abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2005 @ 09:39:48 #102
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26016977
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat zou ik zelf ook niet gedaan hebben. Maar ik zou zelf persoonlijk gewoon niet de weg van het ontslag kiezen maar weerstand geven.
Ik zou ook wel weerstand geven. Maar als ik moet kiezen tussen weerstand geven en mijn gezondheid, ga ik toch voor die laatste.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 09:41:44 #103
43556 miss_dynastie
pi_26017012
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Zelfs dan moeten ze er tijd en moeite in gaan steken.
Klopt.
Maar ik zou zo'n ontslag toch niet graag op mijn c.v. willen hebben staan
Misschien kan ze nu nog iets regelen, weet ik veel, een verklaring van goed werken, dat is altijd fijn als je dat bij je sollicitatie kan voegen.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:42:53 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_26017033
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zou ook wel weerstand geven. Maar als ik moet kiezen tussen weerstand geven en mijn gezondheid, ga ik toch voor die laatste.
Mijn gezondheid was op dat moment toch al drie keer niks.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 6 april 2005 @ 10:50:55 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26018479
Troel, jij gaat er van uit dat Martineke weggepest wordt. Uit het verhaal blijkt dat gewoon niet. Die werkgever kreeg te maken met iemand die van 40 uur per week naar 16 uur per week werken ging. En hij heeft aangegeven dat hij dat logistiek niet voor elkaar krijgt cq niet kan verantwoorden dat hij dan daar een auto voor de deur heeft staan. Waarom is dat meteen wegpesten? Er zijn hier twee belanghebbenden in het spel die allebei bepaalde rechten en plichten hebben. Ik denk dat er misschien best wel een oplossing mogelijk was geweest als er een goed gesprek had plaatsgevonden en beiden wat toegegeven hadden, maar nu heeft Martineke een ander besluit genomen en dat is ook prima.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 6 april 2005 @ 11:45:51 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26019717
oplossing was er misschien wel gekomen uiteindelijk, maar dan nog weiger ik om reistijd erin te steken die ik normaal niet heb, dan kies ik ervoor om wat anders te zoeken dichterbij zodat ik ook weer lekker snel bij me manneke kan zijn

tnx allen in ieder geval
  woensdag 6 april 2005 @ 20:42:18 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_26032545
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:50 schreef livelink het volgende:
Troel, jij gaat er van uit dat Martineke weggepest wordt.
Zo lijkt ze het zelf te ervaren... (Zo komt het op mij over tenminste)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_26034359
Martine, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Het belangrijkste voor mij is toch wel dat ik fluitend naar het werk ga. Baaldaagjes en benen die verkeerd uit bed stappen daargelaten natuurlijk

Het is wel jammer dat het zo gelopen is en ik hoop dat je er wel lering uit trekt. Zoals Livelink al aangeeft is het geen gevalletje wegpesten geweest, mocht jij dit wel zo ervaren zou ik daar alsnog wel iets voor je eigen gevoel mee doen. Om er klaar mee te worden, om er een punt achter te zetten. Verder vind ik dat er hier nuttige tips en feedback zijn gegeven door verschillende users. Ik kan alleen voor mijzelf spreken als ik zeg dat ik je echt het beste toe wenst, ik heb nou eenmaal ervaring op dit gebied en het zag er niet rooskleurig uit. Sterkte meid, en wat Maxim betreft heb je natuurlijk helemaal gelijk. Er gaat niets boven genieten van je kind!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')