quote:
Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat
![]()
Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.
En Rex wordt steeds leuker
![]()
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....
ik verheug me ook al zo op Sami-Lucas.
Vreemd genoeg, hoe leuker ik Rex ga vinden hoe minder leuk ik Mimi ga vinden. Ik vond haar altijd grappig maar ze begint me nu een beetje te irriteren
Larry Welch is echt super.
Hij komt weinig aan bod maar ongeveer alles wat hij zegt is gewoon zo grappig.
Ik was ook zo fan van hem tijdens dat ontvoeringslijntje. Met Hope notabene. Iemand die Hope leuk kan maken moet gewoon wel een held zijn:)
Ik ben geen voorstander van Brady-Nicole.
ik vond Brady voor het eerst sinds maanden niet onleuk toen hij vrijdag een scene had met Belle.
verder vind het een saaie knul, erg jammer dat Nicole aan hem gekoppeld wordt.
maar misschien lag het ook wel aan zijn verhaallijntje. Dat eeuwige gemeut met Chloe...
wat me opvalt is dat Lexie en Abe volledig uit beeld zijn verdwenen na die geboorte van ?
[geen idee hoe ze dat kind genoemd hebben] Niet dat ik er treurig om ben maar ze lijken al net zo een losstaand geheel te zijn als Jack & Jennifer.