Dat vind ik nou oprecht aardig van Johnny !quote:Een Engelse miljonair heeft een zwembad gekocht voor een gehandicapt meisje. De miljonair had het zesjarig meisje ontmoet tijdens een vakantie in Cyprus. Het zwembad van 25.000 euro is geplaatst in de achtertuin van de ouders van het spastische meisje in Engeland. "We waren zeer verbaasd. We kennen mijnheer Walker helemaal niet. We zouden nooit zo'n zwembad kunnen betalen. Natuurlijk zijn wij er heel erg blij mee," aldus moeder Debbie Beckett. Walker zegt dat de toestand van het meisje hem had geraakt tijdens de vakantie.
Pessimist!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
* mede 14.gif»13.giffers werft.
Heeft Johnny nu een zere knie? Of misschien een blauw oog?quote:Een Engelse miljonair heeft een zwembad gekocht voor een gehandicapt meisje. De miljonair had het zesjarig meisje ontmoet tijdens een vakantie in Cyprus. Het zwembad van 25.000 euro is geplaatst in de achtertuin van de ouders van het spastische meisje in Engeland. "We waren zeer verbaasd. We kennen mijnheer Walker helemaal niet. We zouden nooit zo'n zwembad kunnen betalen. Natuurlijk zijn wij er heel erg blij mee," aldus moeder Debbie Beckett. Walker zegt dat de toestand van het meisje hem had geraakt tijdens de vakantie.
Kom je daar nu al achter?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
PSV heeft tegen Lyon geloot.
Zondag is Ajax - PSV he..quote:
Nee dat wist ik nog net. Tnx for sharingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zondag is Ajax - PSV he..
Niet dat je daar dinsdag pas achter komt ofzo
Whehehe ja..quote:
Ik had 'm al op m'n site staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:17 schreef kib het volgende:
http://www.luckykazoo.pwp(...)leaningsensation.wmv
met dank aan wesch
1 - Euhmm T-Mobile MDA-IIquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke MDA heb je?
En wat deed jij in Epe?
Ik vind die ik krijg veel vetterquote:
Leuk, maar waarom in Epe?quote:2 - Neuken met mijn vrouw.
Er zijn mensen die zoiets nog niet willen weten vóór Studio Sport...quote:
1- Ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2005 04:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind die ik krijg veel vetter
[..]
Leuk, maar waarom in Epe?
Blijf dan van internet afquote:Op zondag 20 maart 2005 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zoiets nog niet willen weten vóór Studio Sport...
En waar was dat ergens?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:07 schreef Juup© het volgende:
2- Weekje huisje bij de Hoge Veluwe.
*flow topic uitschopt...wannabe E'hovenaarquote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En waar was dat ergens?
Ook nog in Emst of Vaassen geweest toevallig?
Ik heb 13 jaar in Vaassen gewoond nml.
Leuk geprobeerd maar helaas, ik ben in Eindhoven geborenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*flow topic uitschopt...wannabe E'hovenaar
In EPE.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En waar was dat ergens?
Ook nog in Emst of Vaassen geweest toevallig?
Ik heb 13 jaar in Vaassen gewoond nml.
Van Bommel naar Barcalona gaan de geruchtenquote:
Kan de gemeente jou niet inhuren ofzo? Om je eigen slechte Marokaantjes opruim dienst begint ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef r8ality het volgende:
Zo, net weer even m'n bumpers uitgetest met een fietsende Marokkaan. 1-0 voor de bumper..
Moet die klootviool maar niet van links komen op het Kennedylaan-Sterrenlaan viaduct.
Van rechts aan de verkeerde kant van de weg dus. [14.gif]quote:Op maandag 21 maart 2005 13:24 schreef r8ality het volgende:
Zo, net weer even m'n bumpers uitgetest met een fietsende Marokkaan. 1-0 voor de bumper..
Moet die klootviool maar niet van rechts komen op het Kennedylaan-Sterrenlaan viaduct.
peekaa's boeien me niet, hard door een bocht kunnen welquote:
Checkquote:Op maandag 21 maart 2005 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
peekaa's boeien me niet, hard door een bocht kunnen wel![]()
Johquote:Op dinsdag 22 maart 2005 06:36 schreef gazylady2 het volgende:
Heeeeej een forum.....
*meldtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef Blueman het volgende:
Hoeveel gebruikers zouden Fokforum nu hebben afgezworen na al dat snelheid geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |