Hee, dat was expressquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Dat je niet kunt terugtellen weten we nu.![]()
quote:
Ja dat was gezelliequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Wordt weer eens tijd voor een G-day Gijs.
Hij zou ook nog een keer bij mij komen. Maar ik heb ook al 2 weken niks van hem gehoord. Geen idee wat er met die Pjee is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Choas is alleen van de aardbodem verdwenen.. zou vorige week waarschijnlijk naar hem toe gaan, niet meer te bereiken.
hij heeft een neukertjequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou ook nog een keer bij mij komen. Maar ik heb ook al 2 weken niks van hem gehoord. Geen idee wat er met die Pjee is.
Ik heb altijd geleerd dat je je vrienden ook aandacht moet blijven geven.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij heeft een neukertjestandaard hè..... als er een neukertje is, dan is de rest niet meer belangrijk
Ik heb met `m ge-,msn-t maar volgens mij wastie toen bezopenquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat was gezellie
Choas is alleen van de aardbodem verdwenen.. zou vorige week waarschijnlijk naar hem toe gaan, niet meer te bereiken.
iddquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je je vrienden ook aandacht moet blijven geven.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon tijdens de bouwvak vakantie of niet?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ruzie met m`n baas. Hij heeft problemen met mijn vakantieperiode
Ik niet
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Oh ja iets van mij, wisten jullie dat ik altijd, 2 verschillende sokken moet dragen?
Gijsssssssssssssssssssssssssssquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck m!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ruzie met m`n baas. Hij heeft problemen met mijn vakantieperiode
Ik niet
Ach, ik gun het hem wel van harte hoor, blijdschap en liefde van een vrouw bedoel ik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ookmaar tja... wie zijn wij hè
zo vaak gezien gijs...... als er een neukertje is, dan laten ze derest vallen, neukertje weg..... hé hier ben ik weer.... lang niet gesproken vriendplease.......
Ja jij welquote:
Mijn manager was ook niet echt gelukkig toen ik 5 weken vrij vroeg.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
Fuck m!
Bij Erwin zeker 2 of 3 keer gehadquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach, ik gun het hem wel van harte hoor, blijdschap en liefde van een vrouw bedoel ik.
Tis nu nog leuk, dus geniet er van!
Maar kom daarna niet bij mij aan..
Dat heb ik ook ja.... woedend word ik dan... heb nog steeds dat ik met Joypads gooi... grof!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jij wel
Euh dat ik woest word als ik steeds dood ga in een spel.. en dan bedoel ik letterlijk dat mn bloed gaat koken en mn handen gaan trillen?
Ik gun het hem ook van harte. Maar ik vond het wel leuk om Pjee vaak te zien, je hebt dan toch het gevoel dat er iets meer van vriendschap ontstaat. In elk geval altijd lachen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
Ach, ik gun het hem wel van harte hoor, blijdschap en liefde van een vrouw bedoel ik.
Schijnbaar loop de vakantie planning hier op dit werk niet gelijk met de vakantieplanning met mijn baas/bedrijf. Dus ik zit in week 33 nog in Canada en dan hebben ze een belangrijke oplevering hier die ik moet doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon tijdens de bouwvak vakantie of niet?
mee eens gijs..... ik haat mensen die alleen maar "vrienden" zijn als het hun uitkomt... pleasequote:Op woensdag 9 maart 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar kom daarna niet bij mij aan..
Ik zie het ook voor me he... bij jou hahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Euh dat ik woest word als ik steeds dood ga in een spel.. en dan bedoel ik letterlijk dat mn bloed gaat koken en mn handen gaan trillen?
Op zich kan ik doodgaan wel hebben als ik weet dat het door mijn eigen stommiteit is. Als het echter door een brakke camera, vals spelende AI of lag komt kan ik ook wooooooooooooest worden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
Dat heb ik ook ja.... woedend word ik dan... heb nog steeds dat ik met Joypads gooi... grof!!
Heb 1 keer mijn Cube van de kast getrokken toen ik die Tyfus mario Sunshine aan het spelen was
Werk gaat voor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Schijnbaar loop de vakantie planning hier op dit werk niet gelijk met de vakantieplanning met mijn baas/bedrijf. Dus ik zit in week 33 nog in Canada en dan hebben ze een belangrijke oplevering hier die ik moet doen![]()
Kut voor ze
Whahahahquote:
Wel eens mannenliefde gehad?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahah![]()
![]()
zit serieus al 5 min. te denken kan niks verzinnen
Alles is bekend;
Getrouwd
Xbox/Gamen
Motorrijden
Roosendaal
Schijt op m`n werk
Engelse cunt
Gijs, je hebt hem toch wel eens gezien? Kan gewoon niet anders.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:16 schreef silver-surfer het volgende:
Wel eens mannenliefde gehad?
Ja jij, jij bent ook veels te lief.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bij Erwin zeker 2 of 3 keer gehad
Tja.... ik heb veel mijn vrienden over... ik geef niet zomaar op...quote:
hahahaha ja, ik zoek ook altijd naar iets wat dan schuldig is aan mijn dood gaanquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op zich kan ik doodgaan wel hebben als ik weet dat het door mijn eigen stommiteit is. Als het echter door een brakke camera, vals spelende AI of lag komt kan ik ook wooooooooooooest worden.![]()
![]()
Regelmatig met controlers gesmeten.
Daar heb je een punt!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je hebt hem toch wel eens gezien? Kan gewoon niet anders.![]()
En dan 5 minuten later toch weer proberen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
Maar zo vaak dat ik die joypad fijn knijp met bloed doorlopen ogen, en dan snoeihard het spel uit de la trek in de doos doe, en weg smijt... Lucht altijd wel op
Daarom heb ik ook geen vriendenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee eens gijs..... ik haat mensen die alleen maar "vrienden" zijn als het hun uitkomt... please
Serieus... van dat soort acties moet je een filmpje makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
hahahaha ja, ik zoek ook altijd naar iets wat dan schuldig is aan mijn dood gaan![]()
Maar zo vaak dat ik die joypad fijn knijp met bloed doorlopen ogen, en dan snoeihard het spel uit de la trek in de doos doe, en weg smijt... Lucht altijd wel op
Je hebt man's beste vriend. Dribbel.quote:
Das een hele lieve trouwe dondersteen inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt man's beste vriend. Dribbel.![]()
Whahahha, kom zoooooo bekend voor. Ik ga der nog bij schelden ookquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jij wel
Laatst filmpje geplaatst van een gamer die helemaal uit zn plaat ging van Quake 3quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Serieus... van dat soort acties moet je een filmpje maken
Woendende gamers![]()
Hahahaha ja.. weg ook dan he.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahha, kom zoooooo bekend voor. Ik ga der nog bij schelden ook![]()
Jij bent gewoon ineens weg; "Sailing Ace has left the game"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |