quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Robben het verschil gaat maken![]()
huh? Ik dacht dat ie allang gestopt was.. Het is/was een goede scheids.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:57 schreef golfer het volgende:
Mag ook wel eens gezegd worden: ik heb Collina nog niet op 1 fout kunnen betrappen.
Jammer dat hij aan het einde van dit seizoen stopt.
Die zit op de tribunequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Robben het verschil gaat maken![]()
Serieus?quote:
Je hebt heel wat gemist jochiequote:
ik heb het opgenomenquote:
waarom is die klojo ooit aangekocht he ?quote:
kijk is een videoband van PSV van vorig seizoenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom is die klojo ooit aangekocht he ?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kijk is een videoband van PSV van vorig seizoen
super wedstrijd hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
de keeper wordt super vastgehouden!!!!!!
Barca speelt beter en is beter. Chelsea alleen effectiever...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:
op deze manier verdient Chelsea het echt niet
kort maar krachtig en helemaal goedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:35 schreef twi het volgende:
't Voetbal heeft verloren vanavond.
Alleen bij een gelijke standquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef Rocketdive het volgende:
ik snap het niet. Uit doelpunten tellen toch dubbel? Dus zouden zowel barcelona als chelsea 4 punten moeten hebben uit deze wedstrijd?
Alleen in geval van gelijkspel. Bovendien had Chelsea uit 2-1 verloren, waardoor het in totaal 5-4 geëindigd.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef Rocketdive het volgende:
ik snap het niet. Uit doelpunten tellen toch dubbel? Dus zouden zowel barcelona als chelsea 4 punten moeten hebben uit deze wedstrijd?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom werd er nou "gevochten" door Ronaldinho?
Ja maar als je meer dan 5 buitenlanders in je ploeg hebt en minimaal2 keer per wedstrijd op de paal schiet met de wind tegen geldt deze regel alleen voor ploegen met 3 spelers in je elftal wiens naam met een S begint en nog nooit eenj EC-1 heben gewonnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef Rocketdive het volgende:
Of spuug hem in zijn haar.quote:
hij wou mourinho zeker een hand geven maar rijkaard wou daar een stokje voor stekenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom werd er nou "gevochten" door Ronaldinho?
wat is er gebeurd?quote:
Kom op, dat mag 'ie best zeggen hoor, want die man heeft het ernaar gemaakt dat bijna iedereen die voorheen niets met Chelsea had nu een gigantische pleurishekel heeft aan die ploeg. Alleen de kneusjes die voor Kezman en Robben waren zijn te blind om te zien dat Chelsea het grootste anti-voetbal van Europa speelt (ja, nog erger dan Milan, ja).quote:
Ronaldinho zou inderdaad niet misstaan in de plaatselijke dierentuin van Barcelona als hoofdattractiequote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:39 schreef Zwansen het volgende:
Wat deed Frank en die Braziliaanse aapdaar nu weer dan?
NOOIT!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:44 schreef MeneerTim het volgende:
Nu moet Chelsea de Champions League maar winnen ook.
Mooi gesproken. Maar er had natuurlijk gewoon afgefloten moeten worden toen Carvalho de keeper van Barca onderuit trok binnen het 5-meter gebied terwijl de bal niet eens in de buurt was.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:45 schreef tong80 het volgende:
Een ploeg die vier keer scoort mag je niks verwijten. Maar die godverse kutkankertyfusgalbakkerigeslijmbalvaneenMourinho gun je nog geen winst in de bingowedstrijd van Camping Avondrood.
inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Wel leuk dat Cruijff Terry consequent Thierry blijft noemen
Inderdaad, die hebben 'm aan 't begin van 't seizoen al gekochtquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die beker behoort Chelsea gewoon toe
Vies logoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:46 schreef ASroma het volgende:
BARCAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Enige echte fout van Collina wordt Barca dus fataal.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:46 schreef twi het volgende:
Mooi gesproken. Maar er had natuurlijk gewoon afgefloten moeten worden toen Carvalho de keeper van Barca onderuit trok binnen het 5-meter gebied terwijl de bal niet eens in de buurt was.
Jij als inter fan moet natuurlijk wel smullen van dat heerlijke duitse voetbal van chelski. Het voetbal heeft verloren!quote:
"Iek aindeliek soeperstar, hele europ main foetbalkwalitaiten gesien"quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:49 schreef twi het volgende:
Kezman:"We hebben laten zien dat we echt aanvallend voetbal kunnen spelen. En ja, Barcelona, twee makkelijke goals..."
Wat denk je?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:50 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel heeft Kezman er gescoord?
Mooie uitspraak van Johan net jaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:51 schreef twi het volgende:
Weddenschap wie er 't meest over de middenlijn komt bij Inter - Chelsea? Ik gok geen van beide
Je mag ook wel iets goed doen als spits.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Ere wie ere toe komt, Kezman had een prima assist bij die eerste goal.
En was volgens mij ook nog betrokken bij de 2e goal.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:55 schreef twi het volgende:
Ere wie ere toe komt, Kezman had een prima assist bij die eerste goal.
Mensen met een paar miljard op de bankrekening hoef ik niks te gunnen. Laat hen mij maar een keer iets gunnen, dan praten we verderquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:54 schreef nikk het volgende:
alhoewel ik het die Rus wel gun... alleen die Hoerinho niet
Eerder Shevchenko dan he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
In de volgende ronde schiet Seedorf of van Nistelrooij Mourinho naar de vergetelheid.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij als inter fan moet natuurlijk wel smullen van dat heerlijke duitse voetbal van chelski. Het voetbal heeft verloren!
nee dat zien we met madrid...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:53 schreef Arikay het volgende:
Nu speelt hij te laf voetbal en het is nu ook geen kunst meer om de CL te winnen met zo'n selectie. A
Het geluk is bij de domme.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is gewoon goede en slimme tactiek !
Het was inderdaad een geweldige wedstrijd, heb enorm genoten. Jammer dat Barcelona niet door is.quote:
Bullshitquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:59 schreef Zapper het volgende:
Collina was echt schandalig pro-Barça aan het fluiten
Achja wie is er door ?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:51 schreef twi het volgende:
Weddenschap wie er 't meest over de middenlijn komt bij Inter - Chelsea? Ik gok geen van beide
Ja vast!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niks geluk !
Het was allemaal voorbereid zo
Volgens mij de ploeg met een miljardair aan het roer die voor een paar honderd miljoen euro aan spelers heeft gekocht die allemaal vrijwel de hele wedstrijd als een handbalteam hebben staan verdedigen?quote:
Lachwekkende reacties.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:03 schreef twi het volgende:
Volgens mij de ploeg met een miljardair aan het roer die voor een paar honderd miljoen euro aan spelers heeft gekocht die allemaal vrijwel de hele wedstrijd als een handbalteam hebben staan verdedigen?
nou idd gvd, wat een lafaardsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij de ploeg met een miljardair aan het roer die voor een paar honderd miljoen euro aan spelers heeft gekocht die allemaal vrijwel de hele wedstrijd als een handbalteam hebben staan verdedigen?
Ja ik zie het netquote:
Pffquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doe ik tochquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef RayMania het volgende:
Bij zo'n wedstrijd moet je non-stop voor de PC zitten, dan ga je toch niet om de minuut hier posten?
Mwah, AC Milan vind ik persoonlijk erg goed voetbal spelen. Het is waar dat ze zich, net als Chelsea, bij balverlies helemaal ingraven. Maar bij balbezit spelen ze zeer goed aanvallend voetbal, het is niet zo dat ze zich op de counter richten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:03 schreef Grimm het volgende:
prachtige wedstrijd, maar barca heeft veels te makkelijk die goals weg gegeven.
enorm jammer voor het voetbal van de volgende ronde, want chelsea, ac milan spelen nou niet het meest aantrekkelijke voetbal wat d'r is.
ik zou als chelsea fan gek geworden zijn, omdat ze maar niet aanvalden, maar in hun geval pakte het goed uit.
een enorm vermakelijke wedstrijd, maar de uitslag staat me niet aan.
TV naast de computer ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef RayMania het volgende:
Bij zo'n wedstrijd moet je non-stop voor de TV zitten, dan ga je toch niet om de minuut hier posten?
Maakte typfoutjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik toch
TV staat hier naast me dus dat is geen enkel probleem
Wel eens van een laptop op je schoot gehoord bij het TV kijken?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef RayMania het volgende:
Bij zo'n wedstrijd moet je non-stop voor de TV zitten, dan ga je toch niet om de minuut hier posten?
Dat doet ie toch ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef RayMania het volgende:
Bij zo'n wedstrijd moet je non-stop voor de PC zetten, dan ga je toch niet om de minuut hier posten?
Oh, gaat PSV de volgende ronde halenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:12 schreef Ludacriss het volgende:
Whahahaha ik wist gewoon dat Chelsea zou winnen
Nou ja volgende ronde schakelt PSV ze wel uit![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:12 schreef nikk het volgende:
Maar Chelsea moet dus tegen (waarschijnlijk) Inter in de volgende ronde?
Dat denk ik wel... heb ook gewoon liever een NL ploeg die door gaat (ook al is het psvquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, gaat PSV de volgende ronde halen.
Mijn TV zit op mijn pcquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik toch
TV staat hier naast me dus dat is geen enkel probleem
Hoezo internet-verslaafd?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens van een laptop op je schoot gehoord bij het TV kijken?
Wel eentje die wint.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:24 schreef zijle het volgende:
Mooie pot, van Barcelona kant dan. Als Chelsea aanvallender had gespeeld hadden ze veel meer kansen gekregen door die wankele verdediging van Barça af en toe. Mourinho is en blijft een lafbek.
Moi?quote:
Ik heb met Chelsea, op zich, geen moeite. Alleen die Hoerinho...quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
En degene die Chelsea maar zitten af te kraken, moeten maar eens hun mond houden.
Want wie is er nou uiteindelijk door, inderdaad...het geweldige Chelsea.
Normaal gesproken kan ik dat soort figuren in het voetbal wel waarderen. Alleen die Hoerinho wekt bij mij teveel weerzin op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mourihno is cool
Chelsea speelde het gewoon goed uit. De schuld ligt bij Barcelona en het armoedige verdedigen (en niet in de laatste plaats 'Gio').quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
Bah, 15 minuten goed gespeeld (wel met wat geluk maargoed...) en dan de rest van de wedstrijd zo spelen, terwijl je zulke spelers hebt...laat die mourihno lekker wegwezen met zijn anti-voetbal.
Hij doet hetzelfde truukje als bij Porto, alleen heeft hij veel betere spelers tot zijn beschikking..quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:12 schreef Tvduijn het volgende:
Bah, 15 minuten goed gespeeld (wel met wat geluk maargoed...) en dan de rest van de wedstrijd zo spelen, terwijl je zulke spelers hebt...laat die mourihno lekker wegwezen met zijn anti-voetbal.
Niks geen efficiente machine. Nederland had gewoon 1 van de 124872149823498234 kansen moeten benutten. Na bijna 5 jaar begrijp ik nog steeds niet hoe die wedstrijd verloren is gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:16 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij doet hetzelfde truukje als bij Porto, alleen heeft hij veel betere spelers tot zijn beschikking..
Als collectief zeker beter dan Barca. Die hebben alleen uitblinkers, en dat is niet genoeg. Hoe vaak hebben we dit soort wedstrijden nou niet gezien met het NL-11tal? Hoe mooi we ook spelen, er staat uiteindelijk een efficiente machine tegenover waar ons blije aanvallende systeem jammerlijk bij faalt. Denk aan de halve finale Italie-NL in 2000(ook Frenkieboy)
Tja, ik ook niet... het vergelijk gaat ook zeker niet 100% op (aangezien chelsea hier ook nog wat grote kansen had). Feit blijft dat je niet al te naief alleen maar puur van je aanvallende impuls moet uitgaan!quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Niks geen efficiente machine. Nederland had gewoon 1 van de 124872149823498234 kansen moeten benutten. Na bijna 5 jaar begrijp ik nog steeds niet hoe die wedstrijd verloren is gegaan.
Hij is geen haar beter dan Ferguson alleen die wordt verguisd.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mourihno is cool
Italie had Toldoquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Niks geen efficiente machine. Nederland had gewoon 1 van de 124872149823498234 kansen moeten benutten. Na bijna 5 jaar begrijp ik nog steeds niet hoe die wedstrijd verloren is gegaan.
Daarmee win je, in het moderne voetbal. Remember Rehhagel?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:24 schreef zijle het volgende:
Mourinho is en blijft een lafbek.
Ach, het is vaak om en om. De ene keer wint de verdedigende ploeg, de andere keer de aanvallende ploeg. 2004 was alleen wel een naar jaar voor het voetbal, Porto, Griekenland en Valancia als Europese kampioenen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daarmee win je, in het moderne voetbal. Remember Rehhagel?
Zo'n type hebben wij als bondscoach nodig. Laat het een lafbek zijn, maar dan winnen we eindelijk die ene prijs, dan maar wat minder conventioneel.
Juist dus wat MEER conventioneelquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zo'n type hebben wij als bondscoach nodig. Laat het een lafbek zijn, maar dan winnen we eindelijk die ene prijs, dan maar wat minder conventioneel.
Conventioneel in de context van Hollandse manier van voetballen.quote:
mwah zo Hollands is het niet. anders zou hij wel fatsoenlijke vleugelspelers selecteren.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Conventioneel in de context van Hollandse manier van voetballen.
slechts een van de twee stond buitenspel, lampard niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:25 schreef gday het volgende:
Ben ik de enige die gezien heeft dat het 2e doelpunt afgekeurd had moeten worden? Op het moment van het schot liepen er 2 spelers van Chelsea buitenspel, waaronder Lampard, die vervolgens dus vrij eenvoudig in kon tikken nadat Valdes het eerste schot nog net kon keren.
In de herhaling van de zijkant was dit goed te zien, maar ik hoor hier helemaal niemand over... heel vreemd.
Helemaal mee eens maar denk je dat de Nederlandse bevolking dat accepteerd?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat viel mij in de rust, toen ik even van de Belg naar Ned2 overschakelde ook op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef kamagurka het volgende:
Giovanni speelde erbarmelijk idd, dat had de belg goed gezien. Tom kabouter en cruijf lulden daar laf omheen (door Puyol de schuld te geven)
Grote onzin inderdaad. Resultaat is altijd het belangrijkste. Alleen spelen voor resultaat en mooi voetbal zijn geen tegenstrijdige waarden.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar denk je dat de Nederlandse bevolking dat accepteerd?
In Nederland moet voetbal altijd "mooi" zijn
Typisch Nederlands idd. Er wordt teveel geouwehoerd in dit land, door pseudo-voetbal-experts.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar denk je dat de Nederlandse bevolking dat accepteerd?
In Nederland moet voetbal altijd "mooi" zijn
Ach, iedereen is een pseudo-expert. De een alleen wat minder dan de ander.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Typisch Nederlands idd. Er wordt teveel geouwehoerd in dit land, door pseudo-voetbal-experts.
En meer schoten op goal.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:44 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, chelsea maakt 4 doelpunten met zogezegd defensief spel.
Zie hier de kracht van VBL.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Typisch Nederlands idd. Er wordt teveel geouwehoerd in dit land, door pseudo-voetbal-experts.
Wij krijgen alleen geen anderhalf uur zend-tijd op televisie.quote:
Volgens mij hebben 'we' dat sowieso jaren niet meer gedaan. Hoewel dat meer met onkunde te maken had dan met de wil.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
En meer schoten op goal.
Dat rondtikken op de helft van de tegenstander is gewoon niet efficient....
Moet nederland nog leren.
Zgn. voetbaldilettantenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jazeker, de huisvrouwen-bokaal.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:52 schreef krakkemieke het volgende:
Als huisvrouw heb ik een leuke wedstrijd gezien, echt voetbal. Kunnen scheidsrechters trouwens ook een prijs winnen?
De vergelijking oranje en barcelona wordt nu toch wel veel gemaakt in dit topic (sorry voor de gasten die de vele trauma's net te boven warenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat viel mij in de rust, toen ik even van de Belg naar Ned2 overschakelde ook op.
Frank Raes had feilloos de meest zwakke schakel van Barca blootgelegd (Gio) en JC en TE zaten af te geven op Puyol, die nog probeerde de fouten van de andere verdedigers te herstellen.
Anyway..de kater blijft een beetje omdat de mooist voetballende ploeg weer eens niet gewonnen heeft.
Maar what's new na 1974.
In Duitsland wel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:52 schreef krakkemieke het volgende:
Als huisvrouw heb ik een leuke wedstrijd gezien, echt voetbal. Kunnen scheidsrechters trouwens ook een prijs winnen?
Golferquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Dan nomineer ik die kale van vanavond.
misschien kunnen we wat zendtijd eisen op FokTVquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wij krijgen alleen geen anderhalf uur zend-tijd op televisie.![]()
*checkt fotoboek*quote:
Wij konden geen penalties nemenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:18 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij zag alles (penalty Barca) floot fair, liet doorspelen waar het kon en die vierde goal? Ach, valdez kon er echt niet meer bij en hij werd misschien lichtjes gehinderd, niet genoeg om hem af te keurenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:46 schreef DAMH het volgende:
Fijne scheids inderdaad ... Beste ter wereld blabla zegt meer over de rest dan over hem...
Colina kon die overtreding niet zien, z'n assistent had het moeten zien, maar zag het dus niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was in ieder geval erg jammer (schandalig) en onbegrijpelijk dat de overtreding op Valdes niet werd gezien. Hierdoor is Barca wel gewipt.
Da's wel logisch. Nederlanders houden van mooi voetbal en Barca is een club met veel Nederlandse invloed/verleden.quote:Overigens vind ik het om te lachen (maar feitelijk diep triest) dat de Nederlandse media (zie TT, journaal, krant) kopt met het feit dat Barca verliest, en niet met de insteek dat Chelsea gewonnen heeft.
is die belachelijke rode kaart uit de 1e wedstrijd ook weer rechtgetrokken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:31 schreef DutchGooner het volgende:
Collina heeft de gehele wedstrijd zeer goed staan te fluiten.....tot de 4-2.
Was toch wel duidelijk dat Valdez werd geblokkeerd in zijn eigen 5 meter gebiedje.
En wat kwam Makalele als een achterlijke in zeg tegen Iniesta
Je moet er wel voor betalenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:53 schreef Calella het volgende:
Ik heb het niet gezien, ik ga naar www.uefa.com hopende dat ik de doelpunten kan zien.
Krijg je gewoon de mogelijkheid heel de wedstrijd te kijken of de samenvatting.![]()
![]()
http://www.uefa.com/compe(...)81508/Report=RP.html
Je kon er 2 keer geel voor geven. Zo belachelijk was het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die belachelijke rode kaart uit de 1e wedstrijd ook weer rechtgetrokken.
Nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |