zoiets doe je maandelijks... hoop je....quote:op vrijdag 8 april 2005 01:18 schreef sararaats het volgende:
wat is "lekken"
ik heb geen dubbele account hoor
was niet tegen jou, maar in het algemeen bedoeld.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:18 schreef sararaats het volgende:
wat is "lekken"
ik heb geen dubbele account hoor
als een dakgoot een gaatje heeft en het regent dan lekt hijquote:op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef sararaats het volgende:
ik had me mijn verwelkoming iets anders voorgesteld eigenlijk
wat is "lekken"?
dat is jouw maandelijkse bijdrage aan de maatschappijquote:
mooi woord trouwens.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:26 schreef pompiedom het volgende:
doppelganger
ik denk dat jij eruit ligtquote:op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef sararaats het volgende:
dus ik ben safe?
jij bent een dom wicht.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef sararaats het volgende:
dus ik ben safe?
ik wel dan wil je zeggen??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom? ik heb die account niet aangemaakt
ach is mij ook overkomen, maar je hoort mij hier toch ook niet de hele tijd janken of welquote:op vrijdag 8 april 2005 01:37 schreef sararaats het volgende:
ik wil in ieder geval geen ban voor iets wat ik niet gedaan heb
ja, stomme hoer dat je bentquote:op vrijdag 8 april 2005 01:34 schreef sararaats het volgende:
heb ik dat dan gezegd?
die keurt jouw liefdesleven vast niet goedquote:jezus,
niet denken maar pijpen en je tieten laten zienquote:ik dacht
de boterham is net wat belangrijker maar tieten komen erg in de buurt van het belangrijkstequote:op vrijdag 8 april 2005 01:42 schreef sararaats het volgende:
zijn tieten dan echt het belangrijkste op de wereld? nou voor mij niet.
dat ze jou dan bannen. ik zal er geen verdriet om hebben
jij bent toch een pot??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:42 schreef sararaats het volgende:
zijn tieten dan echt het belangrijkste op de wereld? nou voor mij niet.
waarschijnlijk wel, maar ik dacht: laat ik eens voorspelbaar doenquote:
stuur ze maar achter mij aan dan laat ik me katana spreken.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:22 schreef #ANONIEM het volgende:
hij weet dat dan al mijn volgelingen achter hem aankomen, diegenen die mij aanbidden hem zullen stalken en hij in een negatief daglicht komt (als hij me bant) bij alle andere fokusers die mij zo liefhebben. begrijpelijk hoor kastanova
allebei?quote:op vrijdag 8 april 2005 02:22 schreef #ANONIEM het volgende:
hij weet dat dan al mijn volgelingen achter hem aankomen, diegenen die mij aanbidden hem zullen stalken
of niet de mogelijkheid je te bannenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef #ANONIEM het volgende:
ik zei: ik ben eerst ik ben eerstalleen als bevestiging eigenlijk dat ik geband was, moest er helemaal niet komen te staan want dacht dat ik al geband was, maar kastanova had niet het lef om me te bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |