quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
ik heb een nacht niet geslapen!
je reist de hele wereld over..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Dan zou ik nu gaan slapenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Sinds vorige week woensdag?quote:
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapenquote:
Die aflevering waarin Joey dat zegt (met de stroomstoring) is echt mijn favoriete Friends-afleveringquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop voor je dat je niet in de "friendzone" zit.
Je wachtwoord van Fok is natuurlijk het belangrijkste om mee te nemen op je reis!quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |