ik denk dat jij eruit ligtquote:op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef sararaats het volgende:
dus ik ben safe?

jij bent een dom wicht.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef sararaats het volgende:
dus ik ben safe?

ik wel dan wil je zeggen??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom? ik heb die account niet aangemaakt

ach is mij ook overkomen, maar je hoort mij hier toch ook niet de hele tijd janken of welquote:op vrijdag 8 april 2005 01:37 schreef sararaats het volgende:
ik wil in ieder geval geen ban voor iets wat ik niet gedaan heb

ja, stomme hoer dat je bentquote:op vrijdag 8 april 2005 01:34 schreef sararaats het volgende:
heb ik dat dan gezegd?
die keurt jouw liefdesleven vast niet goedquote:jezus,
niet denken maar pijpen en je tieten laten zienquote:ik dacht

de boterham is net wat belangrijker maar tieten komen erg in de buurt van het belangrijkstequote:op vrijdag 8 april 2005 01:42 schreef sararaats het volgende:
zijn tieten dan echt het belangrijkste op de wereld? nou voor mij niet.
dat ze jou dan bannen. ik zal er geen verdriet om hebben

jij bent toch een pot??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:42 schreef sararaats het volgende:
zijn tieten dan echt het belangrijkste op de wereld? nou voor mij niet.

waarschijnlijk wel, maar ik dacht: laat ik eens voorspelbaar doenquote:

stuur ze maar achter mij aan dan laat ik me katana spreken.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:22 schreef #ANONIEM het volgende:
hij weet dat dan al mijn volgelingen achter hem aankomen, diegenen die mij aanbidden hem zullen stalken en hij in een negatief daglicht komt (als hij me bant) bij alle andere fokusers die mij zo liefhebben. begrijpelijk hoor kastanova

allebei?quote:op vrijdag 8 april 2005 02:22 schreef #ANONIEM het volgende:
hij weet dat dan al mijn volgelingen achter hem aankomen, diegenen die mij aanbidden hem zullen stalken

of niet de mogelijkheid je te bannenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zei: ik ben eerst ik ben eerstalleen als bevestiging eigenlijk dat ik geband was, moest er helemaal niet komen te staan want dacht dat ik al geband was, maar kastanova had niet het lef om me te bannen.

pak een biertje en ga naar bed.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:27 schreef #ANONIEM het volgende:
kastanova kan jij niet met de modjes praten over mijn ban? bedoel het lukt me nietik voel me zo kut. waarom doet geen modje wat om me te helpen. maar nee ze denken alleen om zichzelf vanavond...

ik zit te twijfelen over welke van m'n persoonlijkheden ik hier mee lastig ga vallenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:27 schreef #ANONIEM het volgende:
kastanova kan jij niet met de modjes praten over mijn ban?

ik vraag mij af waarom ik een ban riskeer. ik heb niet gekloond !!!!quote:op vrijdag 8 april 2005 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen over welke van m'n persoonlijkheden ik hier mee lastig ga vallen.

naja, weet je wat, als je ff een foto van je tieten plaatst hebben we het nergens meer over..quote:op vrijdag 8 april 2005 02:56 schreef sararaats het volgende:
ik vraag mij af waarom ik een ban riskeer. ik heb niet gekloond !!!!

ik twijfel he, moeen we der nou steunen of moeten we der nou tegen haarzelf in bescherming nemen?quote:op vrijdag 8 april 2005 03:01 schreef the_ed het volgende:
ah; borderliner...

ten eerste, dat ben ik niet en ten tweede, beetje de onschuldige gaan uithangen hé maar ik heb jullie door hoorquote:op vrijdag 8 april 2005 03:01 schreef the_ed het volgende:
ah; borderliner...

waar? roep toch niet steeds allerlei vage dingen, je roept het echt over jezelf af zo hoor.quote:op vrijdag 8 april 2005 03:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
t en ten tweede, beetje de onschuldige gaan uithangen hé
banaanvraag!quote:ik wil een ban voor iedereen die al die topics gestart hebben nadat mijn eerste topic dicht ging

eén tepel dan?quote:op vrijdag 8 april 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
als ik dat niet doe word ik geband?
doe het dan maar, het kan me toch niks meer schelen

niet alles kan meezittenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |