Aanvankelijk wou ik zelf het één en ander verzamelen naar aanleiding van deze opmerkelijk foute stelling. Maar waarom zou ik de pret niet met mijn medefokkers delen? en zelf, opnieuw, het een en ander leren.quote:
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
Jammer dan, als het niks wordt lazeren we hem er gewoon uit. Ben alleen benieuwd of anderen iets met deze Signature kunnen, het bleef bij mij in mijn gedachten hangen. Maar mischien is het te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:00 schreef Alicey het volgende:
TT aangepast.
Ik hoop overigens dat het wat wordt deze topic, maar heb er zo mijn twijfels over.
Superquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:33 schreef ice_age het volgende:
Die tekst is volgens mij afkomstig van ene Harun Yahya, deze schijnt het onder jonge moslims echter nogal goed te doen. Er staan op www.freethinker.nl wat interessante info over hem. Dat figuur heeft inderdaad nogal wat plaatwerk voor zn hoofd
Het verband is mij ook niet duidelijk, wat er nu precies darwinistisch moet zijn aan het communisme???quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:41 schreef Lega-Nord het volgende:
Wat is het verband tussen communisme en darwinisme?
Het link ervan zie ik niet.
dat is dan toch een zeer slap argument, bijna elke oorlog in de geschiedenis heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het verband is mij ook niet duidelijk, wat er nu precies darwinistisch moet zijn aan het communisme???
Afgezien dat het communisme het in de ''survival of idea's'' het onderspit heeft moeten delven tegen de liberale democratie.
Het Communisme heeft miljoenen mensenlevens op zijn geweten, is een ideologie die het bestaan van een God ontkent. Daarmee wordt het blijkbaar interessant voor creationisten de miljoenen slachtoffers van het Communisme te gebruiken in de kruistocht tegen de Evo-theorie en atheïsme![]()
Terwijl het communisme zoveel overeenkomsten heeft met religies, eigenlijk een religie is maar dan zonder een God.
Ttja, logica van gelovigen![]()
Mischien laat ie zich hier nog zien. Heb zijn naam bewust weg gelaten, mischien komt ie nog uit zichzelf tot inkeer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:54 schreef Aegir het volgende:
sorry, maar deze stelling slaat helemaal nergens op, gaat echt veels en veels te ver!
van wie had je die signature, godslasteraar?
Geloof is in ieder geval bijna altijd de belangrijkste scheidslijn tussen verschillende groepen mensen. De afstand tussen moslim - christen is groter dan de afstand tussen een blanke christen en een zwarte christen. Dat idee heb ik tenmiste.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:21 schreef Aegir het volgende:
[..]
dat is dan toch een zeer slap argument, bijna elke oorlog in de geschiedenis heeft
toch als reden het geloof![]()
Voor alle duidelijkheid, ik gruw van deze Signature/Quote. Het bleef me bezig houden en als therapie heb ik deze topic geopend in de hoop dat mensen mij gerust stellen dat niet iedereen stapelgek isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef Lega-Nord het volgende:
Oftewel, dit topic stoelt op bullshit wat je geeneens kunt bewijzen.
Ik ga toch ook geen topic openen met dat Paus protestants is.
Dan moet ik je teleurstellen, mensen zijn nóg debieler dan in je meest krankzinnige fantasieën.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, ik gruw van deze Signature/Quote. Het bleef me bezig houden en als therapie heb ik deze topic geopend in de hoop dat mensen mij gerust stellen dat niet iedereen stapelgek is![]()
Dat is meer tegenwoordig zo. Enkele tientallen jaren geleden was dat ook nog wel anders..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Geloof is in ieder geval bijna altijd de belangrijkste scheidslijn tussen verschillende groepen mensen. De afstand tussen moslim - christen is groter dan de afstand tussen een blanke christen en een zwarte christen. Dat idee heb ik tenmiste.
Ik denk dat bv slaven aan hun gedwongen bekering tot het christendom, hoe wrang het ook mag klinken, een zekere bescherming konden ontlenen. Verder wordt er wel gezegd dat slaven, door de katholieke wetgeving wat betreft slavernij, in Zuid Amerika beter af waren dan in het protestantse Noord Amerika.quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:41 schreef Alicey het volgende:
Dat is meer tegenwoordig zo. Enkele tientallen jaren geleden was dat ook nog wel anders..
En zo blijf je oefenenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het op zich wel een goed topic. Moeilijk om het op het rechte pad te houden, maar
quote:And as leaders of the nation and the national Government we vow to God, to our conscience, and to our people that we will faithfully and resolutely fulfill the task conferred upon us.
- Adolf Hitler, 1 feb. 1933. (link)quote:The National Government will regard it as its first and foremost duty to revive in the nation the spirit of unity and co-operation. It will preserve and defend those basic principles on which our nation has been built. It regards Christianity as the foundation of our national morality, and the family as the basis of national life....
Meer dat heel Duitsland christelijk was, en Hitler inzag dat je met een paar goedgeplaatste referenties aan het Opperwezen een hoop aan populariteit won. Zelf was Hitler geen belijdend christen, hoewel hij katholiek gedoopt is.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:09 schreef Haener het volgende:
- Adolf Hitler, 1 feb. 1933. (link)
Het bovenstaande is slechts ter illustratie, er zijn vele bronnen waaruit blijkt dat Hitler en de NSDAP christelijk waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |