quote:DAYS Star Arrested
Jason Cook (Shawn Brady) was arrested in Des Moines, Iowa Monday morning for public intoxication and possession of drug paraphernalia. Cook was at the Des Moines International airport preparing to board a plane when a TSA agent spotted a suspicious "pipe" in his luggage. Cook is said to have had bloodshot eyes, smelled of alcohol, and was apparently argumentative, which is what lead to the initial search. Cook was booked into the Polk County jail and later released after posting a $650 bond. If convicted Cook could face up to a year in jail or a fine up to $1,500. Cook was in Des Moines this past weekend to take part in the Variety Club telethon.
quote:Bjorlin + Willis = Baby?
As I have reported in the past Nadia Bjorlin (Chloe), has been dating action star Bruce Willis for the past several months. Rumors are going around now, that marriage and family have escaped Bruce's lips, and that the two could be planning a future together. Seems Willis wants to have more children and Bjorlin is saying aisle first then babies. Is it true? Fans will just have to wait and see if the rumors are correct.
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:09 schreef Wup het volgende:
het is de enige Amerikaanse soap die ik wel eens zie.
ik vond het erg leuk, er gebeurde steeds zoveel, maar op het moment is het een beetje aan de trage kant.
te weinig badpeople......
hij gaat toch niet achter Hope of Belle aan he?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:15 schreef trueblue het volgende:
Eindelijk iemand anders die ook kijkt!
Ik vind het momenteel niet zo traag, maar kan aan mij liggen.
Nog even en dan krijgen we de Salem Stalker, dan wordt het echt weer super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilertje uit de VS trouwens:Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Ik weet niet of je bekend bent met de Salem Stalker storyline van komend jaar en de uitkomst daarvan van ongeveer een jaar ofzo later? Niet lezen als je het niet wilt weten, want het is behoorlijk spannend en een vergaande spoiler!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:47 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Haha elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden bedenken ze een overtreffende trap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Míjn gefantaseerde uitkomst van het verhaal was overigens als volgt geweest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:AMSTERDAM - Bruce Willis maakt er geen geheim van dat hij gek op jonge vrouwen is. Dat bleek maar weer eens tijdens de première van Hostage. De acteur werd innig omarmd in een hoekje gesignaleerd met niemand minder dan Lindsay Lohan!
Na de première van de gloednieuwe film vond er een after party plaats. Lohan (18) en Willis (49) werden daar samen gezien terwijl ze wel heel intiem aan het knuffelen waren.
Een toeschouwer heeft alles goed in de gaten gehouden. "Op een gegeven moment trok Bruce de broek van Lindsay een stuk omlaag. De acteur wilde de andere mensen haar tatoeage laten zien die zij op haar rechter bil heeft laten zetten."
"Nou, we konden alles duidelijk zien hoor. Ze stond daar half in haar blote kont waarop La Bella Vista staat getatoeëerd."
Toen het feest was afgelopen besloot de Die Hard-ster dat er nog wel verder gefeest kon worden op zijn hotelkamer. Lindsay ging uiteraard mee...
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:06 schreef JohnDDD het volgende:
Spoilertje uit de VS trouwens:echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me reuze grappig..... wanneer gaan we dat meemaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |