niet weten hoe geil ik toen was.![]()
dat is zeer correct.quote:op donderdag 14 april 2005 02:47 schreef lazz het volgende:
je wilt niet weten hoe geil ik toen was.
hoe weet je dat mijn vader zo was?quote:op donderdag 14 april 2005 02:49 schreef livelived het volgende:
[..]
goed zo jongen. ambieer de hobby's van je vader maar [afbeelding]
ik ben het toch echtquote:op donderdag 14 april 2005 03:15 schreef damook het volgende:
ja hallo, dit is geen, ik herhaal, geen slowchat topicopbokken allemaal nu
hoi ps ik herkende je niet met je nieuwe icoon
is er 1 die wel als sc gebruikt kan worden?quote:
*kuch*quote:op donderdag 14 april 2005 03:23 schreef printscreen het volgende:
[..]
is er 1 die wel als sc gebruikt kan worden?
met m'n kop door de helft, zeker?quote:op vrijdag 15 april 2005 03:11 schreef grownup het volgende:
je bent zelf een kuttopic.
ban vragen is een ban krijgenquote:
hier sluit ik mij hoopvol bij aan.quote:op zondag 17 april 2005 16:29 schreef killswitch het volgende:
als het aan ruis ligt is dead-doll binnen kort aan de beurt gok ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |