quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:17 schreef tong80 het volgende:
Bluezz ik heb m'n Poolse huishoudster de deur uit gedaan want ik heb ook een nieuwe afzuigkap gekregen
Gaat het?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:41 schreef pfaf het volgende:
GODSGRUWELIJKEGODVERDETYFUSKUTTERINGPOKKEZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou nog wachten op Lyon - Werderquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Was nice, de wedstrijd, nu lekker pitte
Ok, ok..op bed, danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou nog wachten op Lyon - Werder![]()
Dat is het wachten waard
Man Utd - Chelsea ook nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:46 schreef VoreG het volgende:
Finale Milan - Chelsea is nog mogelijk ook
Godver zeg
We gaan even van het voetbal weg om 'het vrouwtje' (...) naar Pa Paul te laten kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Golfert wat doen we blijven we wakker voor de herhaling van B&vD ?
Vrijf het er nog even inquote:
Jullie zijn ook wickedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan even van het voetbal weg om 'het vrouwtje' (...) naar Pa Paul te laten kijken.
Verder snort de video al om BVD op te nemen en die kunnen we dus reclameloos daarna snel nog even nakijken voordat we het mandje weer induiken.
Probeerde alleen maar niets te verklappen voor mensen die de uitslagen niet wisten. Tong en Golfer werden bij de heenwedstrijd nog "boos" op mensen die toen de uitslagen zeiden.quote:
Ik wist het. Ik kan je nooit kwader krijgen als bij dat woordje.quote:
ok ik dacht ook alquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probeerde alleen maar niets te verklappen voor mensen die de uitslagen niet wisten. Tong en Golfer werden bij de heenwedstrijd nog "boos" op mensen die toen de uitslagen zeiden.
Vandaar
Je PC is net als jij ziek en heeft ook een virusje opgelopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:24 schreef Blumchen het volgende:mijn pc doet t nog steeds niet goed enzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je PC is net als jij ziek en heeft ook een virusje opgelopen?
Teveel wisselende contacten gehad?
Ik had het over de wisselende contacten op/van je PC.quote:
Dan mag je van Papa nog even opblijven hoor.quote:
Mijn oogjes worden moe en ik moest vanochtend weer veels te vroeg opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan mag je van Papa nog even opblijven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |