quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:19 schreef Wup het volgende:
[..]
aha nou misschien draai ik dan ook nog bij , hoewel, ik vind dat zogenaamde stoere nou juist zo irritant aan ze
[..]
dank je wel
ik weet nog zoveel van die familierelatiedingen niet vrees ik.
dus ik al nog wel voor meer verrassingen komen te staan
het verhaal rond Zack begrijp ik ook niet helemaal omdat ik het toen allemaal nog niet zo fanatiek volgde
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
haha, ja dat ken ik, dat is idd. een besluit.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:36 schreef JohnDDD het volgende:ik heb gewoon toen ik besloot (ja het was een besluit
) Days-verslaafd te worden eerst een dag of twee alle character profiles op soapcentral.com doorgelezen. dat heeft me erg geholpen
ha gelukkig nog iemand die Nicole leuk vind en Rex saaiquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:13 schreef brummel het volgende:
sorry ik vind rex 3x niks.hij heeft z"on saaie rol net als belle.Chloe is inderdaad soms saai maar die Belle kan er ook van.Nicole en sami daar moet ik vaak om lachen vanwege die opmerkingen die ze soms maken.Chloe gaat inderdaad eruit.Ze is nu weer terug in amrika.Jammer dat ze een saaie rol heeft,vanwege het feit dat het best een goed actrice is.Ik heb laatst een stukje gezien van haar samen met john stamos, je weet wel jesse van fullhouse en hier speelt ze een hele andere rol dan in Dool.Veel leukerder om naar te kijken en interessanter om naar te kijken. De rol van belle wordt later door een ander overgenomen.Hopelijk is die niet zo saai.Ik kan niet wachten wanneer uiteindeijk de seriemoorden beginnen.Eindelijk wat actie in de brouwerij!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:56 schreef trueblue het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx![]()
hihiquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:24 schreef trueblue het volgende:
Days Memory
quote:WILLIAM BELL OVERLEDEN
Op 29 april 2005 is William Bell op 78-jarige leeftijd overleden aan de complicaties van Alzheimer. William Bell was samen met Irna Philips en Agnes Nixon één van de grote drie legendarische soappioniers. Hij is zijn loopbaan begonnen als schrijver van 'Guiding Light' in 1956.
Van 1958 t/m 1966 was hij co-hoofdschrijver van 'As The World Turns' en van 1966 t/m 1973 was hij hoofdschrijver van 'Days of Our Lives'. In 1973 starte hij zijn eigen soap 'The Young and the Restless' en in 1987 'The Bold and the Beautiful'. Samen met Irna Philips creėerde hij ook nog 'Our private world' en 'Another world'.
BRON: www.soapvision.nl
yep, ik wilde het nog tapen maar ik was te laatquote:Op zondag 1 mei 2005 18:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Is iemand iets opgevallen bij Britneys parfumreclame, ik zag namelijk dat die jongen daarin dus Rex was. Ik moet trouwens zeggen dat ik het nu steeds leuker vind worden met de Sami-verhaallijn.
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
ah, well here we go
ik begin langzaam aan Rex ook wel te waarderen moet ik bekennenquote:
Nee Shawn niet, maar Philip wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Trouwens die Sean zat die vroeger niet in een serie van de Real World of vergis ik me nu ??
grrrrrrrrrquote:
de smoelen van Sami vind ik juist helemaal geweldig, maar ik vind Sami/Alison Sweeney per definitie geweldig.....quote:Op maandag 9 mei 2005 01:21 schreef trueblue het volgende:
Kan niet wachten tot Sami weer gaat praten. Dat overdreven armgezwaai en grimassen trekken ben ik nu wel zat
Nicole en Larry zijn grappig samen.
De dialogen tussen Brady en Nicole ook best wel leuk, alleen vind ik 't nogal irritant worden dat Brady Nicole telkens maar weer ergens op betrapt. Dat riedeltje kennen we nu wel.
En Rex wordt steeds leuker
LOL, nou de periode dat ze mooi zou zijn geweest heb ik even gemistquote:Op maandag 9 mei 2005 02:02 schreef trueblue het volgende:
Van Hope d'r hoofd sta ik elke keer weer versteld. Ik volg sinds een tijdje ook Days van vijftv (met dank aan iemand die me tegen betaling discs opstuurt) en daar is Hope nog mooi!
Ik kan er niet helemaal de vinger op leggen wat er nou precies aan haar gezicht isveranderd, maar in die paar jaar (tussen '99 en 2002) is ze ontzettend oud en lelijk geworden![]()
Het is niet alleen d'r gewichtsverlies (ze was altijd al erg slank). Echt merkwaardig.
Ikke? Nee hoor, noooooitquote:
Tiepies gevalletje van *proest*. Maar ook wel weer leuk daardoor. Net als toen Marlena bezeten was, dat was ook een sterk staaltje van special effects. Maar ach, t heeft ook wel weer z'n charme eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:ik had maar met een half oog gekeken, ik wist niet zeker of die explosie nu juist geweldig was of niet...:D
Hebben de schrijvers er nou in de serie ook een koppel van gemaakt omdat ze in het echt egtrouwd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |