Verheug je niet al te veel, de softwarekant moeten ze ook nog aanpakken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het zou mij benieuwen hoe snel fok nu gaat worden.

Mijn topicquote:

Ik hoop dat het idd maar 1 dag duurt, ik kan me nog herinneren een paar maanden geleden dat Fok! ff 1 dagje offline ging... voor nieuwe software.. om vervolgens dagen offline te zijn...quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mijn topic
ik hoop ook echt dat het iets sneller gaat worden
zondag zal fok de hele dag down zijn volgens Breuls

De overschakeling van Topix naar Repliquequote:Op woensdag 9 maart 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het idd maar 1 dag duurt, ik kan me nog herinneren een paar maanden geleden dat Fok! ff 1 dagje offline ging... voor nieuwe software.. om vervolgens dagen offline te zijn...

ja maar dat was met de overgang van Topix naar replique waar het nu op draaitquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het idd maar 1 dag duurt, ik kan me nog herinneren een paar maanden geleden dat Fok! ff 1 dagje offline ging... voor nieuwe software.. om vervolgens dagen offline te zijn...

quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Even een Glenn de mascotte foto-spam met allemaal foto's van afgelopen paar weken (in willekeurige volgorde).
Zoals je ziet, een aantal "basiselementen" worden er al ingestampt.

Dat was het ja... wat een ramp was dat toenquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
De overschakeling van Topix naar Replique
Ging niet echt soepel nee

Had ik in ieder geval de tijd om te denken hoe dat nummer nou heet dat je zoektquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |