Hee, dat was expressquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Dat je niet kunt terugtellen weten we nu.![]()
quote:
Ja dat was gezelliequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Wordt weer eens tijd voor een G-day Gijs.
Hij zou ook nog een keer bij mij komen. Maar ik heb ook al 2 weken niks van hem gehoord. Geen idee wat er met die Pjee is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Choas is alleen van de aardbodem verdwenen.. zou vorige week waarschijnlijk naar hem toe gaan, niet meer te bereiken.
hij heeft een neukertjequote:Op woensdag 9 maart 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zou ook nog een keer bij mij komen. Maar ik heb ook al 2 weken niks van hem gehoord. Geen idee wat er met die Pjee is.
Ik heb altijd geleerd dat je je vrienden ook aandacht moet blijven geven.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij heeft een neukertjestandaard hè..... als er een neukertje is, dan is de rest niet meer belangrijk
Ik heb met `m ge-,msn-t maar volgens mij wastie toen bezopenquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat was gezellie
Choas is alleen van de aardbodem verdwenen.. zou vorige week waarschijnlijk naar hem toe gaan, niet meer te bereiken.
iddquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je je vrienden ook aandacht moet blijven geven.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon tijdens de bouwvak vakantie of niet?quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ruzie met m`n baas. Hij heeft problemen met mijn vakantieperiode
Ik niet
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Oh ja iets van mij, wisten jullie dat ik altijd, 2 verschillende sokken moet dragen?
Gijsssssssssssssssssssssssssssquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck m!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb ruzie met m`n baas. Hij heeft problemen met mijn vakantieperiode
Ik niet
Ach, ik gun het hem wel van harte hoor, blijdschap en liefde van een vrouw bedoel ik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ookmaar tja... wie zijn wij hè
zo vaak gezien gijs...... als er een neukertje is, dan laten ze derest vallen, neukertje weg..... hé hier ben ik weer.... lang niet gesproken vriendplease.......
Ja jij welquote:
Mijn manager was ook niet echt gelukkig toen ik 5 weken vrij vroeg.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
Fuck m!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |