sakkalquote:Op maandag 21 maart 2005 21:56 schreef zijle het volgende:
Ligt ze nou in de gootsteen op die bovenste foto?
dude volgens mij is ze net 12quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:50 schreef StefanP het volgende:
Die is best wel te doen ja!
Maakt jou dat wat uit dan? Als ze echt 12 is, so what.quote:
Nou een man van ongeveer 30 die een meisje van 12 wel "te doen" vind vind ik wel een beetje apartquote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Maakt jou dat wat uit dan? Als ze echt 12 is, so what.
Don't hate them 'cause they're beautiful.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat hebben al die br33z4h's met de ondertiteling: Niet Haten?!
Vinden ze zichzelf nu echt zo knap?
echt om te janken gewoon
New,,No COmment.. H . A . T . E .= . V . E . R . L . A . T . E . N .quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:00 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Don't hate them 'cause they're beautiful.
daar waren we een stukje terug toch al uit hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze is eerder lekker dan mooi
Ze zou zo het jongere zusje van Sylvie Meis kunnen zijn... toch?![]()
Volgens gasten op Mokkels is ze dus niet echt enzo, maja
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:01 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.foxycanadian.com/ashvids/preview.WMV
Filmpje van die snol
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:33 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat hebben al die br33z4h's met de ondertiteling: Niet Haten?!
Vinden ze zichzelf nu echt zo knap?
echt om te janken gewoon
quote:Laters Met Haters
zondag 20-02-'05 om 13:57
--------------------------------------------------------------------------------
sOmmige mensen vinden dat arro kijk..ik kijk gewoon wat boozig door die felle licht of wind..sjow kijk ik nOu emaal ..nO cOmment..en als u miej aroo aan kijk van top tOt teen kijk uiteraard ok arOO terOeg..dus zeg pas iets Over mii als je eige blik wel eens heb Bekeken mensen die muh haten,,hebben geen leven ofzo(A) demm,, of zeggen dat ik lelijk ben phooee dang zijn zuh zelf 10 x lelijker pff ga dang,,soliciteren bij www.haat.nl + www.lelijk.nl,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |