Outblast?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:36 schreef Partygurl het volgende:
WEEKENDDD
komt ze ook uit Helmond dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Inu het volgende:
Haaj mensjes
Ik ben in Helmond weer eens een keertjeHeb ik gewoon internet ensow
En ik heb volgende week al 2 hospiteeravonden, dus misschien dak snel mn huisje uitga. Wil het ook wel, want mn nieuwe huisgenoot is een meisje met hoofddoekje dat amper Nederlands kan
Help haar dan integreren!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:57 schreef Inu het volgende:
. Wil het ook wel, want mn nieuwe huisgenoot is een meisje met hoofddoekje dat amper Nederlands kan
Mietje... ik had nergens last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:17 schreef Molluck het volgende:
die wiiiiiiiind, ik moest dus vandaag de hele Hoogstraat af (inclusief Kleine Berg)
ik kwam uit de stad en ik woon in Gestel, godverdomme zeg, ik fiets dat stuk elke dag dus ik ben echt wel wat gewend, maar deze wind was niet normaal
Bikkel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mietje... ik had nergens last van.
En ben toch echt vandaag 4 keer de kleine/grote berg + hoogstraat afgefietst.
Well, well... Return of the mackquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
Kafferlaffers!
Zo, terug uit Zwitserland, slapen, morgen weer naar de Heimat om naar de Cebit te gaan (6 uur vertrekken)
Ciao
he wat ergquote:
Nouw... hup! De stad in... Der loopt een leuk meisje rond daarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:17 schreef ArTiC het volgende:
*damn bored*
duizenden leuke meisjes overal en nergens maar dat is niet wat ik zoekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... hup! De stad in... Der loopt een leuk meisje rond daar.
Zeg Remi... Met andere mensen kan je je ook vermaken hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duizenden leuke meisjes overal en nergens maar dat is niet wat ik zoek
nee, ben geen gay ofzo
sommige mensen zijn niet hopeloos op zoek naar relaties maar willen gewoon zichzelf vermaken
zeker kuttijdquote:Op zondag 13 maart 2005 09:18 schreef Blueman het volgende:
Kuttijd om te voetballen PSV...
En dan maar beweren dat mijn pc rommel isquote:Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef daNpy het volgende:
Aaaaaaarghhhh!
gister een spel gedaan, niets aan het handje.
Ga net dat spel weer doen, zelfde instellingen, niets veranderd -> schokt het spel![]()
Dat heb ik dus wel vaker, ook bij NFS enzo
Eerst kun je hem eentijdje goed spelen, daarna gaat hij met dezelfde instellingen haperen
U was ook daar..?quote:
Check Check Dubbelcheck [14.gif]quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:19 schreef r8ality het volgende:
Ja. Zomer. Baja Beachclub. Drank. Vrouwen. Check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |