Wat doe jij in Epe?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:50 schreef Juup© het volgende:
Groeten vanuit Epe.
Ai ai Inu!quote:
Goede zaak!quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:31 schreef Inu het volgende:
Heb gehospiteerd gister en nu een nieuwe kamerOver 2 weekjes verhuizen
Leujk kamertje jaquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:40 schreef Blueman het volgende:
Goede zaak!
Leuk kamertje of een mwoah mwoah kamertje?
5 uurquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:11 schreef Inu het volgende:
En uitgaan was errug grappig dit weekendWas een beetje aangeschoten aan het einde (nja...vanaf het begin dan dus
) en ik was lekker feesje aan het doen met dinnetjes en dus hebben we ons goed vermaakt de hele avond
Lag er om 5 uur in en dat is een hele prestatie in Helmond....
You are so right!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:25 schreef FlowDesign het volgende:
Als het zo doorgaat dan komt er dalijk niemand meer op fok
Nou hoe ik hier gekomen ben...ongeveer 1 week geleden tikte ik forum.fok.nl in in mijn adresbalk en gisteravond was de pagina ingeladen...zo kom ik hierquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:20 schreef Blueman het volgende:
Hey Artic, welkom in het Eindhoventopic.
Vertel eens.. wie ben je en hoe ben je hier op het fokforum terecht gekomen!
Aan dat tempo zul je moeten wennen denk ik. Dat is een gewoonte hier.quote:Op donderdag 17 maart 2005 07:52 schreef ArTiC het volgende:
Nou hoe ik hier gekomen ben...ongeveer 1 week geleden tikte ik forum.fok.nl in in mijn adresbalk en gisteravond was de pagina ingeladen...zo kom ik hier
Waarom wil je Zweeds leren dan?...quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:19 schreef r8ality het volgende:
Mijn god. Ik ben echt hard m'n best aan het doen om dat Zweeds te leren. Maar het is zo verdomd lachwekkend. Bij elk nieuw woord (en dan vooral de uitspraak) lig ik weer in een deuk
.
Ken je de reputatie van Zweedse vrouwen?quote:
Dat je de term bloemkolen gebruikt verontrust me, misschien kennen we dezelfde, 'die van mij' heeft tieten die niet alleen qua grootte aan bloemkolen doen denkenquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:34 schreef daNpy het volgende:
Ik ken er ook een, en die heeft behoorlijk grote bloemkolen zeg maar
Omdat ik in ieder geval niet m'n hele leven in Nederland blijf wonen.quote:
Dr Phil in tha housequote:Op donderdag 17 maart 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat je de term bloemkolen gebruikt verontrust me, ...
T-Mobilequote:Op donderdag 17 maart 2005 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
Relaxed, binnen 2 weken heb ik m'n T-Mobile MDA Compact Smartphone, voor gratis
Ook relaxed werk voor vandaag en morgen, in een autoke van Lekkerland een aantal zaken door het land afgaan (Voornamelijk MILO's waar ze ook snoepgoed verkopen) om daar even de nieuwe handscanner te installeren. Al die zaken zijn nml. door Lekkerland van Sligro overgenomen. Ik zit dus bijna alleen maar op de weg want die scanner installeren is hooguit een kwartiertje werk.
Ben er ook niet helemaal kapot van.quote:
Daar kom ik toch nooit!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben er ook niet helemaal kapot van.
In de provincie Zeeland is het sowieso niet helemaal top en op meer plaatsen waar ik ben geweest is het steeds kantje boord met wel of geen bereik!
En je moet heel Nederland door rijden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:50 schreef FlowDesign het volgende:
Daar kom ik toch nooit!
Welke MDA heb je?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
T-Mobilenetwerk zuigt.
Ik heb de MDA van T-Mobile en moet er helaas mee werken, anders gooide ik dat ding in de vuilnisbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |