quote:Op zondag 27 maart 2005 22:18 schreef Shogo het volgende:
The Machinist (Maquinista, El)
Mijn god wat een heerlijke film zeg. Een echte mindfuck en de vergelijking met hitchcock/lynch/fincher klopt als een bus. Een superverhaal, een hoop wtf momenten, goeie acteerprestaties (christian bale omg zijn lichaam...) en geweldige sfeervolle muziek! Een must-see!
Normaal geef ik geen cijfer maar voor deze een uitzondering een dikke 9,5 krijgt die, omdat ik het gevoel heb dat dit een klassieker wordt (als die dat al niet is)!
Als hij maar half zo leuk is als The Royal Tenenbaums, dan zal dat wel meevallen. Ik wil hem deze week nog even kijken en dan kom ik er wel op terug.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:32 schreef snijder het volgende:
The Life Aquatic with Steve Zissou
Bespaar je de euro's/bandbreedte het is absoluut niet de moeite.
Jemig wat ben ik vandaag overdreven in mijn statements. Ik lijk wel ongesteld of zo.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo transparant als een ijsblokje van gedestilleerd water.
Wat heb jij toch met die jaren '80 man!!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:31 schreef Gorro het volgende:
Fright Night (Tom Holland, 1985)
Best grappige horror-comedy enigszins verpest door de jaren '80 kleding en muziek. **½
Join the clubquote:Ben erg onder de indruk dat ik dus de rest ook maar gauw ga checken en dan waarschijnlijk mijn rekening ga plunderen om ze op DVD te kopen.![]()
Misschien is dit iets voor je? Heb je ze gelijk allemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Shogo het volgende:
Ben erg onder de indruk dat ik dus de rest ook maar gauw ga checken en dan waarschijnlijk mijn rekening ga plunderen om ze op DVD te kopen.![]()
Lijkt me wel wat... Maar is denk ik een duur geintje en ik heb geen creditcardquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor je? Heb je ze gelijk allemaal
[afbeelding]
Ben benieuwd, zelf deze week toevallig de Criterion gekregen!quote:
Ach ja, dat noemen ze spanningsopbouwquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:33 schreef victorinox het volgende:
Rio Bravo
Wat mij betreft mag de anderhalf uur die tussen de openingsscene en de "shoot-out" zit eruit geknipt worden. Dan was de film misschien wel spannend geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |