bronquote:Nu Abercrombie & Fitch (A&F) de Amerikaanse kledingkasten volop vult, gaan ze eindelijk de grens over. Canada is als eerste aan de beurt, Europa volgt in 2006.
Na 700 winkels in Amerika is het stoere kledinglabel klaar voor een internationale uitbreiding en dat betekent een A&F invasie. In Canada alleen al gaan later dit jaar vijftien filialen open. In Europa kunnen we medio volgend jaar de eerste winkels verwachten. Welke Europese landen als eerste een A&F store rijk zijn is nog een grote verrassing. Wij hopen natuurlijk dat Nederland op het lijstje staat.
Ruehl, Hollister, Abercrombie en Abercrombie & Fitch zijn de vier concepten die het bedrijf voert. Hollister en Abercrombie zijn bedoeld voor kinderen en tieners. Abercrombie & Fitch heeft een doelgroep van 18 tot 24 jaar en Ruehl is voor de jong-volwassenen.
Hou het op 31 december 2006, kan het altijd meevallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:53 schreef Ontopic het volgende:
Wanneer 2006 staat nog nergens?
Ja, America Today verkoopt ook het één en ander, maar het is natuurlijk mooier als je de keuze uit hele collecties hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:22 schreef eileenvs het volgende:
In Alkmaar is al een klein winkeltje wat wat kledingstukken van A&F verkoopt. Geen hele collecties, maar wel wat vesten en shirts.
Waar in Alkmaar??quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:22 schreef eileenvs het volgende:
In Alkmaar is al een klein winkeltje wat wat kledingstukken van A&F verkoopt. Geen hele collecties, maar wel wat vesten en shirts.
Overigens een erg leuke mededeling dat er nu 'echte' A&F winkels hier komen!
zolang mensen op fok! het niet ophypen :pquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:38 schreef itsontoday het volgende:
Moeten ze wel slim aanpakken, anders wordt het gehyped en is het na 1 seizoen over (zie Bikkembergs).
Dan scheelt het de verzendkosten (internationaal ook niet goedkoop) weerquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:06 schreef Steijn het volgende:
Dat tellen ze gewoon bij de winkelprijs op.![]()
Maar daar komt de winstopslag van de wederverkoper weer bovenop.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan scheelt het de verzendkosten (internationaal ook niet goedkoop) weer
ik denk dat amerikaanse en nederlandse wederverkopers wel ongeveer dezelfde winstmarges hanterenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Steijn het volgende:
Maar daar komt de winstopslag van de wederverkoper weer bovenop.
Niet al te best geloof ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:04 schreef Lu_uK het volgende:
..en hoe denken ze er in amerika over?
Ik heb behoorlijk wat shirt imiddels en krimpen niet en blijven allemaal erg mooi. Verder is het me in Amerika echt huge. In elke stad van betekenis zit wel een megastore en het loopt allemaal als een trein.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:04 schreef Lu_uK het volgende:
is het echt zo een mooi merkt dan?
hoe is de kwaliteit van de shirtjes bijvoorbeeld? en hoe denken ze er in amerika over?
Wat verkopen ze allemaal? Ook polo's en overhemden?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef schatje het volgende:
Park Avenue gevestigd aan het Rokin in A'dam verkoopt ook Abercrombie & Fitch. Andere merken die er ook worden verkocht zijn o.a. Rocawear, A Bathing Ape en Baby Phat. (fashionscene.nl)
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat verkopen ze allemaal? Ook polo's en overhemden?
quote:Lees binnenkort meer over deze winkel in onze rubriek Hotspots
Vrijdag even kijkenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef schatje het volgende:
Park Avenue gevestigd aan het Rokin in A'dam verkoopt ook Abercrombie & Fitch. Andere merken die er ook worden verkocht zijn o.a. Rocawear, A Bathing Ape en Baby Phat. (fashionscene.nl)
Waar zit dat precies?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef schatje het volgende:
Ikzelf ben er nog niet geweest. Arco_corleone wel, misschien dat hij nog even kan reagerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Waar zit dat precies?Ben morgen toch in A'dam, kijk ik daar ook ff
Vanaf de dam loop je het Rokin op. Dan is het na ongeveer 50-100 meter rechts denk ik. Eerst heb je een grote kledingwinkel (ik ken al die namen niet), iets verder heb je een fotowinkel, daar is het net voor of na. Je moet niet op zoek gaan naar de naam Park Avenue want dan vind je het niet. Je moet dus kijken naar een portiekje waar je omhoog kan. Daarin is het aan de rechterkant. Een heeel klein winkeltje. Met nu dus nog maar heel weinig A&F. Om de 2 a 3 weken zouden er nieuwe spullen komen. Nu hadden ze dus voor mannen alleen een aantal shirtjes en zo'n neger-broek. Voor de dames zag ik een paar sweaters van A&F hangen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ikzelf ben er nog niet geweest. Arco_corleone wel, misschien dat hij nog even kan reageren.
Dank jequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:49 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Vanaf de dam loop je het Rokin op. Dan is het na ongeveer 50-100 meter rechts denk ik. Eerst heb je een grote kledingwinkel (ik ken al die namen niet), iets verder heb je een fotowinkel, daar is het net voor of na. Je moet niet op zoek gaan naar de naam Park Avenue want dan vind je het niet. Je moet dus kijken naar een portiekje waar je omhoog kan. Daarin is het aan de rechterkant. Een heeel klein winkeltje. Met nu dus nog maar heel weinig A&F. Om de 2 a 3 weken zouden er nieuwe spullen komen. Nu hadden ze dus voor mannen alleen een aantal shirtjes en zo'n neger-broek. Voor de dames zag ik een paar sweaters van A&F hangen.
Ben je er nog geweest? En hadden ze nog wat A&F?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Waar zit dat precies?Ben morgen toch in A'dam, kijk ik daar ook ff
hm.. naja dan vind ik de prijs toch te hoog..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:18 schreef Ontopic het volgende:
Valt me nog wel mee eigenlijk.
Op hun eigen site is het, in dollars, ongeveer even duur.
nee nooit gehad, ik denk volgend jaar ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef JAY-T het volgende:
Die prijzen zijn gewoon goed.. of heb je nooit marketing gehad op school?![]()
Lager is natuurlijk altijd beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef JAY-T het volgende:
Die prijzen zijn gewoon goed.. of heb je nooit marketing gehad op school?![]()
Naja als ze de prijzen heel laag worden is het ook snel niet meer speciaal om te hebben. Als het in veel winkels ligt dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lager is natuurlijk altijd beter.Maar ze zijn gek als ze met lage prijzen komen.
Niks bijzonders. Maar marketing kun je wel aan die Amerikanen overlaten. En mensen zijn net schapen wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:04 schreef Lu_uK het volgende:
is het echt zo een mooi merkt dan?
hoe is de kwaliteit van de shirtjes bijvoorbeeld? en hoe denken ze er in amerika over?
Beetje standaard tshirts imho.... A&F heeft mooier spulquote:Op zondag 12 juni 2005 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet mooi
deze 2 vond ik wel aardig:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik dan ook voor m'n man besteld
idd, kwaliteit stelt weinig voor, eigenlijk is het gewoon de nieuwe Chasin/G-star, al die walgelijk grote merken op de kleding, maarja men betaald er grof geld voor omdat het zogenaamd 'exculsief' isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:54 schreef boognish het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Maar marketing kun je wel aan die Amerikanen overlaten. En mensen zijn net schapen wat dat betreft.
geen negatieve gevolgen gehadquote:Op zondag 12 juni 2005 22:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mensen die al A&F polo's hebben, hoe wassen jullie ze?
in het label staat dat je ze koud moet wassen, maar eigenlijk lijkt me dit zwaar overdreven.
Iemand die ze hier gewoon op 40* wast zonder negatieve gevolgen?
Ik heb een A&F hooded sweater waarbij na 1 keer wassen op 40 graden de elastieken boorden al naar de klote waren en waarbij 2 naden zijn gescheurd in de mouwen. Dus misschien staat dat koud wassen er niet voor niks.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
mensen die al A&F polo's hebben, hoe wassen jullie ze?
in het label staat dat je ze koud moet wassen, maar eigenlijk lijkt me dit zwaar overdreven.
Iemand die ze hier gewoon op 40* wast zonder negatieve gevolgen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chrysler
dit ter info voor de A&F freaks
Succes, America Today probeert het al jaren naar hun keten te halen zonder succes. Als A&F kleding gaat verkopen in Europa doen ze het alleen in hun eigen winkels. Maar misschien kan je een partijtje van vorig jaar binnen halen. A&F is toch tijdloosquote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We zijn nu aan 't uitzoeken hoe makkelijk het is A&F hierheen te halen. Ik zal wat gedetailleerder vertellen als we iets meer hebben gehoord van ze.
En wat is jouw probleem? Veel Amerikaanse kleding moet koud gewassen wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef kippenek het volgende:
Nieuw voer voor de schapen.
Kopen mensen! Vlug! Koop je geluk in een A& F winkel! Wordt één dag koophigh van een sweater die niet te wassen is op 40 graden!
Precies. Maar ik ben bang dat het wel (veel) duurder zal worden, dat wordt het bijna altijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
Zo, dat is goed nieuws.
Nou maar hopen dat de prijzen net zo goed blijven, zelfs als je nu besteld hou je inclusief btw en invoerrechten nog een redelijke prijs over...
Het zou niet het eerste merk zijn dat na de oversteek onbetaalbaar is geworden
I disagree.quote:Op vrijdag 23 december 2005 04:30 schreef cultheld het volgende:
Wat een lelijke truien man
Zou kunnen hoor, jij kent die graaibakken beter dan ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 05:12 schreef cultheld het volgende:
Als je zegt dat ze uit de graaibakken van de Jeans Centre komen, geloof ik 't ook.
Polo's met strepen vind ik voor nerds, en egale dingen heb ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef amokjeeh het volgende:
Komop zeg Abercrombie heeft veel mooiere dingen in de collectie dan wat standaard hoodies met een naam erop en ik kan het weten
Wat dan, amokjeeh?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef amokjeeh het volgende:
Komop zeg Abercrombie heeft veel mooiere dingen in de collectie dan wat standaard hoodies met een naam erop en ik kan het weten
Nou wat jij bijvoorbeeld hebtquote:
jesus fuck wanneer houden al die faggots eens op met dit "woord"?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:51 schreef Billy_Mack het volgende:
eensch!!!!
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:13 schreef Speth het volgende:
[..]
jesus fuck wanneer houden al die faggots eens op met dit "woord"?
In 2007 zou de eerste in Londen komen dacht ik.quote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef Billy_Mack het volgende:
wanneer komt die winkel eigenlijck nou?
hmmm dat duurt nog wel even.......quote:Op maandag 12 juni 2006 11:04 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
In 2007 zou de eerste in Londen komen dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |