abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25437839
PG was het vergeten dus bij deze dan maar het nieuwe topic.
Opletten PG
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_25438096
quote:

Wie?

Een onverwacht moment. Per ongeluk zie je het. Je wordt er door gegrepen. Je snapt er niets van. Onbevatbaar. Zowel de duits- als nederlandstalige versie van Schnappi staat in de top 40. Notabene op plaats 2 en 3. En onze vaderlandse hitlijsten zijn nog altijd gebaseerd op verkoop van singles, procentueel op verzamelalbums en airplay. Dat laatste kun je meteen schrappen. Want dat dat braaksel van een muziekstuk op elke radiozender dan ook voorbijkomt weiger ik te geloven. En op hooguit 4 of 5 verzamelalbums staat het vermaledijde gedrocht. Blijft over, de single-verkoop. Er schijnen dus serieus mensen te zijn die de handtas in zijn puurste vorm kopen. Kopen. Geld voor neerleggen. Gewerkt hebben om de Schnappi-single te kopen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wie? O wie? Mag ik deze mensen interviewen, om te vragen hoe geestelijk ze in de war zijn? Hoe weinig hersencapaciteit ze hebben? Kom op. Dat KAN toch niet? Dat KAN NIET! Nee. Nee. Nee en nog eens nee. Nog niet bijna ja, hardstikke NEE!
Ik wil graag een voortplantingsverbod en een hinderwetvergunning voor deze mensen. Permanent en heel hun leven.

Tot in Zweden!
Dat laatste is niet waar.
De top40 wordt gebaseerd op singleverkoop. Maar dan niet van de winkels maar van de groothandels. Kortom, als de platenwinkels denken dat dat singeltje storm gaat lopen kopen ze massaal in, nummer knalt naar 1, iedereen denkt "oh die moet ik ook hebben" etc. self full-filling prophecy. Maarrrrr dat hoeft niet per definitie niet zo te zijn. Tkan best zijn dat ze bij de FRS nu een vrachtwagen met van die pissingeltjes hebben staan in het magazijn .

En Airplay kijken ze denk ik alleen naar jongerenzenders. Zet maar een keer voor de gein een dag 538 aan .
pi_25438236
Airplay gebruiken ze tegenwoordig toch ook omdat de singleverkoop zo slecht loopt of am i wrong?
Volg je eurobiljetten
pi_25438259
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:15 schreef Blueman het volgende:
Airplay gebruiken ze tegenwoordig toch ook omdat de singleverkoop zo slecht loopt of am i wrong?
Klopt
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_25438657
Heej Ik heb weer eens ff internet zit op school... Je leven bloeit wel in een keer op als je geen internet meer hebt thuis

Heb het echt super druk met school en kben er net achtergekomen dat ik volgende week vrijdag van 1 tot 3 een tussententamen heb terwijl ik om 2 uur op vakantie ga En de resit is de dinsdag erop, terwijl ik dus nog op vakantie ben Maar ik kan hem misschien dinsdag al maken en hopen dak het in 1 keer haal....

Maar ik ga wel bijna op vakantie

BB, heb je smsje gehad, ik heb alleen ff niet genoeg batterijen om terug te smsen, dus dat doe ik vanavond

En vanavond heb ik een feeeeeesjuuuh Stiekem drie, maar ik denk dak maar naar 1 of 2 ga... Student zijn is wel leujk

En ik moet voor 30 mei mn huis uit, dus wanneer ik een nieuwe kamer heb (krijg ik van de woningbouw, dus ik heb zeker iets ) gaat het feestje komen, want dan kan het huis getrashed worden Wordt toch gesloopt dusjah....

Nja, kga maar weer ff iets aan school doen
pi_25438726
quote:
Bron Wikipedia
De huidige samenstelling van de Top 40, een combinatie van verkoop- en airplaygegevens, kan omstreden genoemd worden. Veel mensen vinden het niet objectief dat de airplaycijfers van de radio- en tv-stations zijn ingevoerd, om de invloed van de dalende single-verkoop op de Top 40 te beperken. Daarnaast zijn er een aantal regels die weinig nut hebben, maar desondanks al een aantal jaren gehandhaafd worden:

1. Singles dienen minimaal 2 weken in de Top 40 te staan. Als een single officieel niet meer in de Top 40 thuishoort, wordt deze op nummer 40 geplaatst.
2. Met superstip genoteerde singles mogen de week erop niet zakken. Als een superstipsingle eigenlijk had moeten zakken, dient deze te blijven staan op de plek waarnaar deze steeg. Gevolg hiervan is dat singles, de week na het blijven staan, extra hard naar beneden zakken.
3. Re-entry (een single die eerst verdwenen was, maar nu opnieuw is genoteerd in de lijst) vindt alleen plaats wanneer de single niet in het gebied van nummer 31 tot en met 40 uitkomt. Als een single eigenlijk nieuw binnen had moeten komen in het gebied van nummer 31 tot en met 40, dan wordt deze genegeerd.
4. Singles die in het gebied van nummer 31 tot en met 40 genoteerd staan en langer dan 5 weken genoteerd zijn, verdwijnen de volgende week, ook al zakken ze niet buiten de Top 40.
5. Singles met een zogenaamde dubbele A-kant worden apart genoteerd in de Top 40, dit komt door de (mogelijke) verschillen in airplay die de twee liedjes krijgen.

Mega Charts, samensteller van de Top 40, bekijkt momenteel de mogelijkheden om legale downloads bij de Top 40 mee te laten tellen.
Volg je eurobiljetten
pi_25438745
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:41 schreef Inu het volgende:
The story of Lotte
Hey een forum Lotte
Volg je eurobiljetten
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:16:03 #8
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25440330
waar ga je wonen dan? en waar studeer je? volgens mij heb je dat al 20 keer beantwoord, maar ik ben (relatief) nieuw en niet oplettend
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25442407
Gaarheid op de late woensdagmiddag.
Volg je eurobiljetten
pi_25442845
Hoiiii sorry van vanochtend, niet in de gaten gehad.
Vanavond nog iemand de stad in om psv te kijken?
.
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:56:03 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25443370
Meeleespost.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_25443580
Hellomoto!!

Mijn nieuwe speeltje
pi_25443986
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:13 schreef blieblie het volgende:
Hellomoto!!

[afbeelding][afbeelding]

Mijn nieuwe speeltje
Ik wacht nog even op de SE K750
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:40:49 #14
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25445227
ja Pee Es Vee dalijk, ik gok op 1-1
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:42:36 #15
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25446460
0-1, je zit al voor de helft goed
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:48:54 #16
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25446584
ja, maar ik vrees dat de andere helft er ook aankomt
dat kan niet goed blijven gaan bij PSV achterin, wel een mooi doelpunt van onzen Jan.
die kaart voor Lee was trouwens best onterecht, die scheidsrechter is gewoon een vuile racist
pi_25446634
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:16 schreef Molluck het volgende:
waar ga je wonen dan? en waar studeer je? volgens mij heb je dat al 20 keer beantwoord, maar ik ben (relatief) nieuw en niet oplettend
Ik woon in Utrecht en studeer daar ook (zie profiel ensow...)
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:57:23 #18
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25446754
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:51 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik woon in Utrecht en studeer daar ook (zie profiel ensow...)
ok, Utrecht/Helmond en Engelse Taal en Cultuur *noteert*

als jij dat ook op die schiphol foto bent trouwens, dan vind ik je eigenlijk leuker met bruin haar
pi_25446990
Het gaat weer geverfd worden Ben het stiekem wel weer een btje zat... Maar waarom zou ik foto's van vreemden in mijn fotoboek zetten?
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:33:19 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25447519
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef Inu het volgende:
Het gaat weer geverfd worden Ben het stiekem wel weer een btje zat... Maar waarom zou ik foto's van vreemden in mijn fotoboek zetten?
nou hij was op dezelfde datum toegevoegd als een foto waar het wel rood op is, dus ik wist het niet zeker
in welke kleur gaat het geverfd worden dan?

ik heb ook wel weer genoeg van die wedstrijd gezien, mooie actie van Park, jammer dat Beasley zo knullig afmaakte, maar 2-0 is 2-0
alweer een onterechte kaart trouwens, voor LeePark, hij was duidelijk wél aangetikt en bovendien zou hij niet meteen weer opstaan als het echt een schwalbe geweest was

edit: die kaart was voor Park natuurlijk
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:53:23 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25447949
En aan de andere kant gaan ze met geheven armen ten aarde... geen kaart

Die rode was wel terecht overigens, met die loser. Je kon duidelijk merken dat de mannetjes niet tegen hun verlies kunnen.
pi_25449709
Boeruh, boeruh, boeruh!!

Super gezellig in de stad, zeker als PSV wint

Morgen weer
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_25449817
Million dollar baby.... Ik was even onverwacht erg impressed.
Een enorm mooie film.
pi_25451669
Leuk, een manager die een halfuur naar voetbal staat te kijken midden in de winkel, en jij bent je uit de naad aan het werken met schoonmaken, om op tijd naar huis te kunnen. Neemt die klootviool 5 minuten NA sluitingstijd ook nog doodleuk een order aan, waardoor ik niet door kan werken. Kankerlijer .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 10 maart 2005 @ 06:10:56 #25
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_25452156
'Morgen...
* The impossible is only the untried
pi_25452210
Goeiemorgen!
Het was gister gezellig in de stad
.
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:46:14 #27
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25453509
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 02:27 schreef r8ality het volgende:
Leuk, een manager die een halfuur naar voetbal staat te kijken midden in de winkel, en jij bent je uit de naad aan het werken met schoonmaken, om op tijd naar huis te kunnen. Neemt die klootviool 5 minuten NA sluitingstijd ook nog doodleuk een order aan, waardoor ik niet door kan werken. Kankerlijer .
Laat je hem die toch uitvoeren
pi_25454197
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 02:27 schreef r8ality het volgende:
Ik had em die pizza in z'n bek geduwd

Oud maar ERG leuk

[ Bericht 13% gewijzigd door omegaproject op 10-03-2005 10:51:58 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:03:51 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25456295
Whehe die blijft wel goed ja
pi_25457078
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef Molluck het volgende:

[..]

nou hij was op dezelfde datum toegevoegd als een foto waar het wel rood op is, dus ik wist het niet zeker
in welke kleur gaat het geverfd worden dan?
Jah, maar dan moet je ook wel dat stukje lezen wat eronder staat Staat dat die Schiphol foto de meest recente is en de rest al wat oudere... Ik denk dat het nu een keertje weer helemaal rood ofzo wordt...moet nog iets uitzoeken

En ik heb 4 keer gereageerd op kamers in Utrecht, dus nu ff afwachten Heb wel zin in een eigen kamertje
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:54:20 #31
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25458526
nee niet rood!

Ik heb koppijn en ik ben doodmoe, terwijl ik de hele dag niets uitgevoerd heb, vanavond maar ff op tijd naar bed (na De Farm), want morgen hebben we lustrumfeest, thema 'jaren 60' en daarom hebben ze de Pathé afgehuurd (!) om ons morgen een aantal films uit/over de jaren 60 voor te zetten.
Ik denk dat ik Once Upon a Time in the West maar laat schieten en gewoon Forrest Gump en Austin Powers (the Spy Who Shagged Me) ga kijken
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:07:11 #32
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25458681
(edit-functie is te langzaam)

trouwens, Senaat anyone?
pi_25459943
Hehe, wat is stage toch vermoeiend af en toe
Bijna weekend
.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:30:04 #34
90228 gazylady2
pi_25460079
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:07 schreef Molluck het volgende:
(edit-functie is te langzaam)

trouwens, Senaat anyone?
[afbeelding]
Misschien overmorgen wel weer eens een keertje.. is meer omdat er veel mensen uit onze stamkroeg naar andere feesten gaan..
En jij dan? Wanneer?
En ooit eerder geweest?
pi_25461369
Bizar. De 8 jaar oude CRT (ADI) monitor van m'n ouders is er ineens mee opgehouden. Niet eens de computer .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:41:55 #36
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25462870
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:30 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

Misschien overmorgen wel weer eens een keertje.. is meer omdat er veel mensen uit onze stamkroeg naar andere feesten gaan..
En jij dan? Wanneer?
En ooit eerder geweest?
ik ben afgelopen oktober geweest, toen Benjamin Bates draaide, dat was eigenlijk de enige (en eerste) keer, maar ik MOEST Benjamin gewoon een keer live zien en dit was in de buurt...

aardige vent en goeie lokatie, maar de rest van de feesten vind ik eigenlijk niet super...ik heb het idee dat er weinig animo is voor het originele idee erachter, ik bedoel, Benjamin Bates is niet echt mainstream, maar tegenwoordig hebben ze meer de 'boerenmuziek' (in de niet-negatieve zin van het woord) beetje schlager-achtig weetjewel...

ik had gehoopt op meer acts als Benjamin, maar op Marco Kanters en Grad Damen zit ik eigenlijk niet echt te wachten...
en daarnaast, ik heb liever goede muziek dan een 'zuip-zoveel-mogelijk-voor-zo-weinig-mogelijk'-feest
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:02:06 #37
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_25463246
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:15 schreef blieblie het volgende:
Million dollar baby.... Ik was even onverwacht erg impressed.
Een enorm mooie film.
Misschien dattie daarom 4 Oscars gewonnen heeft
Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven...
pi_25467959
Slapen
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:22:41 #39
90228 gazylady2
pi_25468661
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

ik ben afgelopen oktober geweest, toen Benjamin Bates draaide, dat was eigenlijk de enige (en eerste) keer, maar ik MOEST Benjamin gewoon een keer live zien en dit was in de buurt...

aardige vent en goeie lokatie, maar de rest van de feesten vind ik eigenlijk niet super...ik heb het idee dat er weinig animo is voor het originele idee erachter, ik bedoel, Benjamin Bates is niet echt mainstream, maar tegenwoordig hebben ze meer de 'boerenmuziek' (in de niet-negatieve zin van het woord) beetje schlager-achtig weetjewel...

ik had gehoopt op meer acts als Benjamin, maar op Marco Kanters en Grad Damen zit ik eigenlijk niet echt te wachten...
en daarnaast, ik heb liever goede muziek dan een 'zuip-zoveel-mogelijk-voor-zo-weinig-mogelijk'-feest
Toen wask ook geweest ja, maar was eigenlijk niet zo druk..
En aan de andere kant, die NL feesten, deze is op maandag, en ik begrijp goed dat ze de kiet zo vaak zo vol mogelijk willen hebben..
En dan als laatste.. dat 'zuip-zoveel-mogelijk-voor-zo-weinig-mogelijk' is omdat verschillende tenten in Valkenswaard gewoon al laag zitten met hun drankprijs (zeker vergeleken met Eindhoven om maar ietst te noemen) of vaak acties hebben.. En tja.. feit is gewoon dat het de laatste tijd iets minder druk is in de Senaat.. Dus het zal echt geen ordinaire zuipparty worden als je daar bang voor was hoor..
  vrijdag 11 maart 2005 @ 06:23:34 #40
90228 gazylady2
pi_25468664
Ow morgen trouwens...
Over 11 uurtjes WEEKEND!!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:27:58 #41
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25472850
dubbel

[ Bericht 87% gewijzigd door Molluck op 11-03-2005 13:35:05 ]
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:32:00 #42
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25472917
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 06:22 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

Toen wask ook geweest ja, maar was eigenlijk niet zo druk..
En aan de andere kant, die NL feesten, deze is op maandag, en ik begrijp goed dat ze de kiet zo vaak zo vol mogelijk willen hebben..
En dan als laatste.. dat 'zuip-zoveel-mogelijk-voor-zo-weinig-mogelijk' is omdat verschillende tenten in Valkenswaard gewoon al laag zitten met hun drankprijs (zeker vergeleken met Eindhoven om maar ietst te noemen) of vaak acties hebben.. En tja.. feit is gewoon dat het de laatste tijd iets minder druk is in de Senaat.. Dus het zal echt geen ordinaire zuipparty worden als je daar bang voor was hoor..
Hmnn, nou ik ga vrijwel nooit uit in Valkenswaard dus over die drankprijzen kan ik niets zeggen, ik weet wel wat er zou gebeuren als ze in Eindhoven dergelijke acties in zouden voeren, dat worden dus wel ordinaire zuipparties

Maar je hebt wel gelijk over die avond Benjamin Bates, ik had het echt wel drukker verwacht, maar ik kreeg dus toen al het idee dat Valkenswaard niet de juiste plaats is voor een club met dit soort muziek...Er waren maar een aantal mensen constant aan het dansen, including myself, maar ik was volgens mij echt de enige die er voor de muziek was

Zonde van de geluidsinstallatie en dat lichtplan, want dat is dus echt wel veels te gaaf om er Grad Damen op te laten treden
pi_25473239
Als het maar gezellig is bij zulke feesten, al moet er wel wat volk zijn en niet zoals bij XFM dat het er te rustig is
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:41:18 #44
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25473941
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Blueman het volgende:
Als het maar gezellig is bij zulke feesten, al moet er wel wat volk zijn en niet zoals bij XFM dat het er te rustig is
ben je geweest? ik ook, was wel een aardig feest (maar ik ben dan ook grote fan van Marco V) maar door al die gratis kaartjes die uitgegeven waren zaten er ook tientalle hardrockers e.d. binnen, die die muziek inderdaad niet kunnen waarderen
pi_25474130
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

ben je geweest? ik ook, was wel een aardig feest (maar ik ben dan ook grote fan van Marco V) maar door al die gratis kaartjes die uitgegeven waren zaten er ook tientalle hardrockers e.d. binnen, die die muziek inderdaad niet kunnen waarderen
Gaat het over XFM freezes over? Nja in ieder geval ik ga vanmiddag ff de stad in, even tot vier uur doorwerken en dan ff poolen bij de LaserQuest .
We hebben het nog steeds leuk
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:05:16 #46
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25474203
ja Freezes Over...dat was het enige feest dat ze tot nu toe georganiseerd hebben
pi_25474224
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:05 schreef Molluck het volgende:
ja Freezes Over...dat was het enige feest dat ze tot nu toe georganiseerd hebben
Hmmja terwijl je op XFM toch dood gegooid werd met reclan ...
We hebben het nog steeds leuk
pi_25475244
WEEKENDDD
.
pi_25475354
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik ben er geweest ja..
Ik had ook gratis kaartjes van vriend van me die niet kon.
Ben nou niet bepaald hardrocker en kan die muziek op zijn tijd best waarderen.
Vond ook niet dat er slecht gedraaid werd ofzo, maar vond het geluid niet echt optimaal op alle punten.
En vond het er erg leeg (voor mijn gevoel dan)
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:43:09 #50
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25476026
ik vond het eigenlijk precies goed, vol genoeg om het gezellig te maken en leeg genoeg om nog een beetje ruimte te hebben om te dansen...

ik vond de sets ook zeker erg goed, Ron van den Beuken was een beetje matig, die draaide naar mijn smaak teveel stijlen door elkaar (Ton TB - Dream Machine (Vocal Mix ook nog ) en daarna Above & Beyond - No One on Earth (Gabriel & Dresden Dub))
Maar Rank 1 nam geweldig over, duurde alleen net iets te lang, de hele zaal stroomde leeg aan het einde van de set en toen Marco V overnam rushte iedereen weer naar binnen
Vooral Marco V was subliem
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:57:49 #51
90228 gazylady2
pi_25476245
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:36 schreef Partygurl het volgende:
WEEKENDDD
Outblast?
pi_25477041
Haaj mensjes
Ik ben in Helmond weer eens een keertje Heb ik gewoon internet ensow En ik heb volgende week al 2 hospiteeravonden, dus misschien dak snel mn huisje uitga. Wil het ook wel, want mn nieuwe huisgenoot is een meisje met hoofddoekje dat amper Nederlands kan
pi_25477235
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Inu het volgende:
Haaj mensjes
Ik ben in Helmond weer eens een keertje Heb ik gewoon internet ensow En ik heb volgende week al 2 hospiteeravonden, dus misschien dak snel mn huisje uitga. Wil het ook wel, want mn nieuwe huisgenoot is een meisje met hoofddoekje dat amper Nederlands kan
komt ze ook uit Helmond dan?
pi_25477316
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Inu het volgende:
. Wil het ook wel, want mn nieuwe huisgenoot is een meisje met hoofddoekje dat amper Nederlands kan
Help haar dan integreren!
Volg je eurobiljetten
pi_25477852
Bijna tijd voor naar de Geseldonk te gaan voor een personeelfeest
Volg je eurobiljetten
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:04:51 #56
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25480175
Gelukkig... weekend.

Wat denk je? Kutweer
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:17:13 #57
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25480449
die wiiiiiiiind, ik moest dus vandaag de hele Hoogstraat af (inclusief Kleine Berg)
ik kwam uit de stad en ik woon in Gestel, godverdomme zeg, ik fiets dat stuk elke dag dus ik ben echt wel wat gewend, maar deze wind was niet normaal
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:32:35 #58
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_25482150
Kafferlaffers!

Zo, terug uit Zwitserland, slapen, morgen weer naar de Heimat om naar de Cebit te gaan (6 uur vertrekken )

Ciao
Age of fruity enlightenment!
pi_25482995
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:17 schreef Molluck het volgende:
die wiiiiiiiind, ik moest dus vandaag de hele Hoogstraat af (inclusief Kleine Berg)
ik kwam uit de stad en ik woon in Gestel, godverdomme zeg, ik fiets dat stuk elke dag dus ik ben echt wel wat gewend, maar deze wind was niet normaal
Mietje... ik had nergens last van .
En ben toch echt vandaag 4 keer de kleine/grote berg + hoogstraat afgefietst.
pi_25483182
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mietje... ik had nergens last van .
En ben toch echt vandaag 4 keer de kleine/grote berg + hoogstraat afgefietst.
Bikkel.
pi_25483385
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bikkel.

Rulez to be me...
I know I know .
pi_25483436
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:39 schreef blieblie het volgende:

[..]

Rulez to be me...
I know I know .

Trusten.
pi_25483562
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Trusten.
Szlaap Lekker Juup
  zaterdag 12 maart 2005 @ 03:10:09 #64
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_25485174
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
Kafferlaffers!

Zo, terug uit Zwitserland, slapen, morgen weer naar de Heimat om naar de Cebit te gaan (6 uur vertrekken )

Ciao
Well, well... Return of the mack
Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven...
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:27:10 #65
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25486379
het hagelt
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:59:23 #66
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25486686
Het sneeuwde. Nu schijnt de zon weer.
pi_25487833
Ik wil haar niet helpen integreren Ze woont al 5 jaar in Nederland, dus ze mag het netjes zelf doen

Vrijdag op wintersport
pi_25488193
Vaag weer vandaag .
Ik wil zomer .
pi_25488416
Ja. Zomer. Baja Beachclub. Drank. Vrouwen. Check.
pi_25488528
Wat een takkeweer..
Ben ik blij dat ik een auto heb en niet op de fiets naar die vriend van me toe moet
Volg je eurobiljetten
pi_25491653
Kapper geweest...hadden ze gewoon gvd geen tijd om mn haar te verven... En dat meisje heeft er wax ingedaan, das bah
pi_25491680
Fotoooo .
Heb je een nieuw kapsel? Op kleur na natuurlijk .
pi_25491765
Tis niej echt nieuw, gewoon wat korter en aan de zijkant loopt het boven mn schouders omhoog... En geen foto's, cam ligt in Utrecht...
pi_25492479
Aahja.... Ik snap.
Nog plannen voor vanavond?
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:28:36 #75
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25493143
moet zo naar een verjaardag...ja om 20.00 uur al!
ik ben echt zo gaar na die wedstrijd in de kou, wind en regen en ik moet vanavond ook nog op stap, ik denk dat het niet later gaat worden dan half 3
pi_25493492

en dan moet ik nog op stap
Volg je eurobiljetten
pi_25493693
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:48 schreef Blueman het volgende:

en dan moet ik nog op stap
he wat erg
graag op stap wil maarja...teveel mensen die huisje boompje beestje burgelijk doen
pi_25493863
Ik ga in Helmond uit artic Heb eerst feestje waar de alcohol rijkelijk zal vloeien en dan ga ik uit
pi_25495801
Ik mag wederom rijden.
wederom Tilburg.
Volg je eurobiljetten
pi_25496160
*damn bored*
pi_25496336
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:17 schreef ArTiC het volgende:
*damn bored*
Nouw... hup! De stad in... Der loopt een leuk meisje rond daar .
pi_25496389
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:25 schreef blieblie het volgende:

[..]

Nouw... hup! De stad in... Der loopt een leuk meisje rond daar .
duizenden leuke meisjes overal en nergens maar dat is niet wat ik zoek
nee, ben geen gay ofzo
sommige mensen zijn niet hopeloos op zoek naar relaties maar willen gewoon zichzelf vermaken
pi_25497044
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef ArTiC het volgende:

[..]

duizenden leuke meisjes overal en nergens maar dat is niet wat ik zoek
nee, ben geen gay ofzo
sommige mensen zijn niet hopeloos op zoek naar relaties maar willen gewoon zichzelf vermaken
Zeg Remi... Met andere mensen kan je je ook vermaken hoor .
Dat vind ik persoonlijk leuker dan mezelf vermaken in de kroeg. Dan kan je net zo goed thuisblijven, met de muziek hard aan en een pot bier naast je.

Het socializeren in een kroeg, man of vrouw maakt het juist leuk.

Maar hey... das mijn mening .
Ow en vrouwen/meisjes zijn ook leuk om mee te kletsen zonder gelijk in de relatiesfeer te vervallen...
  zondag 13 maart 2005 @ 00:01:27 #84
110171 NiPpY83
NiPpY nipt niet aan zijn bier
pi_25498173
Goede avond, ben nu net thuis van eindhoven. Kan verdomme nie opstap omdat ik geen vervoer heb, hoezo iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt, ik vind het schandalig! Neej thuis vervellen dan maar
THEY said i would never come, but i did. What have THEY to say now
pi_25498249
Ach man... Ga fietsen
  zondag 13 maart 2005 @ 00:17:40 #86
110171 NiPpY83
NiPpY nipt niet aan zijn bier
pi_25498526
hahaha not, das iets wat nooit heb geleerd
THEY said i would never come, but i did. What have THEY to say now
pi_25501841
Back van een matig avondje (vond er gewoon geen hol aan.. was nuchter.. dat zal het zijn) en ga nu maar slapen aangezien morgenvroeg de wekker veelste vroeg gaat.
10.20 aanwezig zijn bij PSV.. wat een tijd!
Volg je eurobiljetten
pi_25501917
damn ik ben echt zat...

Kut tequila en dropshot... Robbert giet al drankje voer me laeeg maar cahc was we l zeer gezelli
pi_25501925
En door het nieuwe bledied heb ik dus nu 3 cakjes op ofzo... na ja anderhalf, maar vond ze niet eht mega lekker ofzo
pi_25502379
Kuttijd om te voetballen PSV...
Volg je eurobiljetten
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 09:26:04 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_25502412
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:18 schreef Blueman het volgende:
Kuttijd om te voetballen PSV...
zeker kuttijd
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 13 maart 2005 @ 11:56:34 #92
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25504453
Aaaaaaarghhhh!
gister een spel gedaan, niets aan het handje.
Ga net dat spel weer doen, zelfde instellingen, niets veranderd -> schokt het spel
Dat heb ik dus wel vaker, ook bij NFS enzo
Eerst kun je hem eentijdje goed spelen, daarna gaat hij met dezelfde instellingen haperen
pi_25505298
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef daNpy het volgende:
Aaaaaaarghhhh!
gister een spel gedaan, niets aan het handje.
Ga net dat spel weer doen, zelfde instellingen, niets veranderd -> schokt het spel
Dat heb ik dus wel vaker, ook bij NFS enzo
Eerst kun je hem eentijdje goed spelen, daarna gaat hij met dezelfde instellingen haperen
En dan maar beweren dat mijn pc rommel is .
  zondag 13 maart 2005 @ 18:20:34 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_25508298
Na even uitgestaan te hebben deed het spel het weer goed

Maar nu loopt het elke keer vast, hoeze minder legale software?
pi_25510083
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:26 schreef just me het volgende:

[..]

zeker kuttijd
U was ook daar..?

Ohja: Hey, een forum?
Volg je eurobiljetten
  maandag 14 maart 2005 @ 02:20:40 #96
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_25510884
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 13:19 schreef r8ality het volgende:
Ja. Zomer. Baja Beachclub. Drank. Vrouwen. Check.
Check Check Dubbelcheck [14.gif]
  maandag 14 maart 2005 @ 02:21:48 #97
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_25510895
Cebit, daar word je doodgegooid met mooie vrouwen. Halleluja!

Dat is dan ook het enige waar ik foto's van heb
Ohja, en van een paar gave auto's zoals een Bugati Veyron
  maandag 14 maart 2005 @ 02:34:27 #98
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_25510962
Ik denk dat mijn nieuwe telefoon een Smartphone wordt en wel de Qtek S100, beter bekend als de Qtek Mini of T-Mobile MDA Compact. Leuk dingetje.
  maandag 14 maart 2005 @ 02:34:53 #99
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_25510965
owja, slapen... dat ging ik doen
pi_25511360
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:57 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

Outblast?